Gå til innhold

Tar oppgjør med sminke-jenter og biceps-gutter


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør du ikke noe med det da?

Jeg stemmer og jeg diskuterer politikk med de som vil det. Jeg gjør noe med det, i det minste så mye som jeg kan uten å velge å bli politiker. :) Det er ikke noe galt i å irritere seg over ting, hvis det er det man ønsker, og noen ganger vil man jo det. Var ikke ment som noe angrep på hverken tråden eller at folk irriterer seg, jeg bare slang meg med på en debatt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan forstå at mennesker blir sint og provosert av historiens mørkemenn, fra ustasha til nazistene til geriljagrupperingene rundt omkring i verden og at jeg føler det samme.

Men jeg kan ikke fatte hvordan en kan være så smålig, så liten til og av sinns, så utrolig trang, så ubekvem og svett...så lite godt intimtluktende mentalt at en misliker gutter som koser seg litt med flexing i speilet.

Hadde det vært opp til mannesynet forfektet av norsk media, fra feministforeleserene på 90tallet som fikk fri tilgang til alle aviser som igjen første til masse arrestasjoner i distriktene fra Bjugn til Østfold til amnesty som fremdeles hevder at 80% av norske menn slår sin partner i ansiktet engang i livet til aftenpostens kampanje mot menn som skylder i kvinners sykefravær osv....så ville jo vi blitt sendt til konsentrasjonsleir for menn i regi av AP og det er som er av mannehat, og spesielt de som klager over menn som IKKE skammer seg over sin kropp føler jeg preker dette mannesynet sterkt.

Om du ikke liker at jeg titter meg i spesielt når jeg trener, strammer bicepsen og trener videre, to ting til deg - hva har jeg gjort deg og fuck you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at mennesker blir sint og provosert av historiens mørkemenn, fra ustasha til nazistene til geriljagrupperingene rundt omkring i verden og at jeg føler det samme.

Men jeg kan ikke fatte hvordan en kan være så smålig, så liten til og av sinns, så utrolig trang, så ubekvem og svett...så lite godt intimtluktende mentalt at en misliker gutter som koser seg litt med flexing i speilet.

Hadde det vært opp til mannesynet forfektet av norsk media, fra feministforeleserene på 90tallet som fikk fri tilgang til alle aviser som igjen første til masse arrestasjoner i distriktene fra Bjugn til Østfold til amnesty som fremdeles hevder at 80% av norske menn slår sin partner i ansiktet engang i livet til aftenpostens kampanje mot menn som skylder i kvinners sykefravær osv....så ville jo vi blitt sendt til konsentrasjonsleir for menn i regi av AP og det er som er av mannehat, og spesielt de som klager over menn som IKKE skammer seg over sin kropp føler jeg preker dette mannesynet sterkt.

Om du ikke liker at jeg titter meg i spesielt når jeg trener, strammer bicepsen og trener videre, to ting til deg - hva har jeg gjort deg og fuck you.

Og hva har jeg gjort deg? Så hissig da mann...o_O Snakker om å ikke irritere seg over andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noen av dine innlegg, men gjennom historien har det vært svært enkelt for lederfigurer og lignende å få mennesker som har reist lite og opplevd få mennesketyper, lite historie og lite kultur og som ikke akkurat har innsikt i ismer som sin sterke side til å mislike grupperinger og andre mennesker som ikke har gjort dem noe.

Heldigvis er ikke dette så synlig lenger, men det glimter til iblant og det skal lite til før mennesker som ikke akkurat imponerer med sine kognitive evner å peke ut grupper som de absolutt skal rakke ned på i plenum.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi din visdom velter meg av stolen her, hvem ryker ut av øyrådet denne uken? var det for mye parfyme eller for sterk svettelukt? Er ikke det å motsi seg selv?

Alle burde føle seg velkommen på treningsstudioer, det har vært en arena med stor gjensidig respekt, brorskap og kameratskap...la oss heller ta vare på det istedenfor å single mennesker i grupper pga svært små detaljer som ikke går utover noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese denne tråden - særlig med tanke på at flere kritiserer Herrem for å mene noe om hva andre bør gjøre/ikke gjøre på treningssenteret. Allikevel er det nesten daglig innlegg i vår kjære tråder "Fete rutiner på gymmet"/"Creepy på trening" - der det tydeligvis er helt greit å mene noe om disse tingene, uten å bli fortalt at man må ha høyt blodtrykk fordi man "irriterer" seg over diverse idioter på treninga. Jammen, hvorfor ikke bare bry seg om seg selv når man trener? Det er faktisk ikke så forbanna lett når man for eksempel trener flere ganger i uka og møter de samme idiotene hver gang som hele tiden skal snakke høyt om hvorfor hele verden tar feil når de kjører beinpress med 200 kg og 5 grader ROM, og mener at dette er riktig utførelse. Jeg pleier generelt sett å være flink til å konsentrere meg om meg og mitt, men når det kommer to stk spradende inn som går gjennom alt som heter bicepsøvelse, og ser på hverandre i speilet og spør om den ene er pumpa og fyrer hverandre opp, skriker og jamrer seg og holder et satans liv for at hele treningssenteret skal få vite at de føler seg pumpa i armene... da går det utover konsentrasjonen min ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bare folk brukt halvparten av energien de bruker på å irritere seg over andre på å faktisk yte mer/fokusere bedre på sin egen trening..... Jeg opplever også og i en liten grad irriterer meg over når folk ikke rydder vektene på plass,bruker knebøyracket til curling o.s.v men jeg sier ifra om det til de det gjelder.

Sier du ikke ifra så vil jo ikke problemet løse seg og du vil bare kaste bort masse tid

Irriterer noe deg så har du to løsninger:

1:Kan jeg gjøre noe med det? Hvis ja så gjør det

2:Nei... hvorfor da irritere seg over det?

Problem solved

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På loggen hans har han skrevet at han er 197cm, med mindre du er en amazonaskvinne eller en hval er du nok mindre enn han.

Amasonekvinne? Amazonas er en regnskog ihvertfall..

Amasone er jeg ikke, er nok nærmere en hval, og tviler sterkt på at jeg passer inn i macroene hans...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Ironisk nok har som regel de ivrigste bicepscurlene ikke spesielt store armer heller. Vekt blir prioritert over teknikk (og "show off" øvelser blir prioritert over "nødvendige" øvelser). Lasse på med vektskiver, stå og svaie med hele kroppen og ikke senke armene mer enn maks 30 grader.

Veldig bra trent du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...