Gå til innhold

Tar oppgjør med sminke-jenter og biceps-gutter


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Gjest Jester

Tar oppgjør med sminke-jenter og biceps-gutter - DN.no

Men det er ikke bare jentene som får på pukkelen av håndballstjernen. Hun er også tydeligvis lei av biceps-guttene.

"Guttene bruker jo selvfølgelig alt for mye tid på overkroppen. Står der i singleten sin foran speilet å beundrer bicepsen. Jeg syns det er bra med fine armer, men man må jo ha en gjennomtrent kropp. Kan jo ikke gå rundt med kjempe stor overkropp, og så kommer det 2 fyrstikker der beina skal være"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ironisk nok har som regel de ivrigste bicepscurlene ikke spesielt store armer heller. Vekt blir prioritert over teknikk (og "show off" øvelser blir prioritert over "nødvendige" øvelser). Lasse på med vektskiver, stå og svaie med hele kroppen og ikke senke armene mer enn maks 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Herrem!

Nok av folk som er glad i å vise seg fram ja. Klassiker med guttaboys som lesser på med vekter på benk/beinpress, for så å la dei stå på apparatet etter dei er ferdige, slik at den spinkle resepsjonsdama må komme og lesse av vektene. Har ein musklar nok til å løfte desse vektene, kan ein også vise nok folkeskikk til å rydde på plass igjen.

Tviler forøvrig også på at det er Herrem som har gått til media med desse "bekymringane", men heller at media har intervjua henne, og plukka ting ut av kontekst for å få mest mulig treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest johnmf94

Såg helt tilfeldig en episode av Hellstrøm der han lagde mat med Camilla Herrem, og jeg tror hun er svært misforstått.

Hun virker som en person som sier det hun mener, og dette hadde hun nok gjort om hun ikke var kjent heller.

Media vet dette og derfor spør de henne alltid, for de vet at de får en sak ut av det hun sier.

Nå var jo dette noe hun selv skrev på bloggen sin, men jeg tror fortsatt det ligger i personligheten hennes å si det hun mener, og ikke at hun er pr-kåt. Dessuten er det langt bedre å lese om slike blogger, og ikke all den drittn om Tone.. seriøst hvem faen bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Herrem!

Nok av folk som er glad i å vise seg fram ja. Klassiker med guttaboys som lesser på med vekter på benk/beinpress, for så å la dei stå på apparatet etter dei er ferdige, slik at den spinkle resepsjonsdama må komme og lesse av vektene. Har ein musklar nok til å løfte desse vektene, kan ein også vise nok folkeskikk til å rydde på plass igjen.

Tviler forøvrig også på at det er Herrem som har gått til media med desse "bekymringane", men heller at media har intervjua henne, og plukka ting ut av kontekst for å få mest mulig treff.

Det står jo også at det er tatt fra bloggen hennes, så det er ikke akkurat noe å kalle henne en mediahore for heller:rolleyes:

Ganske enig med hun jeg.

Skal sies at en push-up bh istede for en sportsbh gir deg va 5cm kortere løftebane :D Trener selv aldri med sportsbh når jeg trener styrke, makes no sense.

Kan ikke ha vanlig bh på:confused: Spiler og pupper i veien:P

On another note:

Virker som treningssenter for mange er et jævla fesjå!

Jeg mener, drag queen-sized LØSVIPPER?!? HVAFFAAAN?! Bruker du fett med sminke, vil det jo ikke se flatterende ut om du virkelig trener...

Ser plenti guttebasser i Gasp og BetterBodies som virkelig bare kuker rundt...:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke på tide at man tar et oppgjør med de som er så lite opptatt av sin egen trening at de på død og liv må ta et oppgjør med hva andre gjør på trening.....?

( føler meg litt truffet. Jeg gidder ikke å vaske meg i ansiktet før trening og må ha litt sminke for å ikke skille meg så veldig ut på jobb. Også LIKER jeg å trene i fint treningstøy. Veldi irriterende at blandesegerene ikke sier noe rett til meg for da skulle de sørensprettemeg fått oppgjøret sitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på tide at man tar et oppgjør med de som er så lite opptatt av sin egen trening at de på død og liv må ta et oppgjør med hva andre gjør på trening.....?

