Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sitter her med 2 glass r;dvin som siste kcal av et ellers helt ok kosthold.. er vel aa synde det:p

kremt, legg til 3x ;l i tilegg. uff;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste en hamburger i dag... Men det var ikke junk food som McDonalds, bestilte dobbelt opp med kjøtt og byttet brødet til en sunnere variant da jeg kom hjem. Og så spiste jeg et eple med en spisekje naturlig peanøttsmør som var blandet med sjokolade proteinpulver og litt vann. Det var ikke på spiseplanen min for å si det slik... Men jammen var det godt:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SHIT! Hadde egentlig spist dagens kalorier og vel så det mtp at der er sommer, så får jeg plutselig tidenes cravings og trøkker i meg 1 liter vaniljeis med 1 kartong jordbær og 0,5 liter brus på type 10 minutt:eek:

Hva faen er det med den svake hjernen min som alltid mener at det er nødvendig med snop til fotballkampen?!!

EDIT: Nå fyrte jeg akkurat opp stekeplata for å mekke meg et par kjappe pannekaker også:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHIT! Hadde egentlig spist dagens kalorier og vel så det mtp at der er sommer, så får jeg plutselig tidenes cravings og trøkker i meg 1 liter vaniljeis med 1 kartong jordbær og 0,5 liter brus på type 10 minutt:eek:

Hva faen er det med den svake hjernen min som alltid mener at det er nødvendig med snop til fotballkampen?!!

EDIT: Nå fyrte jeg akkurat opp stekeplata for å mekke meg et par kjappe pannekaker også:confused:

Du kunne delt isen med meg altsåå, elsker is! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I etterpåklokskapens lys ser jeg at jeg burde absolutt delt med noen, men når cravingsen er som verst resonerer jeg ikke på den måten:p Da tenker jeg mer ala dette:

[ATTACH]40764[/ATTACH]

Også trøkker jeg det bare i meg....

haha, nei, det er ikke lett når man først får syke cravings! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde for stor salat igår og spiste opp maten min selv om jeg var mett fordi magesekken var full men jeg var ikke næringsmett. Protein lå igjen nederst i skåla så jeg spiste den for å bli fornøyd. Og så var jeg fortsatt ikke fornøyd i mangel på fett så jeg spiste tre biter hjemmelaget proteinsjokolade. Jeg var så mett så jeg kastet opp det ekstra som gjorde meg så mett. Jeg pleier ikke å kaste opp fordi jeg pleier å spise samme mengde hver dag sånn at jeg ikke skal bli så mett. Tredobbelt synd pga en grønnsaksoverdrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...