Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Sitat:

"En tredje fun fact. Jeg ble stoppet i sikkerhetskontrollen av en liten dame på kanskje 40 kilo. Gutta jeg dro med hadde seff puttet en 37 cm monsterdildo øverst i baggen. Dat awkward moment da jeg åpnet baggen. Men fet dildo da, lurer bare på hva jeg skal med den siden den ikke passer i 99,7% av jenter uten at de dør av indre blødninger." Sitte over.

Hva brukes den til til vanlig da, siden du har beholdt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat:

"En tredje fun fact. Jeg ble stoppet i sikkerhetskontrollen av en liten dame på kanskje 40 kilo. Gutta jeg dro med hadde seff puttet en 37 cm monsterdildo øverst i baggen. Dat awkward moment da jeg åpnet baggen. Men fet dildo da, lurer bare på hva jeg skal med den siden den ikke passer i 99,7% av jenter uten at de dør av indre blødninger." Sitte over.

Hva brukes den til til vanlig da, siden du har beholdt den?

Trolling på fitnessbloggen for eksempel, jævlig kjekt å ha litt redskap til overs. Evt. putte den i tightsen når jeg er på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars folk med små peniser. Hadde vært ekstremt ubekvem med å ha sex i det hele tatt. Levere et dårlig show. :(

Samtidig er det jo slik, noe som sikkert har vært påpekt tidligere i tråden, at jenter varierer like mye som gutter. Enkelte damer kan jo ta deltidsjobb som bussgarasje mens andre er som barbiedokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars folk med små peniser. Hadde vært ekstremt ubekvem med å ha sex i det hele tatt. Levere et dårlig show. :(

Samtidig er det jo slik, noe som sikkert har vært påpekt tidligere i tråden, at jenter varierer like mye som gutter. Enkelte damer kan jo ta deltidsjobb som bussgarasje mens andre er som barbiedokker.

Null stress, jeg har alltid bare med meg en pakke XXL kondomer som "tilfeldigvis" faller ut av lommen mens vi prater. Når hun ser meg naken, syns hun så synd på meg at det blir sex uansett. Wham bam thank you ma'm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null stress, jeg har alltid bare med meg en pakke XXL kondomer som "tilfeldigvis" faller ut av lommen mens vi prater. Når hun ser meg naken, syns hun så synd på meg at det blir sex uansett. Wham bam thank you ma'm.

En venninne av meg snudde i soveromsdøren da hun så en kommende one night stand naken. #lol

En kompis hadde et litt lignende triks, men det gikk på fysikk. Med skjorte på så det ut som han hadde bra pecs. Men det var flesk. Så jeg spurte om ikke damene ble skuffet når han tok av seg skjorten? - Da er det for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Greit med stor sak.

Men om det blir som å vifte en loff i en gymsal, da kan dama bare ha det så godt.

Og det faktum at jenter kan trene seg opp til å bli stram å god, så er det lite vi gutter kan gjøre for å bli større.. om du ikke har lyst til å operer.

Bare basert på dette faktum, sier det seg selv at det er vi menn som skal stille krav til kvinner og thightness, og ikke kvinner til menn om størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...) sier det seg selv at det er vi menn som skal stille krav til kvinner og thightness, og ikke kvinner til menn om størrelse.

Kan ikke stille krav til damer eller applisere tilsvarende regler og etikk.

  • La oss si en jente har bilde av en unge (som hun ikke er i slekt med) som bakgrunnsbilde på mobilen. "Han er så søt!". Nommin'. Hva om JEG gjør det samme? Da er jeg plutselig Rune Øygard Deluxe Edition.
  • Kjøper jeg meg en gummivagina er jeg en weirdo (er jo det fra før så da er det kanskje innafor), om en jente kjøper seg en vibrator er det YOU GO GIRL.
  • For lite kvinner i et yrke? Kvoter de inn på bekostning av flinkere menn. Motsatt? Hahaha.

Sorry Tor, du må nok nøye deg med slappe tisser en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...