Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingenting. Annet enn at folk ikke gjør som jeg sier når jeg spør om de kan spotte meg i benken når jeg skal skal løfte tungt.

Jeg sier når de skal spotte i benken: Gi meg et avløft, men ikke gi meg noe hjelp etter det. Selv ikke når det begynner å gå skikkelig tungt. Ikke en lillefinger på stanga engang.

Men allikevel gjør de det.

De har sett altfor mange kroppsbyggerdokumentarer, eller trent med mange som har sett for mange kroppsbyggerdokumentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3

Jeg finner alltid egenskaper hos en person jeg velger å irritere meg over. Det verste er vel respektløse mennesker som ikke bryr seg om hva de sier eller hvordan de fremstår. Folk som for det meste snakker om seg selv, penger eller hunden sin. Har gjerne flere albumer av rotten sin (heter typ. gucci) og den nye parajumperen sin (solgte goosen) på facebook. :devil: Får lyst til å slå det falske smilet ut av vedkommende. Og sparke bikkja.

Folk som ikke rydder etter seg på trening. Jeg føler meg som en mamma når jeg rydder alle vektskivene fra rackene tilbake på stativet. Men jeg klarer det ikke. Vektskivene må bare være perfekt plassert i stativene. Liker egentlig å rydde der jeg!

De som ikke klarer å tenke på egenhånd. FØLG MED I TIMEN DA FOR FAEN, så slipper du å spørre "ååh hvorfor gjorde du det? hvordan gjør jeg det? få se på svaret ditt! kan du sende meg den rapporten?" Okei, jeg irriterer meg over dumme mennesker. Sorry.

Alle andre i trafikken. Og de som går på tbanen før jeg har gått ut. De får en hard skulder, bokstavelig talt.

post-1277-14440904737243_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På treninga er det INGEN tvil. En person jeg kaller glaneren.

Greit nok at du har en svak skade, men det er grenser.

Titter, ''trener'' i tre timer, men er der egentlig kun for å preke. Han kan finne på å snakke MENS du trener.

Skal si deg jeg var MEKTIG irritert da han var der når jeg var på de siste ukene på diett, haha.

Igår feks hadde han hantlene jeg skulle ha, og jeg spurte om det var mulig å ta mellom. Han har jo typ 10 min mellom øvelsene, så skulle ikke vært noe problem, og jeg fikk hantlene. Han brukte de ikke etterpå heller. Stakkars fyr, men jeg er på trening for å trene. Hadde det ikke vært for musikken min så ja.

DET irriterer meg ihvertfall på treninga. Og folk som ikke rydder etter seg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier når de skal spotte i benken: Gi meg et avløft, men ikke gi meg noe hjelp etter det. Selv ikke når det begynner å gå skikkelig tungt. Ikke en lillefinger på stanga engang.

1000 ganger dette. Hjelp meg så smått når stanga begynner å gå nedover igjen, før det: nada nix null. Selv ikke de jeg trener med fast skjønner dette 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

who does that?

Har faktisk opplevd det flere ganger nå, prøver å bare fortsette øvelsen min, si høfflig at jeg holde på med øvelse, men da har en jo allerede mistet fokus og konsentrasjon......Hvorfor folk gjør sånn ? Det lurer jeg på og, men det er ikke alle som har samme forhold te trening, jeg trener målrettet å gjør det jeg elsker, andre trener for sosialt å at det sikkert høres bra ut å si en har vert på trening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk opplevd det flere ganger nå, prøver å bare fortsette øvelsen min, si høfflig at jeg holde på med øvelse, men da har en jo allerede mistet fokus og konsentrasjon......Hvorfor folk gjør sånn ? Det lurer jeg på og, men det er ikke alle som har samme forhold te trening, jeg trener målrettet å gjør det jeg elsker, andre trener for sosialt å at det sikkert høres bra ut å si en har vert på trening....

er det tilfeldige mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det tilfeldige mennesker?

Det er jo ikke det, e jo mennesker jeg har kjennskap til, men siden jeg selv er ganske fersk innen hard styrketrening så tør jeg liksom ikke si så mye i redsel av å virke arrogant og uhøfflig, men trodde det var var en uskreven/skreven regel at når noen holder på med øvelsene sine så fikk de være i fred, spørsmål og prat venter til en er ferdig me øvelsene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...