Jump to content

Beergheeim

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About Beergheeim

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 06/17/1987
  1. Det er jeg enig i Men det er ikke det mange av de andre her inne skriver og mener.. Dem sier rett ut at folk er teite hvis dem går i BB eller GASP og da syns jeg at det er dem som er teite! Hvis jeg skal sette det i en litt annen setting.. "sjekk hu a.. Hu har Michael Kors veske til flere tusen kr isteden for å kjøpe en billig og praktisk veske på Cubus til 399kr" Said no woman EVER...!!!
  2. Syns det er teit at folk blir dømt ut ifra hva dem velger å ha på seg på trening.. Hvis noen har lyst til å ha BB eller GASP fra topp til tå så er det dems valg og penger. Selv trener jeg i tights fra H&M, helt svarte, enkle singleter fra Cubus og sko og noen klær fra Nike (fordi de klærene passer min kroppsform) med unntak av en BB camo-t-skjort (som jeg digger og syns er behagelig) som jeg kjøpte fordi den var på tilbud. Så betyr det at jeg er en teit person som trur jeg er noe de dagene jeg velger å ha på meg den??
  3. Beergheeim

    Dagens negative

    Er vekter og må jobbe nok en lørdag på er sted jeg ikke vil være Internettet på Jobb pc'n er på toppen av det hele nede.. 6 lange timer igjen
  4. Sko Tights Topp Xycling pulsbelte Polarpulsbelte + Pulsklokke Lite svettehåndklær Hengelås Høretelefoner Shaker Drikkeflaske Proteinpulver Eple Kreatin Assult og/eller FRES Hettegenser Joggebukse Singlet iPhoneholder For de dagene jeg dusjer på Elixia: Shampoo Balsam Dusjsåpe Håndklær x 2 (lite og stort) Rene klær Toalettmappe Hmmm... Hadde ikke regnet med det skulle bli så lang liste
  5. Ja, det må du prøve Jeg har ikke noe salat til. Men noen ganger hakker jeg opp litt vårløk og har på for å få litt ekstra smak
  6. Før trening spiser jeg 2 speltlomper smurt med Philadelfia ost og 100g røkt laks. Akkurat passe mat før en økt, men jeg drikker også pre-workout og kreatin 20-30min før trening, så noen ganger føler jeg meg litt for mett
  7. Vel, vekta stod på 92,8 så nå er det bare og stå på Stay strong people, utfordringen har begynt(y)
  8. I går altså 17 Februar begynte jeg på et nytt program. Det er satt opp av Kristine Weber, som kom i hennes nye bok.

  9. Jeg er absolutt med.. Jente, vet ikke hva jeg veier akkrat nå, men skal veie meg first thing in the morning 178 cm høy og målet er og komme ned på ca 75kg give or take.. Tiden vil vise hva jeg blir fornøyd med
  10. 1 plass: Brede skuldre, nakke, rygg 2 plass: Armene (biceps, triceps, underarm) 3 plass: V-formen og grove, senete hender
  11. Everyday is cottage chesse day ;)

  12. Skal til Sverige en tur i påsken og jeg kom til å tenke på at aldri har handlet 100% bevisst. Så nå søker jeg tips og råd om hva som er et must have i Sverige ang sunn mat, drikke og vitaminer ect ect.. Av kjøtt vet jeg hva jeg skal ha. MASSE Kyllingfilet, biff og karbonadedeig, men hva annet småtteri som man normalt ikke tenker på, som er billig og godt Et eksempel: hva er Sveriges svar på mager cottage cheese, byggris, osv.. Setter utrolig stor pris på svar

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...