Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og riktig hårfarge? Ikke så mange lyseblonde som kler det like godt som de mørkeblonde/mørke :p

Å nei du, spiller ingen rolle, men som jeg sa, har du riktig ansiktsform så passer stortsett de fleste hårsveisene deg:

JE4pAvq.jpg

Om du har riktig hårtype og ansiktsform for disse hårklippene så synes jeg de ser heftig ut:

AjnB2Og.jpg

Er generelt uenig i halvsleikens kulhet som så mange liker i tråden her.

Men faen! Den barten! Med den barten kan man gjøre som man vil!

[ATTACH]130402[/ATTACH]

10 mnd gammelt bilde, men dette er mitt hår (stygg ettervekst, i know) :D Er pittelitt lengre nå, og rettere i tuppene. Tør ikke klippe det kortere, selv om det ville vært praktisk og tidsbesparende :X3:

post-32239-14440968019681_thumb.jpeg

Annonse

Uuuu, jeg vil også være med!

I sommer så håret mitt sånn ut:

(liker å kalle det drittungeblikket mitt, for jeg følte (føler) meg litt sånn ...)

post-4617-14440968032132_thumb.jpg

Jeg hadde det også sånn noen ganger

post-4617-14440968032485_thumb.jpg

Nå er det sånn:

post-4617-14440968062015_thumb.jpg

Ville nok ha føyd til sistnevnte ja. Men samtidig, bare å klippe kort er freakish nok for meg. Skulle allikevel overlevd om frisøren mente jeg ville kledd det. ;)

Kanskje jeg skal ta meg en tur til Jan Thomas! :lol: Sikkert billig..

Prisene i salongen er faktisk ikke avskrekkende, kan sammenlignes med mange vanlige frisører :) Han klipper ikke selv da, men han har flinke ansatte :)

Prisene i salongen er faktisk ikke avskrekkende, kan sammenlignes med mange vanlige frisører :) Han klipper ikke selv da, men han har flinke ansatte :)

840 kroner er avskrekkende for meg

Jeg drar til hu som styler Halle Berry (... sett skrytebildene) når hu er i Oslo... koster meg 200...

Annonse

E råfornøyd med min sveis, den er omentrent som denne The-Counselor-Poster-Cameron-Diaz.jpg

Men min blei litt ødelagt av en lærling som skulle stusse meg, så undercuten min er litt i største laget.. Det prøver jeg å få retta opp i nå da, sånn at den KAN skjules av håret over :) Fargen er fin da, sandfarget hår ytterst og mørkbrun i røttern :)

Min ble til av at en frisør kom med forslag.. Anbefaler My på Urban Haircut på Lade Arena :) Hun har gode ideer og vet å finne en bra sveis :)

Du burde oppdatere avataren din. For du ser veldig mye bedre ut på de bildene!

Done (skal tweakes RAW filer etterhvert)

Ble tipset om frisør jeg skulle til av en veninne. Så jeg hadde en inngangsbilett om jeg traff på henne senere en gang ^^

840 kroner er avskrekkende for meg

Jeg drar til hu som styler Halle Berry (... sett skrytebildene) når hu er i Oslo... koster meg 200...

Ser den, når du er mann! Vi jenter betaler somregel over den prisen uansett når vi er til frisøren ;)

Prøver stort sett å kjøre denne sveisen

post-20834-14440968140092_thumb.jpeg

Nice and dandy...

Men ser often slik ut, svett luesveis...

20130301_svett-jpg.92174

Hjelmsveis...

post-20834-14440968140922_thumb.jpeg

Har en kamerat som er frisørmester av den gamle typen, med snurrebart og greier. Han sier ifra når det er på tide med en klipp, også gjør han det gratis.:happy:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...