Jump to content

kerand

Members
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kerand

  1. Hei, har bare et par spørsmål angående hårfjerning. Er vel en del menn her som stiller i bodybuilding/fitness konkurranser, og som alle vet er det ganske hårløst. Hva bruker dere for å fjerne kroppshåret? Er det permament? Hva er best? Voks, Kremer, trimmemaskiner, eller en gammeldags barberhøvel? Er ganske hårete av meg, snakker om rygg, bryst, mage og skuldre, og nå som sommeren kommer kan det være greit med litt mindre hår, om ikke helt hårløs, på rygg, skuldre osv, så jeg ikke ser ut som en ape. Hører også at voksing skal være bra hvis man gjør det ofte, fordi det reduserer hårveksten? Håper på svar
  2. kerand

    Lol, Crossfit

    I tried crossfit once but got kicked out because I was performing every exercise with perfect form.
  3. Skal til Florida, men blir dessverre ikke før 2014.
  4. Hei. Har akkurat fått studieplass i Florida, og lurer på om noen har vært der og tatt samme utdannelse. Om noen vil dele erfaringer, nyttige ting og vite og kanskje noe negativt? Er det noen som skal dra i år eller neste år?
  5. 1991-tallet her, fortsatt et barn da, noen ganger. Finnes så mange fine minner!
  6. Lagde en egen tråd, men fikk ikke mye til svar der, så legger den ut her Monday: Chest/Biceps 4 sets of Incline Dumbbell Press, 8-10 reps 3 sets of Bench Press, 8-10 reps 3 sets of Incline Flies, 8-10 reps 3 sets of Chest Dips until failure 3 sets of Barbell Curls, 8-10 reps 3 sets of Preacher Curls, 8-10 reps, then drop the weight to half, and push out another 8 Tuesday: Legs/Calves 4 sets of Squats 8-10 reps 3 sets of Lunges 8-10 reps 3 sets of Leg Press 8-10 reps 3 sets of Leg Extensions till failure 3 sets of Leg Curls 8-10 reps Wednesday: Back 3 sets of Lat Pulldowns 8-10 reps 4 sets of Deadlifts 8-10 reps 3 sets of Bent Over Rows 8-10 reps 3 sets of Dumbell Rows 8-10 reps 3 sets of Hyperextensions 8-10 reps Thursday: Shoulders/Triceps 4 sets of Shoulder Press, alternate with Barbell & Dumbell every week 8-10 reps 3 sets of Upright Rows supersetted with Lateral Raises 8-10 reps 3 sets of front raises 8-10 reps 3 sets of Lying Rear Delt Raises 8-10 reps 3 sets of Close-Grip Bench Press 8-10 reps 4 sets of Pulldowns 8-10 reps 3 sets of Skullcrushers 8-10 reps Saturday: Full Body 3 sets of Deadlifts 8-10 reps 3 sets of Squats 8-10 reps 3 sets of Clean and Jerk 8-10 reps 3 sets of Weighted Pull ups 8-10 reps
  7. Fant et treningsprogram for 2 uker siden på simpleyshredded.com som jeg ville prøve ut. Startet forrige mandag, og er fornøyd så langt. Men så må jeg jo spørre litt mer erfarne mennesker hva dere synes om programmet, og om det er noe jeg burde endre på? Målet er jo selvfølgelig å bygge muskler, bli fit som det så fint kalles. Har også en følelse på at det kanskje er for lite øvelser. Har trent styrke i snart 1 år, så har ikke all kunnskapen enda. Monday: Chest/Biceps 4 sets of Incline Dumbbell Press, 8-10 reps 3 sets of Bench Press, 8-10 reps 3 sets of Incline Flies, 8-10 reps 3 sets of Chest Dips until failure 3 sets of Barbell Curls, 8-10 reps 3 sets of Preacher Curls, 8-10 reps, then drop the weight to half, and push out another 8 