Gå til innhold

Den store hårsveis-tråden


Naranja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Frem til 09/10 glattet jeg alltid ut håret. MEN, så lærte jeg at man ikke skal gre, eller føne krøller. Så da var det plutselig helt greit å ha krøller:)

[ATTACH]132418[/ATTACH][ATTACH]132419[/ATTACH]

Ååå jeg er helt forelska i håret ditt :love: Alltid hatt en sucker for krøller og volum siden jeg selv har kansje historiens retteste og mest strieste hår.. Er så sjalu på dere med krøller.. :arghh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg er helt forelska i håret ditt :love: Alltid hatt en sucker for krøller og volum siden jeg selv har kansje historiens retteste og mest strieste hår.. Er så sjalu på dere med krøller.. :arghh:

hehe, rart det der. Jeg var like sjalu på dere med rett hår. Brukte faktisk strykejernet til mamma en gang, så ut som Ronja Røverdatter :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest QueenWinther

Hårfarge er jo en del av sveisen, så jeg spør her;

Har rødt hår, begynner å bli dritt lei, vil ikke gjøre noe med klippen fordi den er ok. Derfor vurderer jeg denne fargen; (bleached lilla-ish)

ecf7acfdb7e4b7d3605ca4ec227b1a39.jpg

Sooo - yay or nay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfarge er jo en del av sveisen, så jeg spør her;

Har rødt hår, begynner å bli dritt lei, vil ikke gjøre noe med klippen fordi den er ok. Derfor vurderer jeg denne fargen; (bleached lilla-ish)

ecf7acfdb7e4b7d3605ca4ec227b1a39.jpg

Sooo - yay or nay?

Personlig digger jeg pastellfarger på håret - store deler av samfunnet er nok litt mer ''weirdoyou'' til det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blond fra barnsben av, men farget det ekstremt platinablondt i fjortisalderen :p Gikk seg mere til etterhvert, før jeg plutselig på vg1 farga det brunt. Ble bare mørkere og mørkere, nesten svart på slutten. Var vel brun/svart i ca 1 år, pluss minus. Så ville jeg bli blond igjen, så nå er det mellomblondt med egentlig alt for mange farger i håret.. Mørke, blonde, brune partier, ser egentlig ikke ut :unsure:

[ATTACH]134439[/ATTACH] På det mørkeste

[ATTACH]134440[/ATTACH] Brunt

[ATTACH]134438[/ATTACH]Slik det er nå

Frister veldig å farge det brunt igjen da :( Greier aldri bestemme meg!

post-17601-14440971910354_thumb.jpg

post-17601-14440971912304_thumb.jpg

post-17601-14440971912783_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...