Gå til innhold

Hvorfor har alle svarte tights?


MarteStenbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste gang jeg bruker grå bukse på trening på en stund ja xD

Hvordan grå bukse? Bruker en lys grå loose fit fra better bodies på trening jeg. Heldigvis ikke blitt så svett nå i vinter at det har kommet merker, men regner med det blir andre boller mot vår og sommer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha trålet butikker etter svarte tights - men har da endt med å se sånn ut om jeg bøyer meg fram. Gjennomsiktig alt. (Eneste som duger er den tykkeste til 2xu)

De aller fleste vintertightsene har noe ekstra foring så de ikke blir gjennomsiktige. De blir ikke noe varmere heller enn vanlig tights, så du kan alltid prøve noen vintertightser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste vintertightsene har noe ekstra foring så de ikke blir gjennomsiktige. De blir ikke noe varmere heller enn vanlig tights, så du kan alltid prøve noen vintertightser :-)

Er klar over det, men å finne slike tights i min str i denne byen har vært bortimot umulig lenge. Prøvde forøvrig en 'vintertights' fra HH på xxl igår. Gjennomsiktig den og, men den var grå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut etter et halvt år med markløft midt i rommet på senteret at de to treningstightsene mine var gjennomsiktige når jeg bøyde meg... Ukult!:oops:

Etter dette kjøpte jeg en grå i bomull som jeg forsikret meg om at ikke var gjennomsiktig. Endte opp med svettemerker både her og der og ble om mulig enda flauere, så jakten fortsetter.

Tror det blir en svart ja. Med stilongs under. Kanskje to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri helt trodd på folk som si er "Jeg bryr meg ikke om hva de andre synes", it's a big lie. For min del er bare ikke treningssenteret det stedet jeg bryr meg mest. Dessuten tror jeg ikke at fargen på tightsen min spiller noen rolle når ansiktet mitt er i fødende grimase store deler av økta uansett... er der for å bli fin ikke for å være fin :p

Men som nevnt tidligere i tråden har det også sine prakiske grunner til siden sort både dekker svette og fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jaggu litt angst for gjennomsiktig tights! Men, så bruker jeg jo hipsters under, så det er iallefall ikke alt som vises. På spenst har de sagt at den nye kompresjonstightsen de selger er gjennomsiktig, så de anbefaler å droppe stringtrusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsiktig tights ja, jeg tror det var det jeg kjøpte i går :p haha, så vi får se hvordan det går. Uansett så syns jo rumpa uansett når man har på seg tights eller treningsbuks, og ikke lang nok overdel. De som vil se får se da :p Er virkelig ikke det jeg bryr meg om når jeg svetter og er blodrød i fjeset på trening igrunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...