Gå til innhold

Tar oppgjør med sminke-jenter og biceps-gutter


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herrem kan si hva hun vil, og vi kan klage til satan tar oss, men det løser i ingenting om man ikke tar problemet ved rota.

Til da, så er det alles ansvar og si ifra.

Ser du et problem, og du kan løs det. Så løs det. Ikke sitt der å klag. Holder du kjeft og unngår konfrontasjonen, har du heller ikke retten til å klage.

Og missforstå meg rett, alt med unntak, men innse det. Irriterer du deg over noen på trening som opptar unødvendig plass, så gjør et forsøk, du får kvinne deg opp og høflig presentere problemstillingen.

Mye kan sies om Herrem, men dama har gode poeng.

EDIT:

Gjelder selvfølgelig ikke om de bærer sminke etc, men evnen til å ta plass uten å bruke plass til noe fornuftig, noe uklart over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor man skal bruke så mye tid på å irritere seg over noe så banalt som hva andre har på seg? Og om du ikke har tenkt å hjelpe guttene som ikke trener hele kroppen, så er det vel strengt tatt ikke særlig konstruktivt å bruke energi på å irritere seg over det? Fokuser på deg selv i stedet og la folk gjøre hva de vil. :p

Synes dette oppsummerer det rimelig bra. Hva den enkelte gjør og ikke gjør burde ikke irritere folk som har til hensikt å trene skikkelig. Når noen sier at de kun fokuserer på treningen og ikke på hvordan andre ser ut, faller det på sin egen urimelighet hvis de lar seg irritere av det.

Det som kan irritere meg er når folk klenger på utstyr lengre enn de trenger/bruker det til øvelser man helst gjør med annet utstyr, og som nevnt ovenfor er det bare å snakke med den aktuelle personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnmf94

La folk gjøre hva de vil så lenge det ikke går utover andre. At folk okkuperer vekter og apparater for å sminke seg, sitte på mobil eller liknende er uaktuelt, da får de heller gå et annet sted å stå.

At folk bruker gamle uvaskede klær som stinker er også et problem og jeg synes EVO gjorde helt rett i å kaste ut han fyren.

Selvfølgelig skal man få lov til å svette på et treningssenter, men man kan da vel la være å bruke gamle sure klær?? Trodde alle hadde lært hva hygiene var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha

Idag var det jaggu to hybrider på senteret.

To karer med litt ekstra rundt magen sto foran speilet og gjorde noe øvelser for nakken tror jeg også diskuterte de om de hadde blitt mindre i mage området og han ene sto med sånn anderumpe dvs han prøvde og skjule magen ved og stå snodig :p og plutselig så ser jeg begge to stå og kikke på seg selv i speilet og rette på frisyren :D tenkte direkte på denna tråden når jeg så de to kara :p

Menne hva synes folk om sånne som meg som sitter og logger på mobil kontra skrive på ei blokk?

Satt en med penn og papir og logga på benken vestsiden av meg idag, og jeg tenkte att her ser man en skikkelig trenings dude som tar treninga seriøst. Litt verre med en app på tlf da man igrunn bare ser ut som man sjekker face elns:p har jo hvile tids timer osv på appen så jeg bruker den aktivt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener ofte med full makeup på! Jeg jobber med hår og makeup til daglig og går ofte direkte fra jobb til trening. Gidder jo ikke å fjerne sminken før jeg går inn i treningssenteret sånn i tilfelle noen skulle irritere seg over det! Og om jeg har sminke eller ikke så går ikke det ut over treningsinnsatsen;) Og hvis folk vil kle seg i BB og GASP fra topp til tå, så la dem vel få lov til det. Er ikke noe gale i å føle seg fresh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha

Menne hva synes folk om sånne som meg som sitter og logger på mobil kontra skrive på ei blokk?

