Gå til innhold

Hvordan holde formen med kjærlighetssorg.....???


L_I_S_A

Anbefalte innlegg

Fytti så j****g dette er.. kjærlighetssorg slår meg skikkelig ut. Ser mørkt på alt, vil ikke trene, spiser bare delvis sunt og har konstant vondt i magen. Hvordan skal jeg klare å pushe meg selv til å fortsette mot mitt mål om å gå ned de siste kiloene, ikke mange, ca 5, være fit og positiv? Tror nesten det beste er å holde seg singel forever.. da slipper jeg bekymringer og spekulasjoner hele forbanna tiden!!!! Kom med gode råd kjære fitnessfolk :love::love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fytti så j****g dette er.. kjærlighetssorg slår meg skikkelig ut. Ser mørkt på alt, vil ikke trene, spiser bare delvis sunt og har konstant vondt i magen. Hvordan skal jeg klare å pushe meg selv til å fortsette mot mitt mål om å gå ned de siste kiloene, ikke mange, ca 5, være fit og positiv? Tror nesten det beste er å holde seg singel forever.. da slipper jeg bekymringer og spekulasjoner hele forbanna tiden!!!! Kom med gode råd kjære fitnessfolk :love::love:

Tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turer i marka er goood terapi. Spiser du delvis sunt og har lett aktivitet gjennom dagen gjør du jo det samme som 80% av Norge og det er godt nok i massevis:) som de sier over, trening og sunt kosthold forsvinner ikke selv om du utsetter det til du føler det gir deg glede.

Og når du føler deg klar kan du ha som motivasjon å få en så digg kropp at han ser tydelig hva han går glipp a?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er liksom ikke helt over og ut, men meget ustabilt.. og om det blir oss i framtiden er vel heller tvilsomt. Har vært masse i kontakt i ett år, og er som et par når vi er sammen.. men er visst bare mer enn venner og ikke noe par. Blir bare sykt frustrert av ubestemte mennesker!

Tusen takk for gode råd! Er enig med at jeg bør bare tenke på å se så sykt bra ut som mulig :love: Selvtilitten blomstrer i allefall da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke helt over og ut, men meget ustabilt.. og om det blir oss i framtiden er vel heller tvilsomt. Har vært masse i kontakt i ett år, og er som et par når vi er sammen.. men er visst bare mer enn venner og ikke noe par. Blir bare sykt frustrert av ubestemte mennesker!

Tusen takk for gode råd! Er enig med at jeg bør bare tenke på å se så sykt bra ut som mulig :love: Selvtilitten blomstrer i allefall da ;)

Men visst du føler at dere er bare venner- da er det påtide å gjør det slutt. blir bare tull og tøys for begge parter.

værst eeg vet er sånn "ja..nei...ja...nei..jaa...nei" :mad::mad::mad:

da kaster man bort tiden sin.

Kjør på med trening

Edit: det høre ut som fyren er mer interesert i å ha deg som"pulevenn" enn kjæreste. dropp det. og finn en som ønske å vær sammen med deg...og ikke en idiot som rører rundt grøten :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med McBain over her. Show him what he is missing! et lite fuck deg til ham, og gud sp mye bedre det føles i ettertid.

ble sjæl dumpa av en kis jeg hadde noe alla samme forholdet til, ett år senere møtte jeg han på slomp, var skikkelig opstasja og fresh. han fikk hakeslepp og facebook spamma meg i 2 mnd etter på om at han angra seg #thatfeeling :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke helt over og ut, men meget ustabilt.. og om det blir oss i framtiden er vel heller tvilsomt. Har vært masse i kontakt i ett år, og er som et par når vi er sammen.. men er visst bare mer enn venner og ikke noe par. Blir bare sykt frustrert av ubestemte mennesker!

Tusen takk for gode råd! Er enig med at jeg bør bare tenke på å se så sykt bra ut som mulig :love: Selvtilitten blomstrer i allefall da ;)

Det er ikke så greit med ustabile forhold med tvetydigheter. Der man vil noe, men ikke nok til å la seg definere som et "forhold". Venner er alltid godt å ha og om dere klarer å være kun det, uten alt annet, er det kanskje nettopp dette med å "bare være venner" som skal til for å få stabiliteten tilbake/tilstede...?

Tenk på, og prioriter, deg selv. Hva gir deg ro? Hva gir mening for deg? Hvilke øyeblikk får deg til å kjenne deg levende? Selv har jeg "stå på henda ute" som en liten fluktløsning når en sitter inne og "melankolerer"... Gå en tur med grinemusikk på øret og gråtesyng med, for full hals, avslutt med enkel turning i klatrestativ, på gresset o.l. Det er fin medisin mot ustabilitet ;)

En gang vil du møte på en person der det ikke er noe som helst spm. om venn/ikke venn:

- "Where there is love, there is no question" -

Uansett hvordan tiden fremover blir ønsker jeg deg mye varme og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetssorg er jo den perfekte anledning til å komme seg på rett spor. I WILL SHOW THEM.

Hvem THEM er blir irrelevant, poenget er å bruke energien til noe produktivt. Øktene suger nok men så blir de bedre og så får man en marginal dopaminrespons fordi man har fått unna noe shit.

+ serotonin som følge av aktiviteten i seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde det samme i fjor. Jeg var langt nede på de første treningene etter bruddet og hadde det generelt tungt. Jeg bestemte meg for å bruke det til noe positivt, bevise for meg selv at jeg faktisk duger til noe. Det er noe jeg trur er viktig også, vis at du kan få til noe og noe du kan være stolt over. For all del gjør det for deg selv, ikke bruk ex-en som motivasjon og at du liksom skal vise han hvor flink du er. Gjerne begynn på noe nytt du kan prøve å mestre også. Jeg begynte med styrkeløft, hvor jeg hadde en drøm om å kanskje kunne vinne noe, nå er jeg både jr.norgesmester og har jr. norgesrekord i benkpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle dere som har tatt dere tid til å skrive støttende og motiverende ord til meg :love: Setter tor pris på det!! Han vil ha meg i livet sitt på en eller annen måte, men om jeg klarer å smøre meg med tålmodighet når avstanden i tillegg er stor nok vet jeg ikke. Rart det der at når man ikke har hatt noe på gang på lenge så skjønner jeg ikke hvorfor kjærlighetssorg er så j**vlig, men når man står midt oppi det ser jeg at det overskygger det aller meste hos meg i allefall.. fyyyyssjjj!!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan holde formen med kjærlighetssorg:

1. Ha eller få kjærlighetssorg.

2. Ta tak i formen på håndtakene markert med blått:

[ATTACH=full]139790[/ATTACH]

3. Løft den.

4. Ikke slipp den.

LOL. minner meg om en hendelse ista; Mamma: er det du som har rota med gardinene? Jeg: tror du ikke jeg mekker bedre enn gardiner..? ...so worst humor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...