Gå til innhold

Hvordan holde formen med kjærlighetssorg.....???


L_I_S_A

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HTFU

HTFU er regel #5 i landeveissyklingens lange regelverk.

http://www.velominati.com/the-rules/ om intet annet så får du deg en god latter når du har lest alle reglene og ser neste ekvipasje ute langs veien;)

kom deg på gymmet og bli en enda awsomere du.

er det ustabilt så skjær av tauet og svøm videre aleine ;) ustabile greier er ikke noe man vil ha i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må huske på at dette kan ta tid alt fra 1 til 2 år

Tving deg på trening og vær med gode venner og spis,

ingenting vil være kjekt ,

men når sorgen er over vil du le av denne tiden,

I stede for å grine for at du ikke har trent og har dårlig kondis Pga en dårlig x

Fordelene klarer jo en ikke skrive ned her til din nye kjærlighet for den kommer sånn så med alt med tiden.

En dør lukkes og 1000 dører åpnes for deg:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et eller annet tidspunkt blir man så gammel at man slutter å bry seg om et menneske forsvinner ut av livet eller ei, og at egentlig ingenting betyr noe for vi skal alle dø og bli til støv uansett. Når du når denne tilstanden av absolutt nirvana anbefaler jeg cipralex.

Ville heller anbefalt trening ingen lykke kan kjøpes den må du jobbe for selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg har lest så langt, kan jeg kun komme med tips i forhold til egne erfaringer;

- Om ikke fyren kan definere om det er eller ikke er noe der; Dropp hele fyren. Det finnes andre og BEDRE menn der ute, som er mer seriøse omkring hva de vil. Hvis de kan være picky så kan du også tillate deg å være picky. Kun da får du hva du vil ha og hva du fortjener

- Start i det små og bruk god tid. Sinnet trenger å leges etter et brudd, selv de man anser bruddet som lite og usignifikant. Tillat deg å kjenne på følelsene, erkjenn at de er der og hvorfor de er der. Vit at det vil bli bedre og gå over, og erstattes med andre følelser.

- Om du vil trene, så finn den formen som passer deg best her og nå. Noen ganger kan det være en rusletur rundt kvartalet, andre ganger kan det være å gå amok mot en punchingbag. Gjør ting som er lysbetont for deg.

Og samtidig som det gjør vondt, og det sikkert er kjipt å høre når følelsene sikkert er sterke; Dette er snakk om én fyr. Det er ingen grunn til at din verden skal kretse rundt vedkommende om det bare gjør deg miserabel i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Läst det ovanför och har några super woman triks utifrån egen erfaring med en drittfyr:

-Kom dig på träning. Lyft mer än alla andra, tänk på vilken j*vla idiot mannen i fråga är, övertala dig om att du ska bli en bättre version än honom- i allt.

- Ät din mat. Slutt å tull, det är bara att stoppa mat i käften och tugga. Du klarar det. Det är ett biologiskt behov. Må du tycka synd om dig själv, gör inte misstaget att skjuta dig själv i foten genom att sluta äta och tyna bort musklerna. ikke mist #gainzen

- Ja det gör fruktansvärt ont. Ja, man vill lägga sig ner och självdö. Men NEI du skal ikke det. Du skal ta dig igenom detta.

- Fortsätt trene. Sätt dig mål. Uppnå saker som du tänker "detta kommer han aldrig finna en jente som gör noensinn igen, det är kun mig, men mig kommer han inte att få tilbake!!"

- Bryt kontakten om han ikke kan bestemme sig. Ikke kast bort tid på drit.

- Gör detta pls, så kommer du finna dig en mann som er dig värd. Det gjorde jag, alltså kan det ske. Man tänker "jag kommer aldrig finne en som han igjen, som er like veltrent, ser like bra ut, er like snill osvosvosv+++"- det finns andra.

Drop f*cktards.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, som jeg har kastet bort mye tid og energi på det du beskriver. For meg var det étt alternativ, og det var å høre på de som mente at jeg fortjente mye bedre enn å bli "lekt med", som de kalte det. Når gutter vil ha deg delvis så vil de egentlig ikke ha deg, DET er min erfaring.

Jeg skulle ønske der og da at jeg kunne være et sånt "se-hva-som-skjer-over-laaang-tid"-menneske, men jeg måtte stikke fingeren i jorda og innse at det er jeg ikke. "Stop being sad and be awesome instead" var dessverre heller ikke en quick fix da jeg satt langt inni det. Det sugde all energi og livsgnist ut av meg. Ikke fikk jeg sove ordentlig, ikke orket jeg å trene, jeg kjente aldri glede i den perioden, og jeg hadde en konstant klump i magen. Konsentrasjonsvansker fikk jeg også. For min del måtte jeg droppe all kontakt med vedkommende til jeg hadde funnet tilbake til min egen awesomeness igjen.

