Jump to content

Tullerusk

Members
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

About Tullerusk

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/09/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 167cm høy, veier 67kg. Trener gjennomsnitlig 4 ganger i uken. For det mest styrke, og noe kardio innspill ustrukturert i tillegg. Har kontorjobb og sitter/står for det meste av dagen. Skal sies jeg tar noen runder frem og tilbake til kaffemaskinen. Tenkte prøve å se om jeg klarte å gå ned noe i fettprosent uten å gå for agressivt ut. Lagt meg på omlag 1700kcal daglig (160gram karbs, 134gram proteiner, 60gram fett). Proteiner: Kylling, karbonadedeig av okse eller kylling, fisk torsk eller ørret, egg, proteinpulver, kesam Karbs: Havregryn, speltlomper, potet/søtpotet, pasta, riskaker, frukt og bær Fett: Omega 3, Olivenolje, mozarella, ost Jeg har ikke fått noen god struktur på kostholdet synes jeg, er litt usikker på hvordan jeg bør balansere det utover dagen. Eksempel hentet fra en dag i uka her: M1: 30gram protein, 34gr karbohydrat, 10gram fett (355Kcal) M2: 40gr protein, 26gr karbohydrater, 2gram fett (286kcal) M3: 40gr protein, 37gr karbohydrater, 4gr fett (350kcal) M4: 27gr protein, 22gr karbohydrater, 11gram fett (304kcal) + snacks/før etter trening 14gr protein, 70gr karbo, 3gr fett (384kcal) Siden jeg ikke har noen god struktur, så bilr jeg usikker på hvor mye jeg skal spise når, hvordan jeg bør legge det opp i forhold til trening. Trener mye på morgenen før jobb, usikker på hvordan jeg skal spise i forhold til det (før/etter). Hvordan jeg skal legge opp inntaket på treningsdager kontra vanlig dager. Ser også at jeg er dårlig på fett i kostholdet, og burde vært flinkere til å lagt inn det. Hjææælp!
  2. Jobbet litt mer med oppskriften, laget en ny runde i går og de bedret seg enda et hakk. Ingredienser: 3stk moste modne bananer 2ss Maple Syrup 40g Havremel 50g Bokhvetemel 40g Mandelmel, fedtredusert 100g Mager kesam 3stk egg 50g Sukrin gold 1ts bakepulver 0,5ts Natron 8 Gigamuffins (16 vanlige) , 170 grader, 18-20 minutter. Per gigamuffins 140kcal Protein 7,9g Karbohydrater 18,3g Fett 3,5g Beklager litt dårlig kamera.
  3. Har brukt en del oppskrifter fra Linda Stuhaug og Kristine Weber, men synes ofte de blir små, kompakte og hever lite. Lekte litt med oppskrift i går og kom frem til en som ble lufting og meget gode. Antall muffins: 12 store De jeg laget kom på 106kcal per stk, da hadde jeg orginal kremost, lettmelk + lønnesirup og honning. Hopp over det/velge lettere produkter og en kan lett spare mer om en er på tellern. Fremgangsmåte: Mos bananene og bland sammen med egg. Ta oppi resten av ingrediensene, fordel det i muffinsformer og stek på 170grader i 15ish minutter. Jeg brukte lønnesirup og kesam i røra for jeg tenkte det ville funke bra med natron. Helt til jeg fant ut at jeg ikke hadde natron. De hevet seg uansett kjempe bra så det var vist ikke nødvendig, men er bare å prøve med natron den som vil. Isåfall går det an å bruke en ts av hver. Ingredienser: 2 bananer 50g Bokvetemel 40g Mandelmel 40g Havremel 60g MagerKesam 0,5dl Valgfrimelk 50 gr SukrinGold 2 ts bakepulver 2 ss Lønnesirup Glasur: 100g kremost naturell 2ss sukrinmelis 0,5ts honning 1ss 5 dråper vaniljestevia Nei, ikke originalt bilde, men tok bildet jeg fant på google som lignet mest.
  4. Hei folkens. Tips til hvor en kan bestille billig questbars?
  5. Hvordan er de i størrelsen? Bruker du 40 til vanlig?
  6. 24. "Du har normal vekt, fedmekirurgi er ikke aktuelt for deg. " Nære på. Glad jeg slapp kirurgi.
  7. Bare at mannen utseendemessing holder seg så bra som 84åring er imponerende. At han løfter så tungt i tillegg er jo helt fantastisk. Godt eksempel på at en _kan_ få mye tilbake for leve et aktivt liv. ps. sykt fete sokker.
  8. Tullerusk

    Dagens negative

    Jeg er veldig nysgjerrig på smaken av.... wait for it.... mandelsmør.
  9. Tullerusk

    Dagens negative

    OT: Ikke fått jobbet med mastern på flere dager. Drar til byen for å sitte på kontoret og planlegger en produktiv dag. Når jeg kommer hit har han ene som jobber her møter lagt opp for hele dagen. Han og ei dame med GrandPrixStemme og -aksent sitter høylytt og skyper med en tysk dude. Dette er et åpent kontorlokale. Livet ass... livet.
  10. Tullerusk

    Dagens negative

    Skjønner. Så det er ikke en lavkarbo greie... Det er en QueenWinther greie. Jeg får prøve det en dag. En dag da solen skinner og regnbuen strekker seg fra Nord til Sør osv. Du kan jo alltids gni deg inn med den dyre gørra og høre om noen vil komme å hjelpe deg med å ta det vekk?
  11. Tullerusk

    Dagens negative

    Har jeg alltid lurt på. Hvilken setting bruker man mandelsmør? Jeg har liksom aldri havnet i den situasjonen hvor jeg står der og bare "SHIT, nå skulle jeg hatt mandelsmør".
  12. Selv om du har en naturlig krom i korsryggen vil jeg si meg enig. Teknikken din ser ikke helt ok ut, mulig det er greit nå ,men med tiden når det blir tyngre kan det bli skummelt. Du har lite spenn i brystryggen også. Prøv å press brystet frem, få rumpa litt lengre ned/bakover før du løfter. Ser ut som du starter med stanga litt for nærme leggen. Sjekk denne videoen, kanskje du får noen tips.
  13. Tullerusk

    Dagens negative

    Hiv innpå med sobril og kom deg til tannlegen.
  14. Tullerusk

    Dagens negative

    Har på en eller annen måte klart å mistet dokumentet med analyseprosessen jeg har holdt på med siste uka. Til masteroppgaven min som jeg allerede ligger alt for langt bakpå med. En skikkelig dataherpatiderp, med ingen muligheter for gjenomretting. OFC har jeg glemt å gjennomføre alle former for backup siste uka. #SytSytSytFMLROFLMAO
×
×
  • Create New...