Jump to content

Christine Gullerud

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About Christine Gullerud

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 12/08/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://fullfokus.blogg.no

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg prøvde meg på joggebukse på en beindag... dro hele buksa opp i skrittet (og fikk skikkelig cameltoe) under hver eneste rep på hipthrusten, knebøyen fikk jeg motsatt effekt på (buksa datt ned), markløft opplevde jeg det samme som hun over. J æ s k l a upraktisk... derfor for min del = tights.
  2. Ertestuing og chorizopølser... VONDT i magen!
  3. Klart det er viktig å bruke tid med babyen sin, men det er som du sier: det ene utelukker ikke det andre. Syns at du skal gjøre som du selv føler for - har du lyst til å stille til neste år - go for it. Så ser du når du kommer nærmere om det faktisk er realistisk. Fikk selv en nydelig liten jente for 7 mnd siden, og har gått ned over 20 kilo siden fødsel. Bygget opp endel muskler som jeg ikke en gang visste eksisterte, uten at jeg på noen måte er i fitnessform enda. Men veien er bygget, så alt er mulig hvis man er 190% motivert og dedikert.
  4. Altfor mye.... kake, sjokolader, masse mat. Ikke bare i dag, men de 3 siste dagene. Fy faen. Er det mulig å hente seg inn i det hele tatt?? Sikkert gått opp 2 kilo i rent fett
  5. Interessant vinkling! Har tenkt denne tanken selv også. Fordi det er mange forventninger til at man skal skape sin egen vei, sin egen reise - at den må være noe helt spesiellt. Man skal bestige fjell, og man skal gjøre noe unikt. Men jeg tenker at for noen så er for eksempel familielivet det helt unike. Det største i livet er å få barn, og være hjemmemamma for enkelte. Noen drømmer om å etablere seg, og ha et trygt og stabilt hjem. Og det er også helt fint - og like stort Så ja man det blir helt opp til en selv og hva man selv ser på som verdifullt.
  6. Kunne ikke vært MER enig!! Akkurat sånn som du beskriver her, tenker jeg på hver dag. Vi har mulighet til å skrive vårt eget kapittel, men vi blir ikke oppmuntret til det. Tvert i mot. Det er derfor vi må hente frem den gløden vi vet finnes i oss selv til å faktisk skape det vi vil. Fordi vi kan!
  7. Tuusen takk Syns det er så vanskelig å sette opp program nøyaktig basert på den %en du sier der, men skal sette meg ned å jobbe med det Hvordan er det lurest å fordele næringsstoffene i måltidene ? Jeg har tenkt mest karb om morgenen, og mindre utover dagen. Litt ekstra før trening. Fett til lunsj og middag, og proteiner jevnt fordelt + ekstra etter trening
  8. Avocado er supert Lagt det inn i planen nå + makrell i tomat
  9. Kjønn: Jente Alder: 24 år Vekt: 68.5kilo Høyde: 167 cm Treningsmengde: Trener 4 dager i uken. 2-splittprogram på overkropp/underkropp + kardio (tenkte å begynne med intervall 15 runder, 45 sek løping med 15 sekunders hvile mellom hver intervall). Ellers er jeg hjemme med baby, og ikke veldig aktiv kan man si. Mål: Bevare så mye som mulig av muskelmassen + gå ned i fettprosent. Frokost: 1 banan, et knekkebrød + 1 proteinshake. Ca. 260 kalorier. Lunsj: Salat med 1 kyllingfilet (150gr). Ca 250 kalorier. Mellommåltid: 2 knekkebrød med skinke + 1 eple. Ca. 230 kalorier. Før trening: 1 banan, 5gr bcaa + koffeintilskudd. Ca 100 kalorier. Etter trening: 1 proteinshake + 1 banan. Ca 220 kalorier. Middag: Ris + kylling. Brokkoli, gulrøtter og løk. Ca 500 kalorier. Kvelds: En boks tunfisk på 1 søtpotetpolarbrød. Ca 220 kalorier. Dette blir ca 1780 kalorier. Hvis det blir for lite tar jeg meg en ekstra banan eller et eple i løpet av dagen. Ser for meg denne dietten som et 12ukersprogram for å gå ned nærmere 10 kilo. Utfordringen min ligger i at jeg tidligere har ligget så lavt i kalorier at jeg nå har klart å bygge meg opp igjen til å gå ned med denne treningsmengden på rundt 1700-1800 kalorier på treningsdager. Skulle gjerne gått høyere, men frykter at det kun blir vedlikehold og ikke vektnedgang slik jeg ser for meg. På hviledager kjører jeg samme oppsett minus måltidet etter trening. Det blir da 1560 kalorier. Mange mener at dette er altfor lite, men det virker som det er dette som funker for meg. Det jeg lurer på her er sammensetningen av næringsstoffer, og om det står i samsvar til målet mitt? Føler meg i bunn og grunn helt blank - så kjør på Tusen takk!
  10. Jeg begynte med kalk... klarte meg med en gang mye lettere igjennom tyngre vekt, og flere repetisjoner:)
  11. Så bra!! Ja jeg er helt ny her, men har forstått at det er masse hjelpsomme og kule folk her Du må ha lykke til, blir spennende å følge deg!
  12. Tusen takk for det! Man kan få til mye som nybegynner på 3 måneder:) Men det krever at man følger planen:p Det jeg gjorde (hadde aldri trent før), var at jeg dro på Actic i Porsgrunn - sa at jeg hadde null peil, og at jeg var lei av å være feit - og at dem måtte hjelpe meg å sette opp et styrkeprogram. Spurte dem om ting hele tiden. Hvor ofte jeg burde trene, hvor mye kardio i forhold til styrke, hva jeg burde spise osv. Med litt selvironi, og mye kunnskapshunger fikk jeg masse bare av å spørre:)
  13. Du kan jo se hva jeg har fått til på 3 måneder med intensiv styrketrening 3-4 dager i uken (fullkroppsprogram inntil nå), og kardio:) Har ikke fått drømmekroppen enda, men er på vei. Ting tar tid, men jeg kjenner at jeg ikke kunne tatt et bedre valg. Selve reisen i seg selv er helt fantastisk. Og så mye energi man får! Jeg vil også se ut som de damene du har bilder av der, men jeg tror kanskje jeg må gi det 1 til 2 år http://forum.fitnessbloggen.no/threads/full-fokus-med-christine.33241/#post-1132152
×
×
  • Create New...