Poenget mitt: finn ut av hva du vil. Vær ærlig mot deg selv, og se på DINE behov. DU skal ha det bra, enten om det er med eller uten denne fyren. Spis skikkelig mat, men gi f i om kiloene holder seg bittelitt lenger. Når du har tatt en avgjørelse på hva du vil og latt den verste stormen roe seg, så kommer kiloene sannsynligvis til å forsvinne av seg selv. Enten det, eller så innser du at du er faboulus akkurat som du er :happy:

Masse lykke til, og en trøsteklem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så funker trening som fy om jeg er lei, sint, frusterert etc. Jeg fokuserer alt inn i løpingen og løper som om djevelen selv er etter meg med hard musikk når jeg er frustrert. Er alltid så digg etterpå for da er jeg så utladet at jeg ikke klarer å fokusere på frustrasjonen lenger :)

Så jeg ville kanalisert alle følelsene inn i treningen. Trening er supert for psyken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med det som blir sagt over, tren masse:D Det får ut frustrasjonen til de grader! Er i samme bås selv, men dessverre så trener mr.handsome på samme sted som meg, så da blir ting fort hakket vanskeligere;) Trening er terapi, det hjelper så utrolig mye.

Har vel aldri trent så mye som i fjor sommer, rett etter bruddet mellom meg og en rar fyr. Svei som fy i hjertet, men det eneste som funka var trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening ble for meg en distraksjon i tiden før det ble slutt med exen min og meg. Kjærlighets sorgen er størst mens man venter på at det skal skje, og kanskje akkurat de første dagene etter man slår opp. Etter det så går det litt opp og bittelitt ned til tider, ihvertfall for meg.

Aaanyways, trening er en perfekt mulighet til å skru av mobilen og være utilgjengelig en stund. Og det er noe vi alle trenger av og til.

Du har all verdens tid til å gå ned de siste fem kiloene. Så ikke stress med det.

Tren fordi du ønsker å bruke tid på deg selv. Du er verdt det.

Og når det gjelder denne typen, så tror jeg ikke han er verdt det om han ikke vet om han vil være med deg.

Kanskje best å trekke seg mens dere fortsatt tåler trynet på hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er å ta ting dag for dag egentlig. Da jeg hadde min første kjærlighetssorg, som sved noe jævlig, så gikk jeg fra 64kg til 58kg på det verste (176cm høy), ettersom matlysta, og lysta på det meste egentlig forsvant. Å være singel ut livet er kanskje ikke løsninga permanent, men man trenger tid for å hele ting,og når man er klar, så dukker det opp noen, selv om det kan ta sin tid! Trening høres ut som en god ting, siden det er noe du kontrollerer helt på egen hånd, gjør det for deg selv! Ta en dag om gangen, gjør det du greier, push deg litt, men gi deg selv tid til å heale, tenker jeg, det er så utrolig viktig. Selv om man healer trenger man ikke å slutte med alt, men kjærlighetssorg kan være så utrolig energitapppende. Man trenger ikke nødvendigvis se på ting som positive, men man kan gi dagene som kommer en sjanse! Det er lov til å føle seg skikkelig nedfor og ikke gidde noe som helst fordi det gjør vondt, for ting tar tid. Bare, ta en dag om gangen, gjør så godt du kan, og gjør det for din del, fordi du er glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hjelper det å trene, mest fordi jeg ikke er vant med kaoset av følelser, og mangelen på kontroll over dem. Mens treningen er noe jeg har kontroll på, så da føles det som jeg iallefall har kontroll på noe.

+ at selvtilitten (som får seg en knekk under breakups), sakte men sikkert klatrer seg tilbake der den en gang var. Så mitt råd til deg, er å fyll tiden med noe du mestrer, og søk etter mestringsfølelse og en følelse av kontroll. Det hjelper når alt annet av følelser løper løpsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk alle dere som har tatt dere tid til å skrive noen ord til meg her :love: Setter virkelig stor pris på det! Her går det litt bedre, men vi har fortsatt kontakt og jeg sliter med å "gi fan" og kutte helt ut. Av en eller annen grunn vil han ha meg i livet sitt, vi har kjent hverandre i mange, mange år. Prøver å ikke fokusere for mye på han, men det er lettere sagt enn gjort... Huff :banghead:

Har fått en forkjølelse som er litt for vanskelig å bli kvitt, men er motivert for trening når den er borte ;)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk alle dere som har tatt dere tid til å skrive noen ord til meg her :love: Setter virkelig stor pris på det! Her går det litt bedre, men vi har fortsatt kontakt og jeg sliter med å "gi fan" og kutte helt ut. Av en eller annen grunn vil han ha meg i livet sitt, vi har kjent hverandre i mange, mange år. Prøver å ikke fokusere for mye på han, men det er lettere sagt enn gjort... Huff :banghead:

Har fått en forkjølelse som er litt for vanskelig å bli kvitt, men er motivert for trening når den er borte ;)(y)

Viss du også vil fortsette å være venner over tid kan det være lurt å be ham holde avstand en stund slik at du får litt tid for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...