Jump to content

Lillemy94

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Lillemy94

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/09/1994
  1. Tror dere det går an å ta med en sång six-pack bag inn i flyet..? Tviler egentlig Får satse på proteinbarer og beef jerkey
  2. Hei Jeg skal til australia i sommer, og lurte på om noen hadde erfaring med medbrakt mat? F.Eks en six-pack bag eller noe?
  3. En uplanlagt "yippie" proteinbar. SÅ GOD! Anbefales på det sterkeste
  4. QNT Metapure er absolutt å anbefale! Både i smaken Belgian chocolate og banana/strawberry
  5. Lurer på om noen har tips og råd for å bli sterkere i benkpressen? ATM er det tyngste jeg har trent med 25 kg, noe jeg vil endre på Det vil si 4x3sett med 25 kg. Håper noen svarer ASAP
  6. Havregrøt med QNT Metapure Whey Isolate i smaken banana/strawberry (smaker som godteri!) Toppet med 30 gram nøtter og vannmelon ved siden
  7. Lillemy94

    Gym i Bergen

    Vektertorget er under SiB? Hvorfor anbefaler du det?
  8. Lillemy94

    Gym i Bergen

    Hei Jeg er en 20 år gammel jente som skal begynne å studere i Bergen til høsten. Lurte på om det er noen treningssenter eller gym som er anbefalt? Trenger ikke være noen gruppetimer, bare et godt treningsmiljø og stort utvalg av utstyr. Leker i tillegg litt med tanken om å stille i bikinifitness, så bør være et fitnessmiljø der resultater blir fremhevet. Håper noen kan hjelpe!
  9. Hei Jeg er en 20 år gammel jente som har trent styrketrening aktivt ca. 6 mnd. Har nettopp begynt på et program jeg har satt sammen selv, og lurte på om noen hadde noe innspill å komme med. Fokus er å få en mer spretten stjært og ben, men også definerte muskler generelt over alt. Det vil si øke i muskelmasse uten så alt for mye unødvendig fett. Nåværende vekt er 57 kg, fordelt på 172 cm over bakken. DAG 1: Knebøy 4x4/6 Markløft 3x6/8 Hip-thrust 4x12/15 Nedtrekk 3x8/10 Hengende benhev til siden 3x10/12 Sittende roing 3x10/12 Hofteløft(mageøvelse) 3x10/12 Dag 2: Triceps pushdown Bicepscurl (supersett) 3x8/10 Reverse hyper Hip abduction (supersett) 3x12/15 Dips m/strikk 3xmax Hammercurl 12-15+3x Pullthrough 3x12/15 Dag 3: Benkpress 3x4/6 Sidehev Fronthev 3x8/10 Pullups m/strikk 3xmax Militærpress 3x6/8 Brystpress 3x10/12 Omvendt flyes Flyes 3x6/8 Dag 4: Sumo squats 3x10/12 Crunch i redcord 3x15 Bulgarske utfall 3x10/12 Roll outs m/ab wheel 3xmax Lårcurl Utspark 3x8/10 Woodchoppers 3x10/12 Dag 5: Tabata (gruppetime på treningssenter bygd opp på tabata-prinsippet.) Håper på noen synspunkt!
  10. Å være sunn kroppslig betyr ikke at du er sunn psykisk.

×
×
  • Create New...