Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Siden jeg synes litt synd på meg selv nå, så må jeg bare få liv i denne tråden igjen. Litt begrensa hva en veganer kan klikke på, men joda:

1 pakke oreokjeks

En hel boks nøttepålegg fra FirstPrice (sykt digg) fordelt på en del speltlomper

5 bananer

Og lørdagen er enda ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg synes litt synd på meg selv nå, så må jeg bare få liv i denne tråden igjen. Litt begrensa hva en veganer kan klikke på, men joda:

1 pakke oreokjeks

En hel boks nøttepålegg fra FirstPrice (sykt digg) fordelt på en del speltlomper

5 bananer

Og lørdagen er enda ung.

hahaha, kjenner meg GODT igjen i speltlompe med nøttepålegg og banan, det er rett og slett avhengighetsskapende #veganlivet Skal kose meg med tofuline vaniljeis, jordbær og vafler ikveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg synes litt synd på meg selv nå, så må jeg bare få liv i denne tråden igjen. Litt begrensa hva en veganer kan klikke på, men joda:

1 pakke oreokjeks

En hel boks nøttepålegg fra FirstPrice (sykt digg) fordelt på en del speltlomper

5 bananer

Og lørdagen er enda ung.

Wait, betyr ikke det at all synd blir dobbelt så syndig?Kosemosebaconoverdose blir jo even more all kiiinds of tabu for en veganer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

3 berlinerboller med vaniljekrem, 1 snickers, 1 toppris, 1 monolitt, 1 banankrem, 1 twix og ei vaffel. På 10 minutter ("burp"). Da ble jeg småkvalm. Og det bekymrer meg litt, normalt blir jeg ikke kvalm før det dobbelte er satt til livs. Begynner jeg å bli gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wait, betyr ikke det at all synd blir dobbelt så syndig?Kosemosebaconoverdose blir jo even more all kiiinds of tabu for en veganer?

Hahahaha. På sett og vis, men nå synder ikke jeg med vanlig iskrem eks, men går da fint an å komme i et GODT OG SOLID overskudd på nøttepålegg, kjeks, bakevarer, potegull. You name it! ^^

hahaha, kjenner meg GODT igjen i speltlompe med nøttepålegg og banan, det er rett og slett avhengighetsskapende #veganlivet Skal kose meg med tofuline vaniljeis, jordbær og vafler ikveld..

Nice! Moro med flere "fitnessveganere", haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synden min; null kake, is, vaffel ... våkna fullstendig uten matlyst. Først i sjutia i kveld dukket sulten opp så da ble d iallfall noe middag. Vurderer å feire 18. mai ... for nasjonaldagen skal spises inn mef minst en is!

Jeg blir med og feirer 18 mai med en ekstra is! 17 mai varer helt til midt på dagen neste dag, right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...