Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hele russetida har vært en stor synd! Prøver å komme tilbake nå, men magen er litt uenig i at jeg forsøker å spise mer regelmessig igjen, og litt sunnere. Har i dag fått spist 14 gresk yoghurt, banan, Biola smoothie og Wasa Sandwich yoghurt. Sinnsykt lyst til å lage kyllingsalat i dag... Men vi får se! Og kanskje en skål med wetabix til kveldsmat. Hmmm.

Men så mange melkeprodukter. ._. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele russetida har vært en stor synd! Prøver å komme tilbake nå, men magen er litt uenig i at jeg forsøker å spise mer regelmessig igjen, og litt sunnere. Har i dag fått spist 14 gresk yoghurt, banan, Biola smoothie og Wasa Sandwich yoghurt. Sinnsykt lyst til å lage kyllingsalat i dag... Men vi får se! Og kanskje en skål med wetabix til kveldsmat. Hmmm.

Men så mange melkeprodukter. ._. Sukk.

14 gresk yoghurt!? Hvordan er det engang mulig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest QueenWinther

Har en sykt bra økt dagen etter og fortsetter som normalt :) Noen dager havner jeg over, noen dager havner jeg under - så jeg gjør egentlig ingen innsats for å rette det opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja. Jeg spiser ikke mindre enn det jeg hadde planlagt de neste dagene. Men jeg passer litt ekstra på å ikke spise mer enn planlagt de neste dagene :p

Kroppen har ikke så veldig vondt av en dag innimellom med litt ekstra mat tror jeg, sitter nok mest i hodet.

Men, jeg er her egentlig for å si at jeg nettopp spiste tre typer italiensk is <3 riktignok ikke synd siden jeg hadde planlagt å spise det og det var en sparsommelig porsjon. Men tenkte dette var et fint sted å dele is-lykken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

2 store Walters mandler, 1 snickers, to Gullbrød, 1 peanuttkube og 1 toppris. Litt småkvalm. Ingen anger. Hadde planlagt dette leeeeeenge. Spiser normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...