Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter et døgn uten trening og 80 mils kjøring.

På den turen flyttet vi møbler fra hybel til ny leilighet. Lykke!!

Når jeg kom hjem med en stiv og støl rumpe etter bilsetesliting, ble resultatet dette;

Diverse proteinbarbiter (Atkins, Optinut og Quest Nutrition)

1 pk. kokt skinke med CC og ketchup, mais

1 knekkebrød med potetsalat og skinke

1 knekkebrød med smørost og skinke

1 lite porsjon kinamat

1 pære

En god neve knasende flatbrød med vaniljekesam (orginal), det er faktisk veldig godt!

Flatbrød med lettrømme og sukrin

Så kom desserten....;

---> Halve dette brødet med pålegg;

Vita smør (masse smør på ferskt brød. Heaven!!!), syltetøy, norvegia ost, kaviar, kyllingsalat, smørost, skinke.

2 glass melk.

post-2093-14440870399358_thumb.jpg

Magen er vond og mett.

AMEN!

Gleder meg til trening i morgen....

Hadde laget meg en oppmålt porsjon av lørdagsgodis

- men da det var fortært var jeg ikke "tilfredsstilt", så jeg spiste først litt kornblanding, og så ... stupte jeg likesågodt nedi godteskåla. :wub:

Og jeg har trøkka i meg is, peanøttsmør, honning og brunost i tillegg.

Alt går i grisen i blant. :)

I går ble det en burger, to toast, potetgull, en saftis, en liten pils, et glass rødvin... vel, det kunne vært verre sikkert. Havnet på vedlikehold kcal messig, men følte meg ganske gira på grønt og trening i morges ja. Jogging og styrke, here we come.

Annonse

Det er en klovn som har lagt igjen en hel rull med Oreo cookies i fruktbollen på jobben. Fasten går til H... Er på sjette crackern nå, and still counting.. :whistling:

Det ligger i fruktbollen = det er frukt. No stress brah.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...