Gå til innhold

Hvorfor har alle svarte tights?


MarteStenbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei på gymmet har denne her, syns den er jævlig kul!

muscles_leggingspaint.JPG

Syns den er jævlig morbid :p

Enkelt og greit er det fordi sorte tights får oss til å se tynnere ut enn andre tights. Pluss at det er veldig udigg å gå rundt med svettemerker i gluteusen. Jeg kjørte en steptime for ett par år siden i en sånn lilla mxdc-haremsyogabuksa, dere husker de med tilhørende topp i to deler? På slutten av timen så det ut som jeg hadde tissa meg ut.

Men jeg har ikke bare sorte tights. Jeg har sorte tights med alle mulige slags striper på:p Har også grå tights med rosa striper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den er jævlig morbid :p

Enkelt og greit er det fordi sorte tights får oss til å se tynnere ut enn andre tights. Pluss at det er veldig udigg å gå rundt med svettemerker i gluteusen. Jeg kjørte en steptime for ett par år siden i en sånn lilla mxdc-haremsyogabuksa, dere husker de med tilhørende topp i to deler? På slutten av timen så det ut som jeg hadde tissa meg ut.

Men jeg har ikke bare sorte tights. Jeg har sorte tights med alle mulige slags striper på:p Har også grå tights med rosa striper.

haha, ja litt enig i det:) Blir nesten litt småkvalm av all anatomien.. Ja, ikke greit med svettemerker, men det kommer an på stoffet. Jeg svettes MYE når jeg trener og det syns ikke igjennom:) :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, alltid like morsomt med gutter/menn som er ny parfymert og stinker ut hele studioet(gjelder for damer også)! Og damer som sminker seg til de grader og menn/kvinner som skal ha klær som VIRKELIG matcher-_- Og passer på håret sitt! Ler så smått inni meg når jeg ser folk som det:)

Jeg må si at det har sin fordel å føle seg fresh på trening, i hvert fall i starten. Men så klart, etter endt trening kan jeg bli litt redd for mitt eget speilbilde! = Antifresh ! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fordi jeg trente i en grå EN gang- aaaaaldri mer :p Sorry, men fant ut at jeg svetter som en gris når jeg trener skikkelig… så ut som jeg hadde tissa på meg. Så det ble mitt svar på det spørsmålet (lurte selv, handla derfor en grå tights- meget dumt kjøp)…

Er jeg den eneste jenten som svetter? Svetter under puppene/armene, til og med armene om jeg tar en god styrkeøkt :p Og det rare er at jeg svetter nesten mer nå enn når jeg var mye tyngre ?! Oh well- jeg lukter i hvertfall ikke gammel svette ;) Det får duge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lilla og en grå tights jeg omtrent aldri bruker - en smule bekymret for svetteflekker i vinkel og verre. Så lenge man trener på et kommersielt gym så er svetteflekker og lignende skult på, virker det som (og å trene i sokkelesten, OMG. Og å ha på seg noe som kan oppfattes som annerledes, DET er creepy det!). Og å ha svettestripe ned rompesprekken og i hele skrittet foran ser lite lekkert ut. Hadde jeg trent på en klam, sliten, ikke-kommers gym så hadde jeg vel tuslet rundt i svetteflekkene uten å bry meg, men på SATS foretrekker jeg å se ut som resten av saueflokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i år deltok jeg i "vårruset" i Stockholm, 19 000 jenter hadde meldt seg på, et hav av jenter i ... svarte tights!!

Jeg synes det er trist å se helt lik ut som alle andre, i tillegg er jo trening glede, motivasjon & energi!

Selv skutter jeg rundt i disse tightsene fra http://www.kinebrasil.com

[ATTACH=full]70791[/ATTACH][ATTACH=full]70792[/ATTACH][ATTACH=full]70793[/ATTACH][ATTACH=full]70794[/ATTACH]

[ATTACH=full]70790[/ATTACH]

Merker det selv.. Men det er vel enkelt og greit fordi folk ikke tør å gå i noe annet, og ikke vil skille seg i. Selv har jeg det med å gå i slike knalle farger du har bilder av, den siste jeg løp i er knall rosa :D Elsker å skille meg ut, hvorfor være som alle andre og følge strømmen? Det er bare død fisk som følger strømmen, det vil jeg ikke være ;) Haha.

Men har seff svarte bukser jeg og. Er bare at forandring fryder noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...