Gå til innhold

Den store hårsveis-tråden


Naranja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så en kroppsbygger med mini-hanekam en gang. Det er genialt, jeg synes det "forlenger" ryggraden på en elegant måte. Det passer bra. Men hvorfor er så mange byggere skallet?

Dat dht

Prisoners%2B3.jpg

Dette, er sveisen jeg skal kjøre i 2014. (Om jeg tør klippe meg)

Bildet er forøvrig tatt fra filmen Prisoners.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E råfornøyd med min sveis, den er omentrent som denne The-Counselor-Poster-Cameron-Diaz.jpg

Men min blei litt ødelagt av en lærling som skulle stusse meg, så undercuten min er litt i største laget.. Det prøver jeg å få retta opp i nå da, sånn at den KAN skjules av håret over :) Fargen er fin da, sandfarget hår ytterst og mørkbrun i røttern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Men hvorfor er så mange byggere skallet?

Kan være naturlig, eller fordi de syntes det er kult, men som oftest håravfallet forårsaket av dihydrotestosteron pga steroide bruk.

Jeg ble ofte beskyldt for å bole når jeg var i slutten av tenårene da jeg ble svær raskt når jeg begynte med styrketrening, nå senere i livet har jeg en viss glede av å påpekte ovenfor de samme bekjente som selv brukte steroider, at jeg fortsatt har full manke 20 år senere, det har ikke de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en kroppsbygger med mini-hanekam en gang. Det er genialt, jeg synes det "forlenger" ryggraden på en elegant måte. Det passer bra. Men hvorfor er så mange byggere skallet?

Haha, det har vel med hele badass-looken og gjøre. Army/fengselsfulg i Amerika-look.

article-1159955-03C4315A000005DC-183_468x504.jpg

Aye grr ya dønt føkk wif me aiit? :cool:

Hadde forresten en gammel bekjent Mer enn bekjent med tidenes verste sveis. En annen kompis til meg; Gir mora hans han elektrosjokk hver morgen eller?

zipzap. nogo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri helt forstått hvorfor håret skal gå mot den ene siden? Ser jo ut som man har tatt på hårvoks i svak kuling fra vest.

Ikke for å være altfor streng, men Morten Gamst Pedersen og Marcus Pedersen burde aldri, under noen som helst omstendighet brukes som forbilder for hårmote! Uansett om du kommer fra Lillestrøm, Tromsø, Oslo, Mjøndalen eller London, så kan de sveisene der fort og greit kalles sylharry. Litt det samme med Marco Reus, han har nok tviholdt på samme frisør som da han var 15 år i Tyskland. Den blekede piggsveisen var over the top i 2004 forresten.

Du nevner også David Beckham, jeg tror ikke han hadde likt å bli satt opp på samme liste som disse karene ;) Maskinkort på siden og sideskill, eller naturlig scruff på toppen er helt innafor - men aldri med gel eller Renati som disse bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være altfor streng, men Morten Gamst Pedersen og Marcus Pedersen burde aldri, under noen som helst omstendighet brukes som forbilder for hårmote! Uansett om du kommer fra Lillestrøm, Tromsø, Oslo, Mjøndalen eller London, så kan de sveisene der fort og greit kalles sylharry. Litt det samme med Marco Reus, han har nok tviholdt på samme frisør som da han var 15 år i Tyskland. Den blekede piggsveisen var over the top i 2004 forresten.

Du nevner også David Beckham, jeg tror ikke han hadde likt å bli satt opp på samme liste som disse karene ;) Maskinkort på siden og sideskill, eller naturlig scruff på toppen er helt innafor - men aldri med gel eller Renati som disse bruker.

Hva er innafor da?

69 forskjellige foames for mest natural look med designfrisyre fra en eller annen??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, skjønner ikke at du kom frem til det motsvaret etter det jeg skrev. Tenkte mer på en clay eller paste, som ikke gjør at håret stviner, som gjør at man kan dra fingrene gjennom håret i løpet av dagen uten at de sitter fast. Maskinkort på siden og litt mer lengde på toppen er jo svært enkelt å fikse, ikke akkurat noen designfrisyre. De litt fingernemme kan nesten gjøre det selv og de fleste frisører tar seg mindre betalt for å kjøre maskinen i stedet for saksen hver gang man er der. Var ikke noe bedreviting eller angrep på folk her altså, langt i fra, men når det gjelder akkurat Gamsten og Marcus Pedersen så må man få lov til å si fra - selv om alle er individuelle :woot: Ta gjerne et blikk på den nye sveisen til John Arne Riise forresten, siden vi er inne på de mest harry fotballspillerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...