Gå til innhold

Hvorfor har alle svarte tights?


MarteStenbro

Anbefalte innlegg

Fordi jeg trente i en grå EN gang- aaaaaldri mer :p Sorry, men fant ut at jeg svetter som en gris når jeg trener skikkelig… så ut som jeg hadde tissa på meg. Så det ble mitt svar på det spørsmålet (lurte selv, handla derfor en grå tights- meget dumt kjøp)…

Er jeg den eneste jenten som svetter? Svetter under puppene/armene, til og med armene om jeg tar en god styrkeøkt :p Og det rare er at jeg svetter nesten mer nå enn når jeg var mye tyngre ?! Oh well- jeg lukter i hvertfall ikke gammel svette ;) Det får duge

Nei, du er ikke den eneste jenta som svetter:) Jeg svetter MYE! Men svette og trening henger sammen ju? Svettemerker i rumpa er ikke så artig, men det kommer an på kvaliteten på stoffet. Og da er det sånn oftest at buksene blir litt dyrere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huff, slike fargerike skjelett tights så rett og slett jævlige ut, men de gir jo oppmerksomhet for en som er veltrent, så da er vel hensikten oppnådd.

Du ser vel ikke så mange utrente som stiller opp i noe som det der selv om man synes at sort er kjedelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...