Satt en med penn og papir og logga på benken vestsiden av meg idag, og jeg tenkte att her ser man en skikkelig trenings dude som tar treninga seriøst. Litt verre med en app på tlf da man igrunn bare ser ut som man sjekker face elns:p har jo hvile tids timer osv på appen så jeg bruker den aktivt:p

Om folk tror jeg sjekker face på mob'en så får de tro det. But mah training effort speaks fer itself (har kanpt tid til å logge før det er på tide med neste sett)

Bruker Jefit til å logge og følge treningsprogram (meget fin sak med tid og greier og greier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare slutte å være så kritiske til folk, og godta at folk er forskjellige? Noen ønsker å løfte på de rosa vektene sine med mye sminke, andre kan ha like mye sminke, men mye større vekter. Noen svetter på trening, noen svetter aldri i ansiktet(jeg er ei av de, jeg ser alltid like "fin" ut etter trening), noen går med trange treningsklær, noen har komplekser for puppene og foretrekker push-up bh i stedet for sportsbh. Dersom de går i veien for deg, si gjerne i fra. Om du ser en som har pinnelegger og bole-overkropp, si gjerne i fra da også, men om du ikke kan gjøre noe med det... Hvorfor lage problemer for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sniff, men da forventer jeg det samme tilbake, men nei finnes alltids en og annen curl-bro som maser om at knebøy med masse vektskiver uten fjær-låser er farlig eller at 15+reps på 1hånds roing er feil og at pyramideset på benk er det ideale for alle osv.

Ikke egentlig spesielt begeistret for sminke-jentene heller, her om dagen var det ei som stinka skikkelig kvalmsøt parfyme helt fra tredemøllene og bort til frivektsavdelingen, nesten verre enn svettlukta fra tamilene det.

Trener når jeg får være alene på senteret jeg, evt. med en kompis :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke bare slutte å være så kritiske til folk, og godta at folk er forskjellige? Noen ønsker å løfte på de rosa vektene sine med mye sminke, andre kan ha like mye sminke, men mye større vekter. Noen svetter på trening, noen svetter aldri i ansiktet(jeg er ei av de, jeg ser alltid like "fin" ut etter trening), noen går med trange treningsklær, noen har komplekser for puppene og foretrekker push-up bh i stedet for sportsbh. Dersom de går i veien for deg, si gjerne i fra. Om du ser en som har pinnelegger og bole-overkropp, si gjerne i fra da også, men om du ikke kan gjøre noe med det... Hvorfor lage problemer for deg selv?

Er du Ap-politiker eller? ;)

Det er faktisk lov å si i fra når noen tar valg som negativt påvirker andres hverdag, som sminkebarbier eller curl-bros som opptar treningsapparater og treningsbenker uten å faktisk trene, eller folk som dukker opp på treninga i sure klær eller et lag med deo/parfyme som lukter så kraftig at alle rundt blir direkte uvel. Det er lov å irritere seg, til og med si i fra, når folk ikke bruker håndkle og/eller tørker av benker etter seg, og når folk lar vektskivene stå på stanga eller setter tilbake hantlene de har brukt på dønn feil plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler gutta ved benka ser rart på meg når jeg går og henter papir og sprayen og sprayer benken etter bruk:p

På gymmen der jeg trener er det ingen designert plass til hantlene, kan risikere og måtte setta fra meg ett par på to forskjellige plasser pga noen har brukt en til tricepspress av noe slag:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere hvordan andre ser ut på trening, folk må da få lov til å gjøre som de selv vil...

If you look good you feel good, og da får man ofte ei bra trening også ;)

Når noen okkuperer squat racket for å ta biceps curls med bare stanga og halv range of motion og supersette triceps pushdowns ved siden derimot, DA blir jeg *i dont wanna live on this planet anymore*, been there done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du Ap-politiker eller? ;)

Det er faktisk lov å si i fra når noen tar valg som negativt påvirker andres hverdag, som sminkebarbier eller curl-bros som opptar treningsapparater og treningsbenker uten å faktisk trene, eller folk som dukker opp på treninga i sure klær eller et lag med deo/parfyme som lukter så kraftig at alle rundt blir direkte uvel. Det er lov å irritere seg, til og med si i fra, når folk ikke bruker håndkle og/eller tørker av benker etter seg, og når folk lar vektskivene stå på stanga eller setter tilbake hantlene de har brukt på dønn feil plass.

