Gå til innhold

Aggressive

Medlemmer
  • Innholdsteller

    228
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Aggressive

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 28. jan. 1994

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

2 423 profilvisninger
  1. Jeg er helt enig i at friske individer ikke skal ta T3 for å slanke seg, det er kun latskap og idioti å tro T3 vil på magisk vis vil fjerne all fett på kroppen, mange glemmer at T3 forbrenner både fett og muskler.
  2. .Først må du gidde å lese artikkelen, og hvis du går helt nederst på siden så er det referanser på det som blir sagt, der vil du finne flere artikler som er forskningsbasert på det område.
  3. Å ta T3 vil ikke ødelegge egen produksjon, det er en myte som for lengst er blitt avklart. Med det sagt så betyr det ikke at det er greit at alle hopper på T3 for å deffe seg ned et i fett %, men jeg vet om flere, blant annet min mor som ble påvist lav stoff skifte men ikke fikk medisin mot det fordi blodverdiene hennes ikke var "lav nok". Leger skriver ikke ut slike medisiner før det er livs viktig, de driter i at du sliter med gå ned i vekt, det eneste de ser på er referanseverdier på blodprøvene. "T3 has a relatively safe medical profile, compared to other lipolytic agents
  4. Hvor man trener har mye å si, jeg er så heldig og trener på et treningsenter hvor det er stort sett seriøse folk som er blant Norges og verdens beste i forskjellige idretter. (Styrkeløft, Kickboxing, Tricking, BBJ, osv). Hver gang jeg er i Oslo så føler jeg meg som "Gud", for jeg er på helt anna nivå mentalt enn mange av disse som trener der er, jeg vant til å se folk være bedre enn meg i alt, og jeg er langt fra "svak" med tanke på styrke, men i Oslo så er jeg plutselig enn av de sterke, noe jeg misliker veldig. Jeg nekter å dra på ferie til Oslo lenger (er egentlig fra Oslo, men bor l
  5. Hvis du er naturlig, hold deg ren, og ikke bry deg om hva 100 andre idioter gjør med kroppen sin, til syvende og sist så er det ikke du som ender med konsekvensene. Og det med at folk som legger transformasjon vidoer (at de er dopet) påvirker unge er ikke god nok argument. Det samme argumentet kan du bruke om alt annet (filmer, instagram, fb osv), og hvis du er dum nok til å bli på virket av en video på internett ja da fortjener du å få konsekvensene som kommer. Folk må få lov å gjøre hva de vil så samt det ikke skader andre, eneste problemet jeg har med folk som bruker er hvis de sku
  6. Inbody 720 testene skal du ta med en klype salt, ofte gir de unøyaktige svar, det er ihvertfall min erfaring med slike tester. Jeg hadde fri tilgang til Inbody 720 på treningssenteret, og fett % og muskelmassen min hoppet opp og ned dag til dag, noen ganger raste jeg ned 4kg i muskelmasse på en dag, dagen etter 2kg opp igjen. Men sånn til neste gang så skal du ta slike body scan på tom mage og helst tidlig på morgen etter du har vært på do for å få mest mulig nøyaktig måling. Væske inntak og mat vil påvirke analysen drastisk, det er det jeg har opplevd tidligere når jeg f.eks har drukket
  7. Da lurer jeg på følgende: 1. Hvordan fant du ut at 1500kcla er det du trenger for å gå ned i vekt? 2. Hvor lenge sammenhengende har du trent styrke? Snakker ikke om rutine da, men totalt hvor lenge har du trent. 3. Hva er egentlig målet ditt? Å gå ned i fett %? 4. Ja, hvis du skal få nøye måling på både vekt og rundt midjen så må du gjøre det på tom mage, første ting på morgen etter do besøk. Det jeg pleier å gjøre er å veie og måle meg hverdag på samme tidspunkt, legge alle tallene på slutten av uka sammen og dele på 7 (7 dager i en uke) også finner jeg gjennomsnitts vekta mi og
