Gå til innhold

Den store hårsveis-tråden


Naranja

Anbefalte innlegg

Og sia det er ein tråd med mulegheit for bilde, kan eg slenge med frisyren frå i sommar. Stussa det ein 10cm eller så i haust, men det er pålag som utvokse igjen.

Svergar til naturleg hårfarge, då eg gikk lei av ettervekst for ein del år sia. Er jamnt over veldig fornøgd med håret, einaste er at det fort blir statisk elektrisk:p

[ATTACH=full]131208[/ATTACH]

Er frykteleg einig! Veldig praktisk å kunne klippe sjølv, og så slepp ein masse prakk viss ein ikkje fargar (kan aldri tru at det er sunt for noko som helst. Bruker opp kunstig tilsetjing-kvota mi på proteinbarer/-pulver i staden). Eg liker hår som ser naturleg ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Kvalifiserer kanskje til en egen tråd: morrasveistråden.

Vi trenger heller en morratrynetråden - det hadde blitt mange flotte bilder, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg er med, skal legge meg med vått hår ikveld, så får vi se hva jeg får til :D

jeg kommer aldri til å poste bilde av mitt eget morgentryne, haha, det ville vært for drøyt :cat: men jeg ler gjerne av andres bilder, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kommer aldri til å poste bilde av mitt eget morgentryne, haha, det ville vært for drøyt :cat: men jeg ler gjerne av andres bilder, da!

Pft, utenfor komfortsonen is where the magic happens vøtt :whistle: (kommer sikkert ikke til å poste et bilde jeg heller med mindre jeg ser passe ålreit ut på det forsåvidt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en liten spøk fra min side. er halvskallet, og da tar eg like greit og barberer vekk alt sammen- og ser faktisk ut som det bilde der :p bare ikke så skummel :D

Da led du akkurat samme skjebne som meg, bare at jeg ser faktisk så skummel ut ifølge mange :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da led du akkurat samme skjebne som meg, bare at jeg ser faktisk så skummel ut ifølge mange :roflmao:

funny story- oppdaget når eg var rundt 18 år (hadde piggsveis faktisk) at hår linja begynte å bevege seg bakover o_O

Snakket med min fastlege- basicly arvet det fra min far, siden den gangen har eg brydd meg fint lite om hår hehe :lol::roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funny story- oppdaget når eg var rundt 18 år (hadde piggsveis faktisk) at hår linja begynte å bevege seg bakover o_O

Snakket med min fastlege- basicly arvet det fra min far, siden den gangen har eg brydd meg fint lite om hår hehe :lol::roflmao:

Med tanke på at "genet for hårtap" primært sitter på x-kromosomet, så er det nok større sjans for at du har arva det av morfaren din (y)

(joa, det er enkelte ting som sitter på y-kromosomet og... men man ser somregel bort ifra det)

Forresten sjalu på at du greier å ignorere det. Regner med at jeg mister det iløpet av tre-fire år, så da blir det nok en gradvis mer og mer flau hentesveis (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på at "genet for hårtap" primært sitter på x-kromosomet, så er det nok større sjans for at du har arva det av morfaren din (y)

(joa, det er enkelte ting som sitter på y-kromosomet og... men man ser somregel bort ifra det)

Forresten sjalu på at du greier å ignorere det. Regner med at jeg mister det iløpet av tre-fire år, så da blir det nok en gradvis mer og mer flau hentesveis (y)

hehe :) ja for min del så spiller det ingen rolle. fått forslag fa flere" hårtransplantasjon" men Neeh. Bald is beatiful :love: hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange farger og lengder de siste årene. Brace yourself, her kommer en brøkdel:

[ATTACH]132355[/ATTACH]

Russ 2006, eheheh :facepalm:

[ATTACH]132360[/ATTACH]

Mellomblond 2009 (og rund i kinnene.. velvel) :blush:

[ATTACH]132361[/ATTACH]

Blond igjen typ 2010 (halloween vel å merke) :cat:

[ATTACH]132363[/ATTACH]

Møørk med en effekt av magmarød 2011 :nin:

[ATTACH]132365[/ATTACH]

Brownie med hjemmelaget ombre, 2012 :whistle:

[ATTACH]132366[/ATTACH]

Sort, langt og waavy 2013 ;)

[ATTACH]132367[/ATTACH]

Brownie igjen (troor jeg trives best som brunette) 2014

Leker med tanken på å bli litt lysere igjen, men klarer ikke helt å bestemme meg :shifty:

post-15087-14440969882374_thumb.jpg

post-15087-14440969884423_thumb.jpg

post-15087-14440969884749_thumb.jpg

post-15087-14440969884962_thumb.jpg

post-15087-14440969885676_thumb.jpg

post-15087-14440969886059_thumb.jpg

post-15087-14440969886529_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å klemme seg selv :joyful:

Mye gøye farger! Jeg er kjedelig sånn sett, farger aldri håret. Jeg synes du var finest med mørkt hår, selv om du kler begge deler.

Hva mener du? Slutt å legg til bokstaver på ordene mine :whistle:

Takk for det, er naturlig brunette så skulle vel helst bare mangle at jeg kler det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...