Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

oki, har faglig bakgrunn fra sexologi, og har lest kamasutra. Synes denne tråden gir inntrykk av at alle vaginaer er like da, å det stemmer ikke . Også størrelsen på jenter varierer mye. Kamasutra sier at de som passer best sammen størrelsemessig får det best. Altså ei med lita og en med liten får det bedre enn en med liten og ei med stor. og motsatt pluss alle i mellom her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Size matters, sorry ass. Det er kanskje underordnet hvordan man bruker både den og hendene sine, but still, it matters. Synes absolutt ikke menn skal ha komplekser om de har liten penis, siden det er mange måter å "kompensere" på stillingsmessig osv, men jeg skal ikke lyve heller.
Ja ja, Den evige diskusjon :-P

Har selv 16,5 sist jeg så etter ( på vidregående! i 2007).

Har bare fått høre at den var liten en gang, men da skal det sies at hun (22) var slappere en en to barns mor på 37 som jeg hadde en sommer flørt med. Og jeg prøvde å forklare til henne på så fin måte jeg kunne ( til tross hun var ganske ufin mot meg) at bekkenmusklaturen er en muskel som blir slapp om man ikke tar vare på den som med resten av kroppen.

Husk det er altid to sider av en sak. så det kan være greit å spørre seg selv om den er for liten eller om kansje vaginaen er for slapp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...