  8. Litt rotete innlegg, du tar alt på engang, vet ikke hva jeg skal svare på men skal gjøre et forsøk: 1. Umulig å si om 1500kcla er for lite for deg eller ikke, du nevner verken alder, vekt, eller høyde 2. Du har ikke sagt noe om hvor lenge du har trent styrke, hvis det er slik at nettopp har begynt å trene styrke så er det ikke unormalt at man ser en så kalt "body recomposition" hvor man legger på seg muskler samtidig mister fett %. Noen vil merke at de både blir sterkere og større selv om de er i underskudd av kalorier, dette gjelder som sagt vanligvis nybegynnere, men er mulig at det
  9. Det kan godt være mulig, og det er ikke uvanlig heller at det skjer Det som er viktig å merke at man vil gå opp en del i vekt etter en refeed, og det er rett og slett pga. glykogen og vann (kroppen holder på vann pga sodium). Det er normalt at man går opp et par kg etter en refeed (kommer an på hvor carb depleted du har vært). Jeg kan gå opp alt fra 2-5kg, men er nede til "normal" vekta relativt fort. Jeg har også merket at f.eks denne uka har jeg veid mer enn jeg pleier, men jeg ser definitivt mer lean'ere enn før, så badevekta er ikke alltid til å stole på, men den er der
  10. Nå er jeg ikke ekspert innen dette, men som jeg nevnte tidligere for at du i det hele tatt skal få hormonet Leptin til å respondere så må du overføde det med karbohydrater over så og så mange timer. Hvis jeg husker riktig så ble det gjort en studie på kvinner hvor de inntok karbohydrater, og man så at Leptin først begynte å øke etter 24-72 timer (hos lean'ere kvinner). Og la oss si din totale mengde karbohydrater er på 300-500g, så sier det seg selv at det fort kan bli mye mat på kort tid som kan bli ubehagelig. Jeg har selv eksperimentert med begge to, før hadde jeg refeed i kun 8-12time
  11. Tror ikke du burde spørre folk her om råd, høres ut som "problemene" dine er litt "dypere" enn at du bare sprekker i blant, du sier selv at du har slitt med det lenge. Det må være en bakliggende årsak til det, må ha vært noe over tid som har gjort at du føler deg slik og at du sprekker. Når begynte problemene? Hvordan startet det? var det noe spesielt du gjorde eller kanskje stressende periode i livet ditt? Jeg er ikke psykolog men ofte skyldes slike sprekker mer psykiske (emosjonelt handling, fordi du vil ha noe godt eller føler at du bare må spise mer for det gjør deg glad) enn fysisk
  12. I første omgang mål rundt midjen din, og prøv å vei deg på samme tidspunkt hverdag etter do besøk, og hvis du har mulighet ta gjerne bilder. Jeg pleier å veie meg hverdag på samme tidspunkt etter do besøk, og plusser alle dagene sammen og deler på 7, så ser jeg hva gjennomsnitts vekta mi var for den uka, også sammenligner jeg det med forrige uke for å se om vekta går i riktig retning. Så må du som selv sa gjøre noen justeringer underveis, det viktigste er at du er konsistent og har tålmodighet Lykke til
  13. 24t høres mer fornuftig ut ja, så ta det i utgangspunktet. Hvis det er slik at du nettopp har vært på en pause (lengre enn 2 uker) og du har fett % på rundt 14-15 så ville jeg ikke tatt refeed-days de første 2-3 ukene på dietten. Hvis du er motivert og kjenner at ting går greit underveis så ville jeg gått for 3-4 uker uten refeed. Dette gjelder kun de første ukene altså, jo lengre du er på diett jo tungere blir det, både for psykologiske delen og fysiske. Jeg startet selv på rundt 14% og de første 4 ukene på diett tok jeg ikke noe refeed-days for jeg følte at det ikke var behov for de
  14. Hvis hensikten med å ha en refeed-day er å få opp leptin nivået ditt så vil ikke 6 timer gjøre stort, for å påvirke leptin nivået så må du ha en refeed-day på minst 24-72 timer. Om jeg husker riktig så dropper leptin nivået ganske fort, legger du deg i 30% kaloriunderskudd så dropper leptin nivået på 3 dager med hele 20%. Refeed days er en verktøy man bruker under en diett, når du skal ha refeed days er forskjellig person til person, kommer på mange faktorer blant annet fett % og hvor lenge du har vært på diett.
×
×
  • Opprett ny...