Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Gjest xxxxxx

Hoho... Nå slår jeg alle i støvlene, med god samvittighet:D

Helgen: Foie gras med vin, lammerack med saus&tilbehør med vin, bryllupskake med vin, pannekake med bacon, masse grillet kjøtt og fisk med vin, og 2 smashboller på turen hjem. Eneste aktiviteten har vært dansing:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SlettetBruker3
Kulinaris kokossorbet og cookies and cream med peanøttsmør på :D :D :D

Kulinaris kokossorbet<3<3 den er nesten ikke synding, bare 320 kcal i hele boksen om jeg husker riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulinaris kokossorbet<3<3 den er nesten ikke synding, bare 320 kcal i hele boksen om jeg husker riktig!

Joa, det er sant, og takk for det fordi jeg elsker den!.. :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 pakke sjokoladekjeks på jobb i går, litago brownies ++. Men det er allerede ute av systemet og jeg har startet på nytt! :D Never give up! :thumbsup:

PS: andre som har smakt litago brownies? Jeg likte den egentlig, jeg er jo en sjokoladeelsker, så en ordentlig tykk sjokolademelk med masse sjokoladesmak passet meg supert! Spesielt siden jeg ikke liker den orginale så godt, da jeg synes det er for lite og ikke særlig god sjokoladesmak. Men brownies smaken var bare ok, den smakte veldig mørk sjokolade.

images?q=tbn:ANd9GcQaWRkabJXxawqZLsll3CI49h6kI5UfIMmgB4HAB35AgPnn1Z5CTg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

proteinlefse med jordbær, en boks cc og en halv boks kesam og en stoor skål med tress is...var ikke sulten engang etter tacoen til middag sånn en time før..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]42758[/ATTACH]

Dagens. Hinsides(!) gode, derfor blir de laget sjelden.. Tror jeg har spist minst 5 i dag :o

Sitter og gomler på en sånn selv akkurat nå, faktisk, lål. Nystekt og greier. Sammen med Please sjokolade/bringebær-is.

I tillegg har jeg spist sjokolade, seigmenn, lakriskonfekt og potetgull.

I går hadde jeg fest og spiste det samme som ovenfor, pluss kjeks, alkohol og brunost. Hadde ikke brunost sammen med alkoholen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...