Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, skriver unner her. De kunne gjerne vært noe av det som blei beholdt når fettet forsvant... Menmen ;) Får erstatte fettkløft med muskelkløft:D

Heelt enig men slik en flaks har hvert fall ikke jeg men hva kan man gjøre - bara att gilla läget, som vi sier det på god svensk :D

...og den muskelkløften, den kommer vel etterhvert :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, nå kom jeg på noe artig jeg hørte på bussholdeplassen da jeg gikk på videregående!

Det er høst og det har begynt å bli ganske kjølig i lufta, og folk bærer preg av å fryse litt. Det gjelder også de to jentene ved siden av meg, som står og skravler. Plutselig utbryter den ene "æsj, jeg liker ikke at det blir kaldere ute nå, da forbrenner jeg mindre", hvorpå den andre nikker anerkjennende og svarer med "ja, sjæl ass." Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter har veldig mange rare oppfatninger når det gjelder trening...

- Jenter vil ned i vekt men vil ikke legge om kostholdet permanent, barnemat dietten derimot, den er gull!

- Jenter vil stramme opp, få fastere rumpe og lår, men de vil ikke trene styrke.

. Jenter klager over at det er kjedelig å trene, men nekter å forlate ellipsemaskinen.

- Jenter er redde for å trene bein for de får så mye muskler fra spinningen...

- Jenter tørr ikke å trene styrke for da vil de se ut som bodybuildere etter en uke, for de får jo så lett muskler..

- Jenter vil miste noen kg men istedet for å faktisk trene blir de sittende på sofaen og pimpe nutrilettbarer...

Er det rart man blir fortvilet noen ganger?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter har veldig mange rare oppfatninger når det gjelder trening...

- Jenter vil ned i vekt men vil ikke legge om kostholdet permanent, barnemat dietten derimot, den er gull!

- Jenter vil stramme opp, få fastere rumpe og lår, men de vil ikke trene styrke.

. Jenter klager over at det er kjedelig å trene, men nekter å forlate ellipsemaskinen.

- Jenter er redde for å trene bein for de får så mye muskler fra spinningen...

- Jenter tørr ikke å trene styrke for da vil de se ut som bodybuildere etter en uke, for de får jo så lett muskler..

- Jenter vil miste noen kg men istedet for å faktisk trene blir de sittende på sofaen og pimpe nutrilettbarer...

Er det rart man blir fortvilet noen ganger?.

Jeg liker spesielt den om at de ikke kan trene tungt, fordi de vil ikke bli så maskuline og få for mye muskler. Hater når jeg bare får for mye muskler over natten ja... Skjer hele tiden

Men sånn særiøst så bruker jeg å spørre de "ser jeg ut som en stor klump?", da svarer de nei, så sier jeg at jeg har trent i mange år med tunge vekter uten å bli omgjort til en Jay Cutler av noe slag, så om de klarer det over natten vil jeg gjerne vite hvordan. For om vi oppsummerer med min høyere testosteronproduksjon, muskelmasse og generelle fordeler med å være mann når det gjelder muskelvektst, kombinert med min nokså høyere treningsfrekvens over tid, plusser på mitt bedre kosthold og ikke minst mengde fler kcal. Tar alt dette i betraktning å enda ikke har klart det, så er jeg spent på hvordan en bosuball og en nutrilettbar har tenkt å få dette til å skje i løpet av 14 dager ;)

/rant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker spesielt den om at de ikke kan trene tungt, fordi de vil ikke bli så maskuline og få for mye muskler. Hater når jeg bare får for mye muskler over natten ja... Skjer hele tiden

Men sånn særiøst så bruker jeg å spørre de "ser jeg ut som en stor klump?", da svarer de nei, så sier jeg at jeg har trent i mange år med tunge vekter uten å bli omgjort til en Jay Cutler av noe slag, så om de klarer det over natten vil jeg gjerne vite hvordan. For om vi oppsummerer med min høyere testosteronproduksjon, muskelmasse og generelle fordeler med å være mann når det gjelder muskelvektst, kombinert med min nokså høyere treningsfrekvens over tid, plusser på mitt bedre kosthold og ikke minst mengde fler kcal. Tar alt dette i betraktning å enda ikke har klart det, så er jeg spent på hvordan en bosuball og en nutrilettbar har tenkt å få dette til å skje i løpet av 14 dager ;)

/rant ;)

Hehehe, jeg vet, det er så utrolig tragisk at jeg ikke kan få sagt det engang... Så har man de jentene som mener de får større lår av å trene styrke, enda de aldri har løftet på noen vekter engang. Dersom de våger seg inn på styrkeavdelingen så bruker de bare rosa manualene på 2 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på tbanen rett over to voksne menn som diskuterer vedrørende sykkelbirken som han ene skal delta på.

Venn; "Du må passe på å spise og drikke godt under løpet da" :thumbsup:

Syklist; "Jeg skal ikke bruke tid på å spise og sånn altså.." :cool:

Venn; "Men du må jo spise." :huh:

Syklist; "Ja, men problemet er at jeg ikke klarer å spise når jeg trener hardt, blir så kvalm" :sick:

Venn; "Du får spise i små mengder da vettu.." ;)

Syklist; "Ja, tenkte å spise banan, eller spiser bare noen biter av den da.." :!:

Venn; "Ja ja, en banan er jo knall. Hvor lenge holder en banan da? To-tre mil?" :huh:

Syklist; "Ja, det er sykt mye mat i en banan ass..." :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernæringsekspert på radioen: "Studentene trenger ikke lenger være bekymret. Det er ikke usunnt å spise ferdigmat så lenge du tar en frukt til dessert"

Hadde ikke verden vært fin om man kunne spise hva man ville å være sunn så lenge man tar et eple til dessert ?!

Klart! Trenger bare et eple så er Big Mac menyen sunn ;) Ingenting som å peise på med et par kalorier ekstra etter et usunt måltid for samvittigheten. Er jo tross alt frukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...