Tuesday: Legs/Calves 4 sets of Squats 8-10 reps 3 sets of Lunges 8-10 reps 3 sets of Leg Press 8-10 reps 3 sets of Leg Extensions till failure 3 sets of Leg Curls 8-10 reps Wednesday: Back 3 sets of Lat Pulldowns 8-10 reps 4 sets of Deadlifts 8-10 reps 3 sets of Bent Over Rows 8-10 reps 3 sets of Dumbell Rows 8-10 reps 3 sets of Hyperextensions 8-10 reps Thursday: Shoulders/Triceps 4 sets of Shoulder Press, alternate with Barbell & Dumbell every week 8-10 reps 3 sets of Upright Rows supersetted with Lateral Raises 8-10 reps 3 sets of front raises 8-10 reps 3 sets of Lying Rear Delt Raises 8-10 reps 3 sets of Close-Grip Bench Press 8-10 reps 4 sets of Pulldowns 8-10 reps 3 sets of Skullcrushers 8-10 reps Saturday: Full Body 3 sets of Deadlifts 8-10 reps 3 sets of Squats 8-10 reps 3 sets of Clean and Jerk 8-10 reps 3 sets of Weighted Pull ups 8-10 reps Takker for alle svar!
  8. Fint å se at tråden blir brukt
  9. Vi forbrukere blir jo lurt trill rundt, rart at det egentlig er lov å feilmerke matvarer på denne måten.
  10. Jeg trener fem dager i uken, der jeg trener biceps, triceps og diverse to dager. Men føler at jeg sliter med å øke i styrke og masse som jeg gjør andre steder på kroppen. Hvorfor er det så vanskelig? Er det bare jeg som har det problemet? Føler meg skikkelig svak i forhold til resten av musklene i kroppen. Noen forslag til noen bra øvelser bortsett fra de vanlige du ser alle andre gjøre på gymmet? Forslag tas i mot med åpne armer!
  11. Mer pump, mer energi. Men merker at jeg får rykninger i øyelokket ved en eller annen merkelig grunn etter jeg er ferdig med å trene. sånn derre leamus, holder på i flere timer. Smaken er heller ingenting å skryte av, foretrakk Jack3D da.
  12. Ungdomsgjenger på 10 stk som alle skal stå rundt benken og prate mens jeg står i kø. GTFO or LIFT! Folk som ikke rydder opp etter seg, spesielt ille der jeg trener hvis jeg kommer etter ettermiddagsrushet. Må se hvor jeg går, eller så faller jeg over alle slags mulige vekter. Singlet er greit, så lenge du har kropp til det. Hvis du er en halvfeit stubbe som trener 2-5 ganger i året, skjønner jeg ikke vitsen, men er ikke akkurat som jeg irriterer meg. Nakenhet i garderoben er greit, så lenge du kler på deg, og ikke valser rundt med rumpa bar mens alle andre bare ønsker seg bort fra rommet. Og sist men ikke minst, NO BICEPSCURLS I KNEERACK PHAGGOT! Det står flere steder, men folk er tydeligvis blinde.
  13. Bra musikksmak, matcher min perfekt, takk
  14. Fint med en ekstra proteinkilde i hverdagen.
  15. Slapper av, er med venner, familie osv. Selv om jeg kanskje sniker til meg en serie pushups hvis jeg kjeder meg.
  16. For å bygge muskler er det ikke særlig smart å ligge i kcal-underskudd. Musklene trenger all næring den kan få. Korrekt meg om jeg tar feil, som det er en sjangse for.
  17. Synes kroppen din så bra ut med tanke på at du har hatt barn, men er aldri galt med litt muskler' Men det enkleste blir vel å følge programmet ovenfor for å venne kroppen til styrketreningen. Deretter evt gå over til et mer avansert program hvis du trives med treningen og føler deg motivert til dette. Bare å stå på, så når du målene dine. Lykke til
×
×
  • Create New...