Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Skrevet

Har sikkert litt med det at hvis man går rundt i det der på vanlige sentre vil du bli sett på som "wacko/crazy/merkelig/rar osv osv osv":) Jantelover osv gjør nok at folk ikke vil skille seg ut. Sånn er det ihvertfall for meg(bruker ikke thights tho):)

Skrevet
  "MartinM skrev:
Har sikkert litt med det at hvis man går rundt i det der på vanlige sentre vil du bli sett på som "wacko/crazy/merkelig/rar osv osv osv":) Jantelover osv gjør nok at folk ikke vil skille seg ut. Sånn er det ihvertfall for meg(bruker ikke thights tho):)

Neeei, :) Jeg snur meg kanskje av fasinasjon :)

Folk tror så negativt om hva alle andre tenker.

Jeg velger å se det jeg synes er fint:) Og jeg ser veldig mye fint hver dag tenk!

Annonse

Gjest Ukjent666
Skrevet
  "Lasse Tjørhom skrev:
Folk tenker for mye om hva en bør ha på seg på trening enn hva enn træner... Jeg trener for å se bra ut, ikke for å se bra ut på trening :)

Så sant, alltid like morsomt med gutter/menn som er ny parfymert og stinker ut hele studioet(gjelder for damer også)! Og damer som sminker seg til de grader og menn/kvinner som skal ha klær som VIRKELIG matcher-_- Og passer på håret sitt! Ler så smått inni meg når jeg ser folk som det:)

Skrevet

Jeg synes det er inspirerende med folk som er flott å se på!

De kan godt lukte bra også, men det er ikke slik at jeg stirrer dem ned eller setter nesa mi i dem av den grunn.

Så - ja, jeg bekjenner her og nå - jeg er en av dem som tenker igjennom hva jeg har på meg og jeg legger merke til andre mennesker - også når jeg trener.

Shoot me if you must.

:whistle:

Annonse

Skrevet
  "Linjemannen skrev:
Jeg synes det er inspirerende med folk som er flott å se på!

De kan godt lukte bra også, men det er ikke slik at jeg stirrer dem ned eller setter nesa mi i dem av den grunn.

Så - ja, jeg bekjenner her og nå - jeg er en av dem som tenker igjennom hva jeg har på meg og jeg legger merke til andre mennesker - også når jeg trener.

Shoot me if you must.

:whistle:

Så forfriskende med noen som faktisk innrömmer at de er litt forfengelige:) Livet er faktisk mye morsommere å leve hvis man tar litt bedre vare på seg selv, både yttre og indre:)

Skrevet
  "MartinM skrev:

Du har nok sikkert litt rett i det der, men er vi ikke litt på vei bort fra janteloven da? Selv er jeg 75 modell og fra landet, men 80-tallistene må jo begynne å bli kvitt dette jantelovssyndromet? Internett har jo gjort verden så mye mindre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...