Gå til innhold

Tar oppgjør med sminke-jenter og biceps-gutter


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja den var kanskje litt drøy,men det var for å få frem poenget med at man ikke må være skitten eller lukte stygt når man er på trening heller...en fin mellomting er fint:p

I know, men du vet, folk er jo så hysterisk opptatt av å være politisk korrekte(eller mer at andre skal være det), og nåde dem som snakker nedsettende om Romfolket:rolleyes: "Folk er folk" (Eller "Haai! Fokka fokka magasiin..?")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, men du vet, folk er jo så hysterisk opptatt av å være politisk korrekte(eller mer at andre skal være det), og nåde dem som snakker nedsettende om Romfolket:rolleyes: "Folk er folk" (Eller "Haai! Fokka fokka magasiin..?")
Joda,har ikkenoe imot romfolket i dag da,men typ for 100 år siden ,for å forklare lukta,...men kan like godt sammenligne å lukte fælt med å bare si uteligger altså,for all del...at de stinker var liksom poenbget...skjønner at de ikke har dusj,men de går jo ikke på trening heller:D Så om man stinker på trening,og har dusj(regner med en har det fordi man har penger til studio og det er dusj på senter,så pinadø påtide å gjøre noe med det altså...det gjelder svettepå apparater og allskens utstyr og...usj:P Det er jo tross alt ikke het vanlig å lukte fordi om man svetter vet jeg...det er jo gammal svette som lukter:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Joda,har ikkenoe imot romfolket i dag da,men typ for 100 år siden ,for å forklare lukta,...men kan like godt sammenligne å lukte fælt med å bare si uteligger altså,for all del...at de stinker var liksom poenbget...skjønner at de ikke har dusj,men de går jo ikke på trening heller:D Så om man stinker på trening,og har dusj(regner med en har det fordi man har penger til studio og det er dusj på senter,så pinadø påtide å gjøre noe med det altså...det gjelder svettepå apparater og allskens utstyr og...usj:p Det er jo tross alt ikke het vanlig å lukte fordi om man svetter vet jeg...det er jo gammal svette som lukter:p

Eller du kunne sagt "å lukte fælt", og om det ikke funker kan du beskrive lukten framfor etnisitet/nasjonalitet.

F.eks "Å lukte svett sigøyner" kunne du heller skrevet "å lukte svett gymsokk", "å lukte muggen hundeskit" osv...

Hvorfor bryr jeg meg? vel egentlig ikke, men en dag blir du å gå på en smell ved å slenge ut slike grove generaliseringer. Jeg går f.eks ut i fra at du vet at man kan ha tatere i familier m.m uten at vedkommende selv lever taterlivet? Men fortsatt føler det sårende?

Just sayin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller du kunne sagt "å lukte fælt", og om det ikke funker kan du beskrive lukten framfor etnisitet/nasjonalitet.

F.eks "Å lukte svett sigøyner" kunne du heller skrevet "å lukte svett gymsokk", "å lukte muggen hundeskit" osv...

Hvorfor bryr jeg meg? vel egentlig ikke, men en dag blir du å gå på en smell ved å slenge ut slike grove generaliseringer. Jeg går f.eks ut i fra at du vet at man kan ha tatere i familier m.m uten at vedkommende selv lever taterlivet? Men fortsatt føler det sårende?

Just sayin...

Ja jeg er ikke født i går,men dessværre så ble jeg kanskje ikke klar over det før etterpå,og slikt kan faktisk skje alle,til og med DEG;) Hvorvidt du mener jeg kommer til å gå i vannbøtta med begge beina er for meg helt fjernt da jeg faktisk ikke har sagt så mye her inne som skulle føre til noe slikt,eller som jeg ikke kan stå for om det var det,å være uenig er en ting og det må da være lov hvor som helst man befinner seg,til og med her.