( føler meg litt truffet. Jeg gidder ikke å vaske meg i ansiktet før trening og må ha litt sminke for å ikke skille meg så veldig ut på jobb. Også LIKER jeg å trene i fint treningstøy. Veldi irriterende at blandesegerene ikke sier noe rett til meg for da skulle de sørensprettemeg fått oppgjøret sitt)

Litt vanskelig å ikke merke dem når du møter dem i døra eller venter på at de skal kuke seg ferdig med noe slags utsyr..

Trenger ikke være lat på trening for å legge merke til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig blåst opp som "sak" i og med at det er et blogginnlegg, sett mye verre her inne f.eks, men må være enig med sminken. Tråkker nok litt på tær nå med tanke på at det utbredt. Og litt mascara er ikke det jeg tenker på når jeg tenker treningssminke.

Tror det er mest fordi jeg svetter når jeg trener at jeg automatisk tenker at jenter med sminke ikke gjør sitt beste når de først er der. Er du fortsatt søt etter trening ...etcetec.

Kan ikke bruke så mye som BB-krem fordi den svetter av i løpet av kort tid, så jeg FATTER ikke hvordan noen kan trene med noe som helst "gugg" i fjeset. Kan godt være at mange trener tungt og effektivt uten å svette, men for meg gir det ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler ikke Herrem, er noe med henne som irriterer vettet av meg.

Ja, hun sparker, for oss på FB og andre treningsfora, inn åpne dører, men faen heller, dette er noe som nesten ikke kan sies for mye.

Om det er noen ungjenter der ute som har Herrem som sitt store idol og som bestemmer seg for å dra på gymmet og løfte tung, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm

Skalvise...jeg kan trene med MASSE sminke, jeg kan trene med null sminke og fett hår, jeg kan trene i bh og jeg kan trene i sportsbh, jeg kan trene i better bodies eller i buksene fra H&M. I work out, noen ganger svetter jeg, andre ganger ikke. Noen ganger obsererverer jeg andre, andre ganger ikke.

Jeg har fremgang.

SVETTE sier ingenting om hvor godt økta di er. Mitt treningsprogram for styrke p.d.d er f.eks lagt opp til 5 reps med lange pauser. Jeg rekker ikke å perspiere så jævlig at jeg ikke ser "søt" ut etter økta. Svetten renner ikke over hele trynet mitt etter en intervalløkt heller. Skjønner ikke hvor dere har fått det fra at man MÅ peise seg ut etter hver økt, det er slett ikke bra. Slett ikke. Noen av dere kommer til å føle dere truffet og det har dere all grunn til, fordi dere trener altfor masse og en shitload med øvelser, tar dere ut hver bidige trening, spiser altfor lite etc etc.

Man trenger ikke nødvendigvis å se ut som sad panda etter trening for at den skal være god.Føler jeg for å se ut som en million dollar når jeg trener, så ser jeg ut som en million dollar. Det sier ingenting om kvaliteten på treninga mi.

Jeg observerer avogtil andre. Hvorfor? Fordi jeg innimellom settene mine ikke er blind og fordi jeg er lidenskapelig opptatt av teknikk og progresjon i treningen. Tenk å påstå at observasjon = du trener ikke hardt nok :facepalm: At mange er mer opptatt av andre enn sin egen trening er helt sikkert en sannhet, men den har modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm

´. Skjønner ikke hvor dere har fått det fra at man MÅ peise seg ut etter hver økt, det er slett ikke bra. Slett ikke. Noen av dere kommer til å føle dere truffet og det har dere all grunn til, fordi dere trener altfor masse og en shitload med øvelser, tar dere ut hver bidige trening, spiser altfor lite etc etc.

Vel, så lenge man vet litt hva man gjør så vil jeg heller kjøre meg helt ut enn å ikke gjøre det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...