Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yupp.

Husker når en kompis fortalte det. Tenkte bare "hahahahaaha fy faen, går jo ikke ann". Suddenly....noen år senere....#snapcity

Har to kompiser som har gjort det samme, de har ikke akkurat snakket varmt om den hendelsen! Hvis man er nogenlunde normalt skapt, så er det mye følsomt der nede, smerten er ikke forestillbar Ojive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to kompiser som har gjort det samme, de har ikke akkurat snakket varmt om den hendelsen! Hvis man er nogenlunde normalt skapt, så er det mye følsomt der nede, smerten er ikke forestillbar Ojive!

For å spre litt angst, kan jeg jo fortelle at ryker du den strengen skikkelig, og må til legen, så fikser legen dette der og da med skalpel, men uten bedøvelse. :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke unngå å legge merke til en her som skrev om sine 20 cm! og ikke hadde fått noe klager osv osv. Jeg går salig utifra at dette ikke var noen form for humor, og jeg må faktisk spørre meg selv, uten å skal henge ut denne personen. Om hva var akkurat ditt mål med å nevne her at du omså har en 20 cm lang stang?

Til info så teller faktisk ikke størrelsen så til de grader som man tror, så ditt skryt om dine 20 cm vil jeg ikke se på annet som patetisk og et svært dårlig forsøk på å prøve å forføre hva eller hvem det nå enn måtte være.

Jenter har erogene soner på utsiden så vel som på INNSIDEN av banansplitten, om du ikke har en lang nok til å treffe disse eller en bra nok teknikk til å berøre dem, så har du et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller en bra nok teknikk til å berøre dem, så har du et problem.

Jeg tror det som oftest skjer er at folk har elendig teknikk, har en normal penis, og syter etterpå at dama sa han var elendig i senga og tror det skyldes utstyret.

Du har fingre. Du har tunga. Det skal ekstremt mye til som skal klaffe for at en dame kommer vaginalt. Noen har det enklere enn andre, men om du ikke har ligget med 100++ kvinner og har nok grunnlag til å uttale deg om det, les litt på tilgjengelige studier. Det er mange som ikke kommer vaginalt.

Så er det der med at noen har merkelige forestillinger om at sex er kun penis+vagina (eller to kjønnsorganer, om vi skal være inkluderende her), 5 minutter, done deal, sove nå.

Sex har ingen fasit. Hva vi synes er digg eller ikke, har ingen fasit. Det du mener funka på eksen din, gir ingen garanti for at det funker på dama di. Sex er intimt, individuelt, du vet best hva som er digg for deg, og det er DIN oppgave å kommunisere det videre til din partner. FUCK. Hvor vanskelig kan det være? Dama di liker 20cm stang og du har 14, og hun kommer ikke av at du jukker på henne? Well....du har fortsatt tunge og fingre, har du ikke? Lær deg å bruke de.

Also:

Most authorities now say that the mean length of the erect male organ is between 5.1 inches (12.9 centimetres) and 5.9 inches (15 centimetres).

Litt humor om emnet, litt irrelevant, men likevel tar opp "problematikken".

http://www.youtube.com/watch?v=-FgE6L2fwT4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Well spoken! (y) Og ikke glemme det mentale heller, mye som kan være med på å gjøre opplevelsen til hiss eller diss. Størrelsen kan ha noe å si men ikke på nær like mye som resterende. Og det er mye å spille med for å gi en dame (eller en mann for den saks skyld!) en orgasmisk opplevelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well spoken! (y) Og ikke glemme det mentale heller, mye som kan være med på å gjøre opplevelsen til hiss eller diss. Størrelsen kan ha noe å si men ikke på nær like mye som resterende. Og det er mye å spille med for å gi en dame (eller en mann for den saks skyld!) en orgasmisk opplevelse! :)

DING DING DING, keeper alert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanskelig for å tro den der. Hadde det vært tilfelle at det går an å strekke den lengre, så burde det vært mange med lengre utstyr der ute, med tanke på hvor mye tid enkelte bruker på å dra i den....

:D

Det har vært gjort andre studier og det foreligger også anekdotiske rapporter om at det fungerer, men det er vel fortsatt en veldig fersk vitenskap.

Om jeg hadde orket kunne jeg leitet opp mer informasjon, men jeg tenkte bare å nevne at det faktisk er mulig, så det er ikke så viktig for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært gjort andre studier og det foreligger også anekdotiske rapporter om at det fungerer, men det er vel fortsatt en veldig fersk vitenskap.

Om jeg hadde orket kunne jeg leitet opp mer informasjon, men jeg tenkte bare å nevne at det faktisk er mulig, så det er ikke så viktig for min del. :)

Ja, jeg vet. De selger jo disse artighetene (au!) i bøtter og spann på Ebay.

extender.jpg

Men selv ville jeg nok heller ha prioritert å strekke meg etter litt ny og spennende teknikk og kunnskap, en centimeter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har selvfølgelig noe å si, både for han og hun. Hvis hun er jævlig løs, er det bedre for begge hvis han har stor pikk. Men som nevnt lengre oppe er det ikke bare jukke jukke 5 min og sove. Man må nesten belage seg med å kile litt på the lovebutton og litt sånt og kanskje tilogmed holde på i opptil FLERE minutter før man gir seg.

Tror også at veldig mange her misforstår hvordan et gjennomsnitt fungerer. Vil ikke si det er å skryte på seg noe å si at man har 17-18 cm pikk bare fordi snittet er 16.. Kan være mer skeptisk når noen sier de har 20 cm, men folk har jo det også, så hvorfor skulle ikke det være sant? Tror de som skriker høyest her om at andre "lyger" om penis størrelsen sin, er de som har under gjennomsnittet..

BTW, de jentene som tror at det er guttens ansvar at de kommer, er som oftest de jentene som er desidert kjedeligst i sengen..

post-19187-14440966050089_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...