Jump to content

LiftOff

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

  1. Av og til når jeg gjør knebøy eller bulgarsk utfall kjennes det ut som om huden "revner" og jeg blir veldig varm i området. Første gang det skjedde forventet jeg å finne revnet hud under tightsen, men sånn var det ikke, heldigvis! Noen som opplever det samme?
  2. Jeg elsker store lår. Så.... takk for fin tråd!
  3. Syntes tightsene fra HM er superbra! Meget god elastikk og svært holdbare, selvom de er rimelige!
  4. Legger inn denne som jeg fant i DN for noen uker siden. Liker roing selv, så jeg "sakset" den for litt motivasjon.
  5. Hei, Ja, du klarte å sette ord på det. Tror vi har samme utfordring. Pga. fett på hofter/nedre del av rumpe og ridebukselår så blir ikke rumpa jevnt rund. Men bare å trene og gjøre det beste ut av det jeg/vi har
  6. Takk for alle svar. Gjorde "hip thrusts" i dag på gymmet. Call 911, my butt is on fire. Dette blir nok bare bedre og bedre ettersom jeg blir mer vant med øvelsen.
  7. Jeg har en stk. rumpe som ser bra ut fra siden (jeg er fornøyd, i det minste), men som ikke ser bra ut bakfra. Hvilke øvelser er gode for å gjøre rumpa rundere? Pr. i dag trener jeg knebøy og legpress (ikke samme dag), samt andre øvelser for bein, men er dette nok for rumpa?
  8. Hei dere, Tusen takk for svar! Jeg er 33 år gammel, 168 og veier 84,1 kg. Jeg har allerede gått ned 22,4 kg uten å logge, men ved å konsentrere meg om å spise MAT og ved trening. Nå er prosessen veldig "automatisk"... jeg må ikke lenger foreta en konsekvensanalyse av absolutt alt jeg putter i munnen eller aktiviteter jeg bedriver Oddis: Jeg trener styrke 3-4 dager i uken, gjerne kombinert med en kortere kondisjonsøkt. De andre ukedagene går jeg turer, i gjennomsnitt blir det nok 90 minutters økter hver dag. Intensiteten er over middels til høy. Har trent etter et fullkroppsprogram i tre måneder nå, bytter det ut neste uke. SirSondre: Jeg skrev i innledningen at dere skulle se bort i fra at "målet" ikke var nådd, nettopp fordi det er veldig lavt i forhold til treningene mine. Prøver å få i meg masse gode (som i nammenam) proteiner, men ofte så sniker karboene seg på, gitt Meningen med tråden var vel egentlig å få en mening om hvilke dag som virket best ernæringsmessig?
  9. Hei, jeg har vært ganske tung og kunne ikke løpe noe særlig mer enn 2 minutter for noen måneder siden. Har trent spinning og zumba og gått ned en del. I helgen var jeg på hotel og eneste treningsalternativ var tredemølle. Jeg løp 5 km på 31 minutter. Det jeg prøver å si er at for meg så har utholdenheten kommet med vektnedgangen og gjennom å trene kondisjonen med andre treningsformer. Pass på knærne dine til du er litt lettere og velg alternative treningsformer, kanskje?
  10. Logget sist uke på diett.no.Ikke tenk på kalorietmålet ikke er nådd (er ikke så viktig for meg, har ca. 90 minutter med variert aktivitet hver dag). Hva syntes dere om tallene ellers og sammensetning av karb/prot/fett, med vektnedgang som hovedmål? Takk for alle innspill!
  11. Tenkte vi kunne ha en sommerferietråd, hvor vi kan gi fortelle hva vi skal og gi hverandre reisetips. Søsteren min og jeg tar alltid en søstertur. I år er det Faro/Albufeira i Portugal som lokker. Noen som har vært der? Noe vi bare mååå få med oss? Vi vil gjerne ha en kombinasjon av by og strand. Er vi på riktig spor? Takk for alle innspill!
  12. Jeg har aldri røkt selv, men en venninne som har slitt veldig med å slutte klarte det endelig med Champix-pillen.
  13. Det der så fryktelig fristende ut!! Skal prøve det når jeg får tilbake min utlånte miksmaster.... prøvde å stivpiske for hånd forrige dagen, men det endte med krampe i armen og stølhet dagen etter!!
  14. LiftOff

    Ukas tilbud

    Neste uke skal jeg vente med å handle til jeg har sjekket tilbudstråden
  15. Jeg lager det ganske ofte og det er nammenam. Angrer alltid på at jeg ikke lagde mer!!
×
×
  • Create New...