Gå til innhold

Den store hårsveis-tråden


Naranja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

[ATTACH]130402[/ATTACH]

10 mnd gammelt bilde, men dette er mitt hår (stygg ettervekst, i know) :D Er pittelitt lengre nå, og rettere i tuppene. Tør ikke klippe det kortere, selv om det ville vært praktisk og tidsbesparende :X3:

nice:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ha føyd til sistnevnte ja. Men samtidig, bare å klippe kort er freakish nok for meg. Skulle allikevel overlevd om frisøren mente jeg ville kledd det. ;)

Kanskje jeg skal ta meg en tur til Jan Thomas! :lol: Sikkert billig..

Prisene i salongen er faktisk ikke avskrekkende, kan sammenlignes med mange vanlige frisører :) Han klipper ikke selv da, men han har flinke ansatte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E råfornøyd med min sveis, den er omentrent som denne The-Counselor-Poster-Cameron-Diaz.jpg

Men min blei litt ødelagt av en lærling som skulle stusse meg, så undercuten min er litt i største laget.. Det prøver jeg å få retta opp i nå da, sånn at den KAN skjules av håret over :) Fargen er fin da, sandfarget hår ytterst og mørkbrun i røttern :)

Min ble til av at en frisør kom med forslag.. Anbefaler My på Urban Haircut på Lade Arena :) Hun har gode ideer og vet å finne en bra sveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...