Jeg kan love deg at jeg hadde fått med meg forbund for både astma og allergi, og migrene, hvis jeg hadde klaga på den ene eller andre stanken.

Folk bør kunne ta hensyn, av både sosiale og helsemessige årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere hvordan andre ser ut på trening, folk må da få lov til å gjøre som de selv vil...

If you look good you feel good, og da får man ofte ei bra trening også ;)

Når noen okkuperer squat racket for å ta biceps curls med bare stanga og halv range of motion og supersette triceps pushdowns ved siden derimot, DA blir jeg *i dont wanna live on this planet anymore*, been there done that.

Hvorfor kan ikke de usikre gjøre som meg, og bare prøve å være usynlig, trene, og håpe ingen ser på meg?

Pynte meg kan jeg gjøre når jeg er ute på byen og VIL se ok ut fordi jeg er ute for å ha det gøy og møte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du Ap-politiker eller? ;)

Det er faktisk lov å si i fra når noen tar valg som negativt påvirker andres hverdag, som sminkebarbier eller curl-bros som opptar treningsapparater og treningsbenker uten å faktisk trene, eller folk som dukker opp på treninga i sure klær eller et lag med deo/parfyme som lukter så kraftig at alle rundt blir direkte uvel. Det er lov å irritere seg, til og med si i fra, når folk ikke bruker håndkle og/eller tørker av benker etter seg, og når folk lar vektskivene stå på stanga eller setter tilbake hantlene de har brukt på dønn feil plass.

Ikke så plaga av disse bicepsgutta men kan si at jeg ikke synes det er sååå morro når man må vente så jævlig lenge på feks en benk eller stativ fordi de bor der:P

Disse sminke/parfyme damene er bare forferrdelig å treffe på :o Greit at man ikke mååå se ut som en dass på trening,jeg gjør ikke det selv,men jeg går jo ikke dit for å lukte godt og se bra ut heller...jeg går dit for å se bra ut FORDI jeg går dit,altså,ettertid:P

Og lukte svett sigøyner er en ting,d er også uakseptabelt,får gå an å ha på seg deo asså,men å lukte som en har fallt oppi parfymeflaska får være grenser på ...vi får jo ikke puste...faktisk så slutta moren min å gå på trening der hun trente før fordi det var en fast der som hadde snubla oppi parfymen...og mor har astma...ofte går ikke dette bra...det resultatert i astma anfall hver gang..det er slitsomt for kroppen det...tar jo mange dager før man kommer seg etterpå...livsfarlig...tenk der om før dere sprayer dere a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så plaga av disse bicepsgutta men kan si at jeg ikke synes det er sååå morro når man må vente så jævlig lenge på feks en benk eller stativ fordi de bor der:p

Disse sminke/parfyme damene er bare forferrdelig å treffe på :o Greit at man ikke mååå se ut som en dass på trening,jeg gjør ikke det selv,men jeg går jo ikke dit for å lukte godt og se bra ut heller...jeg går dit for å se bra ut FORDI jeg går dit,altså,ettertid:p

Og lukte svett sigøyner er en ting,d er også uakseptabelt,får gå an å ha på seg deo asså,men å lukte som en har fallt oppi parfymeflaska får være grenser på ...vi får jo ikke puste...faktisk så slutta moren min å gå på trening der hun trente før fordi det var en fast der som hadde snubla oppi parfymen...og mor har astma...ofte går ikke dette bra...det resultatert i astma anfall hver gang..det er slitsomt for kroppen det...tar jo mange dager før man kommer seg etterpå...livsfarlig...tenk der om før dere sprayer dere a.

Oh no she didnt:eek:

*søke dekning*

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...