Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke det, e jo mennesker jeg har kjennskap til, men siden jeg selv er ganske fersk innen hard styrketrening så tør jeg liksom ikke si så mye i redsel av å virke arrogant og uhøfflig, men trodde det var var en uskreven/skreven regel at når noen holder på med øvelsene sine så fikk de være i fred, spørsmål og prat venter til en er ferdig me øvelsene ?

"Av redsel for å virke arrogant og uhøflig?"

Kjør på sier jeg. Vær den arrogante drittsekken på gymmet, og bli sterkere enn alle andre. Hvis noen vil deg noe, så får de snakke med deg utenom trening, før eller etter trening eller mellom setta, ikke i setta dine. Det er forbannet respektløst. Evt. kjøp deg noen kanondundrer av noen hodetelefoner, og lim på klistremerker hvor det står: "HAZARD - DISTURB ME, AND SAFETY WILL NOT BE GUARANTEED!" Eller bare gjør som en fyr gjorde et sted jeg trente tidligere, som også jobbet der.

Han skrev med sprittusj på hvit t-skjorte: "Hysj, jeg trener!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På treninga er det INGEN tvil. En person jeg kaller glaneren.

Greit nok at du har en svak skade, men det er grenser.

Titter, ''trener'' i tre timer, men er der egentlig kun for å preke. Han kan finne på å snakke MENS du trener.

Skal si deg jeg var MEKTIG irritert da han var der når jeg var på de siste ukene på diett, haha.

Igår feks hadde han hantlene jeg skulle ha, og jeg spurte om det var mulig å ta mellom. Han har jo typ 10 min mellom øvelsene, så skulle ikke vært noe problem, og jeg fikk hantlene. Han brukte de ikke etterpå heller. Stakkars fyr, men jeg er på trening for å trene. Hadde det ikke vært for musikken min så ja.

DET irriterer meg ihvertfall på treninga. Og folk som ikke rydder etter seg da...

Stalltips, 'mist' en hantel eller vektplate på tåa hans, eller noe annet som at han får vondt nok til å holde seg unna deg i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Av redsel for å virke arrogant og uhøflig?"

Kjør på sier jeg. Vær den arrogante drittsekken på gymmet, og bli sterkere enn alle andre. Hvis noen vil deg noe, så får de snakke med deg utenom trening, før eller etter trening eller mellom setta, ikke i setta dine. Det er forbannet respektløst. Evt. kjøp deg noen kanondundrer av noen hodetelefoner, og lim på klistremerker hvor det står: "HAZARD - DISTURB ME, AND SAFETY WILL NOT BE GUARANTEED!" Eller bare gjør som en fyr gjorde et sted jeg trente tidligere, som også jobbet der.

Han skrev med sprittusj på hvit t-skjorte: "Hysj, jeg trener!"

Hehe, blir litt slikt når en e ny og andre har vert der lenger, men neste gang kommer jeg til å gi beskjed, uten musikk å konsentrasjon får eg jo ikke opp vektene å ingen sjans for at noen ska få ta fra meg den gleden og godt vondten av å løfte disse vektene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater så intenst å blir så sinna når jeg står å trener med musikk på ørene (megafokusert) å så kommer folk å tar ut pluggene av ørene dine for de vil fortelle deg noe, DET E RESPEKTLØST !!!!!!! Kjente eg blei forbanna bare av å skrive det hehe....

Hvem gjør sånt?? :-S Må jo være blotta for intelligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Akkurat nå irriterer jeg meg grenseløst over parkeringsmulighetene (eller mangelen på p-plasser) på UiS. Kjørt rundt overalt nå og ikke noe er å oppdrive (noe som igjen gjør at folk parkerer som idioter,det irriterer meg ikke fullt så mye fordi jeg skjønner frustrasjonen,men det blir fort dyrt for her skrives det mye bøter)

Gaaah!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...