Nå er jeg forsåvidt ikke uenig i at det er dumt å skrive slikt,du må gjerne slette kommentaren om du vil,evt kan jeg redigere den om det passer bedre,jeg vil ikke støte noen på noe måte,har ikke noe imot åssen farge folk er,er hvor de kommer fra sånn sett,og at jeg kjapp på avtrekkern der,men at det er et faktum at man kanskje kan ha en litt spesiell lukt etter hva slags etnisitet man har da og at dette kan ha stor påvirkning på utskillingen av svette feks,og ergo er det noen typer mennesker som kan ha sterke kroppslukter og dette er ikke noe alle er klar over heller faktisk. Og da kan det forekomme litt spesiell lukt når disse da svetter på trening som kan minne om litt av hvert,men okei,jeg spiser ordene jeg skrev i den første posten om du vil. Å slenge ut grove generaliseringer var ikke noe jeg satt her og tenkte at jeg skulle gjøre akkurat:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ja jeg er ikke født i går,men dessværre så ble jeg kanskje ikke klar over det før etterpå,og slikt kan faktisk skje alle,til og med DEG;) Hvorvidt du mener jeg kommer til å gå i vannbøtta med begge beina er for meg helt fjernt da jeg faktisk ikke har sagt så mye her inne som skulle føre til noe slikt,eller som jeg ikke kan stå for om det var det,å være uenig er en ting og det må da være lov hvor som helst man befinner seg,til og med her.

Nå er jeg forsåvidt ikke uenig i at det er dumt å skrive slikt,du må gjerne slette kommentaren om du vil,evt kan jeg redigere den om det passer bedre,jeg vil ikke støte noen på noe måte,har ikke noe imot åssen farge folk er,er hvor de kommer fra sånn sett,og at jeg kjapp på avtrekkern der,men at det er et faktum at man kanskje kan ha en litt spesiell lukt etter hva slags etnisitet man har da og at dette kan ha stor påvirkning på utskillingen av svette feks,og ergo er det noen typer mennesker som kan ha sterke kroppslukter og dette er ikke noe alle er klar over heller faktisk. Og da kan det forekomme litt spesiell lukt når disse da svetter på trening som kan minne om litt av hvert,men okei,jeg spiser ordene jeg skrev i den første posten om du vil. Å slenge ut grove generaliseringer var ikke noe jeg satt her og tenkte at jeg skulle gjøre akkurat:p

Jaja, så lenge du i alle fall er bevisst på det selv og vet at det ikke nødvendigvis er heldig eller stiller deg i det beste lyset så er det jo et valg du tar. Ville bare at det skulle synliggjøres og kommenteres. For både din og andre leseres skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så lenge du i alle fall er bevisst på det selv og vet at det ikke nødvendigvis er heldig eller stiller deg i det beste lyset så er det jo et valg du tar. Ville bare at det skulle synliggjøres og kommenteres. For både din og andre leseres skyld.

Ja og jeg tar det til meg,ingen som hater tatere her,jeg har faktisk en samboer med sigøynerblod,men er klar over at ikke alle har lik humoristisk sans eller skjønner alt slik jeg tror eller vil de skal skjønne ting. Det er ikke alltid lett å skrive på internett så alle forstår en heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ja og jeg tar det til meg,ingen som hater tatere her,jeg har faktisk en samboer med sigøynerblod,men er klar over at ikke alle har lik humoristisk sans eller skjønner alt slik jeg tror eller vil de skal skjønne ting. Det er ikke alltid lett å skrive på internett så alle forstår en heller.

Ja litt av poenget mitt var f.eks er det taterblodet eller hva han spiser tror du som avgjør hvordan svetten til samboeren din lukter? Men ser at dette er en stor avsporing fra Camilla Herrem`s syn på strekkoder i singlet så får prøve å styre det tilbake....

3ogmsv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt av poenget mitt var f.eks er det taterblodet eller hva han spiser tror du som avgjør hvordan svetten til samboeren din lukter? Men ser at dette er en stor avsporing fra Camilla Herrem`s syn på strekkoder i singlet så får prøve å styre det tilbake....

