Gå til innhold

Hvorfor har alle svarte tights?


MarteStenbro

Anbefalte innlegg

Tidligere i år deltok jeg i "vårruset" i Stockholm, 19 000 jenter hadde meldt seg på, et hav av jenter i ... svarte tights!!

Jeg synes det er trist å se helt lik ut som alle andre, i tillegg er jo trening glede, motivasjon & energi!

Selv skutter jeg rundt i disse tightsene fra http://www.kinebrasil.com

post-17955-14440902416506_thumb.jpg

post-17955-14440902412409_thumb.jpg

post-17955-14440902413578_thumb.jpg

post-17955-1444090241452_thumb.jpg

post-17955-14440902415484_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Har sikkert litt med det at hvis man går rundt i det der på vanlige sentre vil du bli sett på som "wacko/crazy/merkelig/rar osv osv osv":) Jantelover osv gjør nok at folk ikke vil skille seg ut. Sånn er det ihvertfall for meg(bruker ikke thights tho):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert litt med det at hvis man går rundt i det der på vanlige sentre vil du bli sett på som "wacko/crazy/merkelig/rar osv osv osv":) Jantelover osv gjør nok at folk ikke vil skille seg ut. Sånn er det ihvertfall for meg(bruker ikke thights tho):)

Neeei, :) Jeg snur meg kanskje av fasinasjon :)

Folk tror så negativt om hva alle andre tenker.

Jeg velger å se det jeg synes er fint:) Og jeg ser veldig mye fint hver dag tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666
Folk tenker for mye om hva en bør ha på seg på trening enn hva enn træner... Jeg trener for å se bra ut, ikke for å se bra ut på trening :)

Så sant, alltid like morsomt med gutter/menn som er ny parfymert og stinker ut hele studioet(gjelder for damer også)! Og damer som sminker seg til de grader og menn/kvinner som skal ha klær som VIRKELIG matcher-_- Og passer på håret sitt! Ler så smått inni meg når jeg ser folk som det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er inspirerende med folk som er flott å se på!

De kan godt lukte bra også, men det er ikke slik at jeg stirrer dem ned eller setter nesa mi i dem av den grunn.

Så - ja, jeg bekjenner her og nå - jeg er en av dem som tenker igjennom hva jeg har på meg og jeg legger merke til andre mennesker - også når jeg trener.

Shoot me if you must.

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er inspirerende med folk som er flott å se på!

De kan godt lukte bra også, men det er ikke slik at jeg stirrer dem ned eller setter nesa mi i dem av den grunn.

Så - ja, jeg bekjenner her og nå - jeg er en av dem som tenker igjennom hva jeg har på meg og jeg legger merke til andre mennesker - også når jeg trener.

Shoot me if you must.

:whistle:

Så forfriskende med noen som faktisk innrömmer at de er litt forfengelige:) Livet er faktisk mye morsommere å leve hvis man tar litt bedre vare på seg selv, både yttre og indre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert litt med det at hvis man går rundt i det der på vanlige sentre vil du bli sett på som "wacko/crazy/merkelig/rar osv osv osv":) Jantelover osv gjør nok at folk ikke vil skille seg ut. Sånn er det ihvertfall for meg(bruker ikke thights tho):)

Du har nok sikkert litt rett i det der, men er vi ikke litt på vei bort fra janteloven da? Selv er jeg 75 modell og fra landet, men 80-tallistene må jo begynne å bli kvitt dette jantelovssyndromet? Internett har jo gjort verden så mye mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...