Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

De stakkars syklistene blir jo hatobjekt, både for oss fotgjengere og bilistene. Jeg er veldig glad for at folk sykler, det er både miljøvennlig og sunt, men det må da gå an å senke farten litt når man sykler steder der det går mange mennesker...På vei til 3t, som ligger i et bygg der det også er en del næringsvirksomhet, må jeg nesten hver morgen jeg går dit hoppe unna for en eller annen (jeg tipper) foretningsmann som har fått det for seg at han skal være med på birken snart. I fullt sportsustyr og i en sykkel til sikkert 25tusen suser han forbi meg, og selv om vi da går på fortauet, er det opp til meg å flytte meg, fortere enn svint. Det må da gå an å trene på denne racersyklinga et litt tryggere sted enn i en undergang?

Trener du på Rosten? Kjent problem dær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye. Kan nevne blant annet

- folk som skal gå på høyre side av gangfeltet, og nekter å gå til venstre

- tregt internett

- folk som skriver dårlig norsk, ikke har lært korrekt tegnsetting og som skriver smileyer i hytt og pine

- å få vondt fordi jeg er ukonsentrert (eksempelvis sparke borti noe)

- når jeg glemmer noe (kan være hva som helst)

- at folk ikke rydder opp etter seg (det være bakepapir som ligger igjen på felleskjøkkenet, vektene på treningssenteret eller annet rot)

- folk som må ytre meningen sin uansett (det er helt i orden for meg at du har en mening, men jeg er som oftest ikke interessert i å høre den)

- å ikke få sove, når man vet at man skal opp om under fire og en halv time

Bortsett fra den siste der, så traff du ganske mange av mine topp 10 :D. Sove sliter jeg så å si aldri med. Ellers kan jeg nevne smattelyder fra spisende folk som maks tiltende. Og ironisk nok så liker jeg ikke folk som klager :roflmao:.

PS! Nei, mine smileys ble ikke brukt i hytt og pine.

PPS! Ja, det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

amen..!

Prøv å sitt i kassa på Prix når ølsalget stenger kl 18:00 på Lørdager...kjempeartig å ikke kunne selge øl når klokka er 18:01 ... blir nesten litt redd gitt...

Enkelte mennesker burde fått skriftlig beskjed om å skjerpe seg en gang i uka. :p Hvis det er viktig med øl, så kan man handle øl i god tid, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg over at folk rører rundt grøten (DEN SMAKER IKKE BEDRE AV DEN GRUNN!)

irriterer meg over alt spesielt hvis jeg ikke får i meg mat (MAT I MAGEN = HUMØRSPREDER)

irriterer meg over at jeg gjør det dårlig i knebøy og benkpress!

irriterer meg over at så fort det skjer en bad thing, så hoper det seg opp med flere ting. GREAT!

irriterer meg over at jeg er så følelsesladd person, lar meg veldig lett styre av følelser og ikke bestandig fornuft :shifty:

irriterer meg at jeg er en (skryte) GOD venn og motivator som gjør dagene bedre for andre, men ikke bestandig klarer å møte alle utfordringer selv. HVOR IRONISK :dead:

Heldigvis, så er det faktisk en million andre ting jeg klarer å glede meg over i livet. Det handler om å finne det positive i det negative (y) Love

Siterer det Feda sa, haha! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Folk som bare bryr seg om seg selv

Folk som ikke klarer å følge fartgrensa

Når jeg ikke får det som jeg vil

At jeg ikke har mulighet til å komme meg på noe treningssenter

Reklame når man ser på tv. Er så glad jeg ikke bor i USA lenger...

Når jeg ikke ser ut som jeg vil

Når jeg ikke når målene mine

Når folk ikke sier det de mener

Gardiner av dårlig kvalitet

Skitne duker

Oppvask og vaskemaskin.. kjedli -_-

Når andre ikke kan respektere at jeg er meg og at jeg ikke kommer til å bli noen andre :) ..

Åh, det var deilig å få ut litt sånt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...