Gå til innhold

Libe87

Medlemmer
  • Innholdsteller

    82
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Libe87

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Denne fra Kari Traa: http://www.getinspired.no/kari-traa-louise-tights-black.html?nosto=nosto-page-category1 Denne fra Röhnich: http://www.getinspired.no/ester-long-zip.html?nosto=nosto-page-category1 Denne holder ting mer på plass ved løping enn den fra Kari Traa. Men begge er supergode på og veldig gode til styrketrening. Mine favoritter
  2. Jeg har som deg lange bein og synes det hjelper å stå breiere med beina(ser ut som du står veldig smalt). I tillegg ville jeg tenkt på å presse knærne utover, synes det også hjelper. Og jeg ville også tatt av vekt som det foreslås av flere her og jobbe med teknikken og dybden. Jeg har selv slitt med å komme dypt i knebøy(og innbiller meg at mine lange bein ikke hjelper meg akkurat) og jobber nå med lette vekter om dagen for å få det inn.
  3. Du skriver ikke noe om hva aktivitetsnivået ditt er utenom de tre øktene i uken. Men jeg ville lagt inn en type aktivitet hver dag. Som f.eks. gå en tur, skitur(på vinteren ) en ekstra styrkeøkt, slik at du bruker kroppen hver dag og forbrenner mer.
  4. Tusen takk for utfyllende svar. Ja, det lyner ut fra punktet og litt utover mot siden. Høres ikke veldig oppløftende ut, så legetime bestilles i morgen. Greit å få sjekket opp hva det kan være.
  5. Jobber i helsevesenet, men kan bli endel stillesitting i perioder, men ikke mange timer i løpet av dagen, som ved kontorarbeid. Har litt dårlig holdning ja. Men er dette noe som kan gjøre at det plutselig kommer smerter som vedvarer i flere dager? Og lurer veldig på hvorfor smertene kommer når jeg svelger mat(merker ikke noe ved drikke) og den passerer nedover spiserøret. Aldri hørt om noen som sliter med dette og finner lite når jeg googler det.
  6. Sånn ca der jeg har markert med rød prikk er det smerten er. (Bildet er lånt fra nettet).
  7. På fredag da jeg var på jobb så skulle jeg bare strekke meg litt, og kjenner at idet jeg gjør det får jeg litt vondt bak skulderbladet på høyre side. Tenker ikke noe særlig mer over det, annet enn at det var irriterende. Men etter det skjedde så har jeg fått vondere og vondere og må ta smertestillende for å dempe litt av smerten(blir ikke kvitt den selv med smertestillende). Det som er så rart er at når jeg skal svelge mat, så hugger det til en lynende smerte idet maten passerer et punkt i spiserøret på omtrent samme høyde som smerten bak skulderbladet ligger. Den samme smerten hugger også til
  8. Bedre å satse på et sånt type belte da? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/weight-lifting-belt-black Fant ingen så smale belter som det du linket til lenger opp. Ønsker helst å bestille fra norsk butikk, da det er litt mer lettvint i tilfelle man må returnere eller reklamere på noe.
  9. Er ikke så opptatt av om det ser bra ut, bare det gjør jobben sin Har ikke tenkt på det med at borrelåsen kan sprette opp,takk for at du gjorde meg oppmerksom på det Er 175cm høy, så ikke så liten Har bare kjent at de beltene på trening som er veldig smale foran, er vanskeligere å skape skikkelig buktrykk med, i forhold til de som er litt bedre(ikke sånne superbrede altså). Men de har spenner som er vanskelige å stramme skikkelig, så kan ha noe med det å gjøre også.
  10. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/pro-lifting-belt-grey Dette så jo også ganske ålreit ut?
  11. Har frem til nå bare lånt belte på gymmen, men da det er litt for stort så har det ikke noe funksjon lenger og jeg vil ikke lage nye hull i et belte som ikke er mitt. De andre beltene de har synes jeg ikke at er noe gode(enten for smale, eller for breie og stive). Det beltet jeg har brukt til nå er et relativt bredt og rett belte, men ikke så tykt. Det jeg synes er negativt med dette er at det trykker seg inn i hoftene og ribbeina mine når jeg bøyer meg, fordi det det er for bredt på sidene. Har derfor sett litt på belter som er mer anatomisk utformet. Føler jeg må ha et belte som er litt bre
  12. Aha, det var nytt for meg, da lærte jeg noe nytt Den formelen må jeg sjekke ut, takk for tips
  13. Vet i grunn det, derfor jeg har har målt meg med målebånd også, men har ikke sjekket om det er noen endring der ennå. Kun i antall kilo, da vekten står på badet, så den er veldig tilgjengelig. Har ikke klype til å måle fettprosenten min, så den får jeg ikke målt dessverre.
  14. Jeg blir alltid veldig demotivert hvis vekten står stille over flere dager eller jeg ikke ser noe forskjell når jeg måler altfor ofte. Derfor har jeg bestemt meg for å bare gjøre det en gang eller to i måneden(selv om jeg må innrømme at jeg nok veier meg litt oftere enn det, men ikke hver dag), for da ser man litt lettere om det fungerer Men siden jeg ikke har klart å holde meg helt unna å veie meg, så har jeg sett at jeg har klart å gå ned noe, så foreløpig ser det lovende ut med hvordan jeg har valgt å styre kostholdet mitt
  15. Har laget meg en bok som jeg bruker som motivasjon. Så skal veie meg og måle cm på nytt om ca to uker. Har laget meg delmål og hovedmål, disse er skrevet ned. I tillegg til bilder. Så føler motivasjonen er på topp, og vanskelig å slurve unna når jeg har så konkrete mål med tidsfrist. Så skal holde meg til planen og kjøre mitt eget løp. Så håper jeg det fungerer, så jeg kan motbevise det disse påståelige vennene mine sier
×
×
  • Opprett ny...