Gå til innhold

Tar oppgjør med sminke-jenter og biceps-gutter


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Skal alt være så jævla behagelig på trening da?

Jeg foretrekker at kroppen min forteller meg at jeg har jobba hardt, og det er bare den som kan det. Det skal brenne og det skal svettes.

Føler jeg meg stygg? Alltid, men, det er ikke fesjå eller sjekkerunde jeg bedriver. Kanskje jeg blir finere å se på av å trene hardt, så da driter jeg i hvordan jeg ser ut der og da, her og nå. Blir jeg aldri seende bedre ut? Tough shit, jeg har jobba hardt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist når trening, fremgang og resulater, i seg selv, ikke får folk til å føle seg bedre..

Nå tror jeg du tolker ting litt feil. Jeg er et godt bevis på at trening og fremgang gjør at man føler seg bedre. Men selv om jeg liker kroppen jeg ser i speilet føler jeg meg strengt tatt enda finere om jeg har hår som er rent og gredd ordentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du tolker ting litt feil. Jeg er et godt bevis på at trening og fremgang gjør at man føler seg bedre. Men selv om jeg liker kroppen jeg ser i speilet føler jeg meg strengt tatt enda finere om jeg har hår som er rent og gredd ordentlig. :)

Tolka ingenting jeg, men hvis du følte deg truffen, go ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder brahs i singlet'er som kun trener curls, ser jeg argumentet til Herrem.

Samtidig, for de som stiller i konkurranser så ser jeg også argumentet med å kunne se hvordan musklene aktiveres under øvelser.

Og det er jo kult å se musklene jobbe når en trener da.

Liker selv at treningsklærne er behagelige og funksjonelle for oppgaven, altså trening,og at jeg ikek ser ut som en fullstendig dass. Bruker som regel en Gasp-shorts og en ermeløs Gasp-trøye (må jo være litt brah for faen selv om jeg ikke har fysikken til en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joggebukse og tskjorte, og jeg svetter som en ribbe i ovnen:D kanskje feil men på treninga igår så hadde jeg på musikk på øra og da ensa jeg ikke annet enn min egen trening, og da to muskel boyos, som pumpa hammer curls med så mye vekter så de måtte ha hjelp opp på 3 repetisjonen, jeg synes det ser rart ut(men jeg er jo noob så sikkert derfor) men problemet mitt med sånne guttær er vel att de ser bort på meg og hinter til hverandre, ikke spess subtilt, litt sånn sjekk teknikken på den tjukkassen der da. Og slikt irriterer meg som noob, ikke att jeg har spess svak syke men om det da kommer en med mindre syke enn meg som da prøver og føler seg ugle sett fordi han gjør arnold pressen sin litt feil osv, da kommer jo han ALDRI tilbake på trening for mobberne er jo der også...

og ja min arnoldpress teknikk er latterlig, det vingler og gåri hytt og gevær:D men jeg gjør nå noe, og jeg blir sliten i kroppen:D :D gleder meg til i morra hvor jeg skal atter engang ta på det slitne trenings utstyret mitt(ikke att det er brukt så mye til trening før men mest sofa sliting) og gjøre arnold presses og tricepspress 100% feil men jeg koser meg med det... s om noen ser en stakkar som gjør en øvelse feil så vær høflig og si hei du, kan jeg væresåsnill og vise deg ett par triks på denne øvelsen? og du finner kanskje ut att denne sminke dukken eller biceps gutten faktisk er ett hyggelig menneske uten stor viten i dette noen kaller styrke trening:p

jeg hadde hvertfall satt umåttelig stor pris på slik hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joggebukse og tskjorte, og jeg svetter som en ribbe i ovnen:D kanskje feil men på treninga igår så hadde jeg på musikk på øra og da ensa jeg ikke annet enn min egen trening, og da to muskel boyos, som pumpa hammer curls med så mye vekter så de måtte ha hjelp opp på 3 repetisjonen, jeg synes det ser rart ut(men jeg er jo noob så sikkert derfor) men problemet mitt med sånne guttær er vel att de ser bort på meg og hinter til hverandre, ikke spess subtilt, litt sånn sjekk teknikken på den tjukkassen der da. Og slikt irriterer meg som noob, ikke att jeg har spess svak syke men om det da kommer en med mindre syke enn meg som da prøver og føler seg ugle sett fordi han gjør arnold pressen sin litt feil osv, da kommer jo han ALDRI tilbake på trening for mobberne er jo der også...

