Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er strengt talt ikke synding siden det er jul, men jeg har spist så mye pepperkaker og hvite kakemenn og noe av gårsdagens potetgull at jeg ikke har vært sulten før nuh. MERE HVITE KAKEMENN :love: Nam.

Det er så deilig å dele mine utskeielser med likesinnede som også kan skeie ut i blandt :D da vet jeg at jeg ikke er alene :D!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ina Winther said:
For meg, som ikke er veldig høy, så blir rundt 2500kalorier en del :) - og om det ikke er det, så føles det ut som om det er alt for mye.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen123
jeg er 164, rundt 55 kg og spiser rundt 2200-2500 hver dag, å da holder jeg vekten

Jeg er 179 og rundt 80 kg. Jeg holder vekta på rundt 26-2700 kcal, trener 5-6 dager i uka.. :)

Er det bare meg, eller er mange her inne veldig opptatt av å skryte på seg mest mulig kcal? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179 og rundt 80 kg. Jeg holder vekta på rundt 26-2700 kcal, trener 5-6 dager i uka.. :)

Er det bare meg, eller er mange her inne veldig opptatt av å skryte på seg mest mulig kcal? :p

var ikke det som var poenget mitt, men å få frem at 2500 ikke er sånn supermye og noen kjempesynd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne

Jeg kjøpte 10 store freia sjokolade plater fordi de var på tilbud 16kr stk og jeg tenkte det var en fine julegaver til de minste..

Nå er det 1 igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ufin, men...whut? Hadde vi snakket om halvkilossnickers og hel bløtekake kunne jeg kanskje vært enig, men ellers; Nei.

For en som til vanlig sier nei til alt av junk, uansett, så er en snickers og kake en "synd" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 10 store freia sjokolade plater fordi de var på tilbud 16kr stk og jeg tenkte det var en fine julegaver til de minste..

Nå er det 1 igjen :(

Godt du spiste de selv! Husker du ikke hvor skuffet du blei da du var liten og fikk godteri i julegaven? Moralen er: Man gir ikke sjokolade i julegave til barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift? :)

Denne ;) Tross alt en litt sunnere versjon enn den jeg alltid har laget :p

http://www.funksjonellmat.no/sjokoladekake/om/

Glasuren laget jeg av kakao, kaffe, sukrinmelis, og litt smør (meierismør, må vite).

  • Ønsker du en enda magrere variant av sjokoladekaken kan du bytte ut 1dl olje med 100 g (mager) kesam. Noen foretrekker da å ha i 1 ts fiberhusk, for en seigere konsistens. Dette er et supert tips hvis du har det i hus, men ingen nødvendighet. Og for dem som virkelig er opptatt av å redusere kalori-inntaket går det an å bruke bare eggehvitene i to av eggene. Gjør det samtidig som du bytter oljen med mager kesam, vil du nesten halvere kalori-innholdet i kaken. (klippet fra funksjonellmat.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Godt du spiste de selv! Husker du ikke hvor skuffet du blei da du var liten og fikk godteri i julegaven? Moralen er: Man gir ikke sjokolade i julegave til barn!!

Nei, jeg tror aldri jeg ble skuffet når jeg fikk godis.. jeg ble skuffet når jeg fikk sokker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...