Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Hadde en episk spisedag igår. Måtte prøve meg på "The big one take away challange". En hel pizza(2300kcal) + begge dressingene i ett og samme måltid. Det gikk ganske lett egentlig. En planlagt faste fram mot måltidet gjorde susen. Blir nok siste gang jeg har spisedag med brus i tillegg. Blir jo så sinnsykt oppblåst. Rullet meg i seng i går for å si det slik.post-5575-14440963252707_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gullbryllupfeiring-selskap på jobben i går. 30pax. Sikkert tyve kilo med kake. Kransekake, verdens beste, sjokoladekake, boller, cupcakes, macroner, twist og flerfoldige poser med potetgull. Etter å ha spist en femretters meny(med alle hvileretter snakker vi fint ni retter totalt) tror dere det ble kakerester til overs eller?!? Tror dere jeg trengte å kjøpe mat i dag?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... idag spiste jeg en pose bamsemums, en halv pose cashewnøtter, 3x pølse i brød og en kartong melk til frokost.

.... senere ble det litago og grøt m sukker

..... til kveldsmat ble det pølse i brød, melkesjokolade, en hel hvitløksbaguette og melk

+ vanlig mat :D

Syndedietten er den beste dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... idag spiste jeg en pose bamsemums, en halv pose cashewnøtter, 3x pølse i brød og en kartong melk til frokost.

.... senere ble det litago og grøt m sukker

..... til kveldsmat ble det pølse i brød, melkesjokolade, en hel hvitløksbaguette og melk

+ vanlig mat :D

Syndedietten er den beste dietten.

bamsemums er guds gave til mennesket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå og gomler på Lillebrors Beste Karamellblanding, i forbindelse med kakesalg fra skolen. Men ffs, skal jeg liksom sitte her med 20 kakebokser og IKKE ta? Umulig altså..

Skal også i bursdag til en venninne i morgen... + 18-års dag feiring hele neste helg... + jula etter der igjen. Kommer til å bli såå feit i desember.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter nå og gomler på Lillebrors Beste Karamellblanding, i forbindelse med kakesalg fra skolen. Men ffs, skal jeg liksom sitte her med 20 kakebokser og IKKE ta? Umulig altså..

Skal også i bursdag til en venninne i morgen... + 18-års dag feiring hele neste helg... + jula etter der igjen. Kommer til å bli såå feit i desember.. :cry:

På søndag spiste jeg 2 kakebokser med sjokoladeflarn-julekaker, så skjønner deg jævli godt ;)

[ATTACH]125922[/ATTACH]

post-7229-1444096358796_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...