Gå til innhold

Den store hårsveis-tråden


Naranja

Anbefalte innlegg

Siden det er så mange som har nok ballzz til og legge ut bilde av hvordan sveisen deres faktisk ser ut, kan ikke jeg være noe dårligere ;)

Om jeg passer med det er noe helt annet, og vennligst ignorer den snodige personen sveisen sitter på :roflmao:

"sheeeeeeeeeeet,son". Du gikk "all out" jo :D

Jeg prøver med 9mm foreløpig :p venner meg til det først, før jeg evt tar alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

post-26763-14440968596677_thumb.jpg

Hadde pannelugg noen dager, fant ut at jeg så ut som om jeg var 15, og begynte å savne langt hår med skrålugg ): life.

post-26763-14440968596114_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klipt meg selv de siste to årene. Hadde hår ned til korsryggen, så barberte jeg av alt i lunsjen når jeg var ute på sjøna. Ikke like kort som Britney, men close..

Anbefaler alle å ta barbermaskinen i egen hånd, kvinner som menn.

Ein fordel vere sin eigen frisør(y)

Sida 9.klasse har eg vore til frisør kun ein gong, det var sommaren 2009, vart ikkje heilt fornøgd med resultatet, så fortsatte berre å klippe meg sjølv. Hatt både kort og langt, største forskjellen er at ein treng litt meir tolmodigheit med eigenfrisering av langt hår. Men, det funkar fjell!:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sia det er ein tråd med mulegheit for bilde, kan eg slenge med frisyren frå i sommar. Stussa det ein 10cm eller så i haust, men det er pålag som utvokse igjen.

Svergar til naturleg hårfarge, då eg gikk lei av ettervekst for ein del år sia. Er jamnt over veldig fornøgd med håret, einaste er at det fort blir statisk elektrisk:p

post-8662-14440968841944_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...