og ja min arnoldpress teknikk er latterlig, det vingler og gåri hytt og gevær:D men jeg gjør nå noe, og jeg blir sliten i kroppen:D :D gleder meg til i morra hvor jeg skal atter engang ta på det slitne trenings utstyret mitt(ikke att det er brukt så mye til trening før men mest sofa sliting) og gjøre arnold presses og tricepspress 100% feil men jeg koser meg med det... s om noen ser en stakkar som gjør en øvelse feil så vær høflig og si hei du, kan jeg væresåsnill og vise deg ett par triks på denne øvelsen? og du finner kanskje ut att denne sminke dukken eller biceps gutten faktisk er ett hyggelig menneske uten stor viten i dette noen kaller styrke trening:p

jeg hadde hvertfall satt umåttelig stor pris på slik hjelp:)

Siden du er her inne er du i allefall garantert ikke den værste på teknikk og overmodig ego, og om et halvår/år kan du sikkert straight up curle like mye som brohsa hammercurler!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur de hadde 35kg+ i hver puse lanke:p

jeg skal gjøre alt jeg kan fro og være en snill og vennelig kjempe så fremst jeg får rekti teknikk selv da:p

prøvde meg igår (les jeg har jo ikke trena mer enn 3-4 ganger dvs noob) på 21kg isolert bicepscurl med slik EZ bar eller krøll stang og det gikk akkurat opp 15 ganger prøvde en 16 gang med det gikk ut i fail:D og det var en digg feeling:p har liggi på 13kg de første gangene og igrunn blitt skikkelig dau av 3x15 med 13 kg så jeg tenkte hvorfor ikke se om man klarer litt mer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trur de hadde 35kg+ i hver puse lanke:p

jeg skal gjøre alt jeg kan fro og være en snill og vennelig kjempe så fremst jeg får rekti teknikk selv da:p

prøvde meg igår (les jeg har jo ikke trena mer enn 3-4 ganger dvs noob) på 21kg isolert bicepscurl med slik EZ bar eller krøll stang og det gikk akkurat opp 15 ganger prøvde en 16 gang med det gikk ut i fail:D og det var en digg feeling:p har liggi på 13kg de første gangene og igrunn blitt skikkelig dau av 3x15 med 13 kg så jeg tenkte hvorfor ikke se om man klarer litt mer:p

Høres bra ut, man må presse seg selv! Kjører jeg beinpress med 160kg svir det i låra og er ubehagelig, men det er jaggu lite trening sammenligna med å kjøre de 330kg vi har funnet ut at er greisa vår nå. Man vet ikke hvor grensa går før man har forsøkt å krysse den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jenter bruke stramme klær, (haha, lol?) eller sminke på trening så la dem? Mange jenter føler seg ukomfortable i sports-bh, fordi puppene blir helt flate. Bruk bh om du vil dersom du føler deg vel i det. :) Bedre å føle seg ålreit enn å gå og fokusere på feil ting når man skal trene. Finnes en drøss av jenter som har så store komplekser at de er redde for å vise ansiktet sitt uten sminke også?

Skjønner ikke helt hvorfor man skal bruke så mye tid på å irritere seg over noe så banalt som hva andre har på seg? Og om du ikke har tenkt å hjelpe guttene som ikke trener hele kroppen, så er det vel strengt tatt ikke særlig konstruktivt å bruke energi på å irritere seg over det? Fokuser på deg selv i stedet og la folk gjøre hva de vil. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor hun står i 20 minutter og irriterer seg over ei som sitter på benken og fikser hår eller sminke eller hva det nå var. Hvorfor ikke bare spørre om hun kan få benken? Samme med folk som irriterer seg over folk som misbruker knebøy-rack til alt mulig. I dag var det en kar som stod i et rack og tok militærpress. Det er for så vidt legit, ettersom det er greit å hente ut vektene fra skulderhøyde og slippe å hente dem opp fra bakken. Men å hente dem opp funker også greit. Så da jeg spurte om han det funka at han tok stanga fra benken og trente milpress med den, mens jeg fikk rack-et til knebøy, så var det null stress for ham. Men man må jo faktisk spørre, da, siden folk ikke er tankelesere. Hadde Herrem spurt jenta om hun kunne bruke benken, siden jenta tydeligvis var opptatt med noe annet akkurat da, er det ca. 97 % sannsynlig at hun hadde fått et ja og alle ville vært lykkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...