Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når begynner julen for dere? Jeg mener, når i desember er det virkelig lov å SYNDE(understrekunderstrek). Har satt min dato den 21 desember, hehe(og litt godis før det selvfølgelig:whistle: ). Alltid morsomt å ha noe å se fram til :love::love:

Fom 23 tom 25 desember skal jeg overhodet ikke bry meg om hva jeg putter i kjeften (hahahaha, godt gubben ikke er innpå her, for da hadde jeg fått mange forslag til ting man kan putte i munnen).

Og ellers blir det nok julemenn i helgene ^^

er ikle særlig glad i de andre julekakene, men julematen, derimot! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner julen for dere? Jeg mener, når i desember er det virkelig lov å SYNDE(understrekunderstrek). Har satt min dato den 21 desember, hehe(og litt godis før det selvfølgelig:whistle: ). Alltid morsomt å ha noe å se fram til :love::love:

Jeg må ha litt kos og godis i helgene, men kan begynne syndingen lillejulaften :-) det er mitt mål! Har gått opp noen kg i høst/vinter, og får de f*** ikke av igjen! så må være strengere enn normalt nå i desember :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var 1. dagen etter dietten. Og for en hærlig dag det har vært! Humøret og energien er på topp! :D

Startet i går kveld med 1 pakke riskaker med masse peanøttsmør(fyfaen nam). Idag: Våknet opp, dro å trente så en episk pizzabuffet på tromsøs beste pizzaplass hvor jeg bøtta ned noen vanvittige mengder pizza til betjeningens store fortvilelse. Dette var jo bare barnemat så langt tenkte jeg, så fylte på med 2 mørketidsboller, 2 questbars, 2 smultringer før jeg rundet av med en heftig kveldsmat av noe som er alt for sunt til å nevne her(kylling med fetaost og grønnsaker). Time to groooowww!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner julen for dere? Jeg mener, når i desember er det virkelig lov å SYNDE(understrekunderstrek). Har satt min dato den 21 desember, hehe(og litt godis før det selvfølgelig:whistle: ). Alltid morsomt å ha noe å se fram til :love::love:

24. - 25. desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner julen for dere? Jeg mener, når i desember er det virkelig lov å SYNDE(understrekunderstrek). Har satt min dato den 21 desember, hehe(og litt godis før det selvfølgelig:whistle: ). Alltid morsomt å ha noe å se fram til :love::love:

Jeg tenker det blir fra 23 - 27 ca, da er jeg hjemme hos mamma og skal kose meg :smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner julen for dere? Jeg mener, når i desember er det virkelig lov å SYNDE(understrekunderstrek). Har satt min dato den 21 desember, hehe(og litt godis før det selvfølgelig:whistle: ). Alltid morsomt å ha noe å se fram til :love::love:

Jeg synder fra jeg lager pepperkaker jeg da :D Og det er sånn i slutten av november\begynnelsen av desember, alt ettersom når det er 1.des. Men nå er det det eneste jeg synder hele jula da, for jeg er ikke så stor fan av julemat. Så går bare pepperkaker, hvite kakemenn og appelsiner her hele advent og jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner julen for dere? Jeg mener, når i desember er det virkelig lov å SYNDE(understrekunderstrek). Har satt min dato den 21 desember, hehe(og litt godis før det selvfølgelig:whistle: ). Alltid morsomt å ha noe å se fram til :love::love:

1 desember :D

Før det er det ikke lov å spise eller gjøre istand noe som har med jul å gjøre.

Det betyr ikke at fra første desember så dytter jeg i meg julegodis og julemat hver dag, men at det er den eneste mnd det er lov for meg med juleting.. Bortsett fra det har jeg ingen restriksjoner på når jeg kan spise det jeg har lyst på i desember. Jeg spiser når jeg har lyst på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hel pose mikropopcorn (light) og en 58 grams mørk sjokoladebar med salte madler mens jeg pakka inn julegaver. Tidligere i dag en stoooor skål med risgrøt med masse kanel, smør og sukker på!

Jeg skjønte ikke helt hva som var så syndig med det der. Hele 58 GRAM :p ?

Du skal se hva jeg synder med du, det er synding det :D Kos deg med det du spiste med god samvittighet du (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...