3ogmsv.jpg

Alle vet jo at mat kan ha mye med hvordan kroppslukta er da;) Men for all del,jeg tror ikke jeg skal begi meg utpå noe mer forklaringer angående tema,jeg prøvde jo faktisk å være særiøs jeg da ,men jeg tar ikke deg særlig særiøst når du poster slike bilder,men det skjønner du sikkert. Jeg vet ikke hvem camilla herrem er eller hva hun mener ,så den kan jeg ikke si noe om du:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at mat kan ha mye med hvordan kroppslukta er da;) Men for all del,jeg tror ikke jeg skal begi meg utpå noe mer forklaringer angående tema,jeg prøvde jo faktisk å være særiøs jeg da ,men jeg tar ikke deg særlig særiøst når du poster slike bilder,men det skjønner du sikkert. Jeg vet ikke hvem camilla herrem er eller hva hun mener ,så den kan jeg ikke si noe om du:)

Hahahaha, du kan jo for eksempel prøve å lese åpningsposten i den tråden du kommenterer i. Så skjønner du sikkert både hvor han vil med henvisningen til Camilla Herrem og det bildet som ble postet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Alle vet jo at mat kan ha mye med hvordan kroppslukta er da;) Men for all del,jeg tror ikke jeg skal begi meg utpå noe mer forklaringer angående tema,jeg prøvde jo faktisk å være særiøs jeg da ,men jeg tar ikke deg særlig særiøst når du poster slike bilder,men det skjønner du sikkert. Jeg vet ikke hvem camilla herrem er eller hva hun mener ,så den kan jeg ikke si noe om du:)

Første posten i tråden? det tråden handler om....

Tar oppgjør med sminke-jenter og biceps-gutter - DN.no

Men det er ikke bare jentene som får på pukkelen av håndballstjernen. Hun er også tydeligvis lei av biceps-guttene.

"Guttene bruker jo selvfølgelig alt for mye tid på overkroppen. Står der i singleten sin foran speilet å beundrer bicepsen. Jeg syns det er bra med fine armer, men man må jo ha en gjennomtrent kropp. Kan jo ikke gå rundt med kjempe stor overkropp, og så kommer det 2 fyrstikker der beina skal være"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke de usikre gjøre som meg, og bare prøve å være usynlig, trene, og håpe ingen ser på meg?

Pynte meg kan jeg gjøre når jeg er ute på byen og VIL se ok ut fordi jeg er ute for å ha det gøy og møte mennesker.

Ser fortsatt ikke noe problem i denne saken, folk må jo få gjøre som de selv vil så lenge det ikke går utover andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fortsatt ikke noe problem i denne saken, folk må jo få gjøre som de selv vil så lenge det ikke går utover andre.

Ser fremdeles ikke problemet folk har med at jeg faktisk ikke irriterer meg over det?

Jeg syns bare synd på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du Ap-politiker eller? ;)

Det er faktisk lov å si i fra når noen tar valg som negativt påvirker andres hverdag, som sminkebarbier eller curl-bros som opptar treningsapparater og treningsbenker uten å faktisk trene, eller folk som dukker opp på treninga i sure klær eller et lag med deo/parfyme som lukter så kraftig at alle rundt blir direkte uvel. Det er lov å irritere seg, til og med si i fra, når folk ikke bruker håndkle og/eller tørker av benker etter seg, og når folk lar vektskivene stå på stanga eller setter tilbake hantlene de har brukt på dønn feil plass.

Legg merke til hva jeg sier, si ifra i stedet for å irritere deg. ;) (Referer til: "Dersom de går i veien for deg, si i fra".) Kan du ikke gjøre noe med det, så kan du godt velge å irritere deg, men jeg ser ikke noe konstruktivt i det. Forsøk på et lite spark i ræva til alle de som går rundt å irriterer seg på andre folk, uten å si ifra, og ikke trives med å være irriterte ;)

(Ikke Ap-politiker, Ap er jo noe av det jeg fint kan irritere meg over;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...