Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så selvmotsigende som det kanskje høres ut irriterer jeg meg over folk som hisset seg opp i trafikken. De er antageligvis ikke perfekte de heller...:) ta ting med et smil så skal du se at livet blir lettere for deg og. Å gå bort til bildøra og lage bråk for en trafikkfeil tyder på t en har problemet som kan tyde på at du har et sinneproblem du trenger hjelp med og da er du antageligvis farligere for andre enn en som kjører for sakte, bytter fil på feil sted eller er litt usikker på vikepliktreglene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smalt det fra et 17 år gammelt kvinnfolk! :p

Opplever skummelt mange dårlige bilister (og mopedister etc) som mopedist! Om jeg noen gang må bråbremse, blir jeg nok knust siden bilene ligger så tett innpå... Er jo ikke de som får skadene. Og egentlig generelt. JA ALTSÅ JEG ER SNART 18 DA!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplever skummelt mange dårlige bilister (og mopedister etc) som mopedist! Om jeg noen gang må bråbremse, blir jeg nok knust siden bilene ligger så tett innpå... Er jo ikke de som får skadene. Og egentlig generelt. JA ALTSÅ JEG ER SNART 18 DA!! :p

Har ikke lappen en gang og kritiserer de som har? Neida, du er nok bare litt urutt i trafikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selvmotsigende som det kanskje høres ut irriterer jeg meg over folk som hisset seg opp i trafikken. De er antageligvis ikke perfekte de heller...:) ta ting med et smil så skal du se at livet blir lettere for deg og. Å gå bort til bildøra og lage bråk for en trafikkfeil tyder på t en har problemet som kan tyde på at du har et sinneproblem du trenger hjelp med og da er du antageligvis farligere for andre enn en som kjører for sakte, bytter fil på feil sted eller er litt usikker på vikepliktreglene...

hahahahahahahahaha! jeg tar posten din med et smil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selvmotsigende som det kanskje høres ut irriterer jeg meg over folk som hisset seg opp i trafikken. De er antageligvis ikke perfekte de heller...:) ta ting med et smil så skal du se at livet blir lettere for deg og. Å gå bort til bildøra og lage bråk for en trafikkfeil tyder på t en har problemet som kan tyde på at du har et sinneproblem du trenger hjelp med og da er du antageligvis farligere for andre enn en som kjører for sakte, bytter fil på feil sted eller er litt usikker på vikepliktreglene...

Skjønner hva du mener, men hvis alle skulle tatt alt som skjer i trafikken med et smil, ville det blitt totalt kaos og enda mer elendig enn slik det er nå. Senest hjem i dag tuta jeg på en som lå feil i rundkjøringa .. han stoppet opp før han tok fronten min og det skjer nok ikke igjen. Hadde jeg bremset ned og bare tatt det med et smil, ville han kanskje skrapet opp ei bil en annen dag.

Det å gå til bildøra å lage bråk, er jo stort sett unødvendig. Men har man rett og folk tuter på deg fordi de mener du tar feil, da skjønner jeg jaggu at man ikke kan la det seile forbi i stillhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men hvis alle skulle tatt alt som skjer i trafikken med et smil, ville det blitt totalt kaos og enda mer elendig enn slik det er nå. Senest hjem i dag tuta jeg på en som lå feil i rundkjøringa .. han stoppet opp før han tok fronten min og det skjer nok ikke igjen. Hadde jeg bremset ned og bare tatt det med et smil, ville han kanskje skrapet opp ei bil en annen dag.

Det å gå til bildøra å lage bråk, er jo stort sett unødvendig. Men har man rett og folk tuter på deg fordi de mener du tar feil, da skjønner jeg jaggu at man ikke kan la det seile forbi i stillhet ;)

Jojo, det er jo noen som trenger å vekkes, helt klart - men det så så aggressivt ut her så jeg tenkte at noen burde motsi det før det enes om dødsstraff for trafikkovertredelser ;):D (bare kall meg fornftens røst;P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...