Gå til innhold

Estella

Medlemmer
  • Innholdsteller

    90
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg er i samme båt som deg. Etter å ha vært kjempeglad i å trene i flere år gjorde sykdom at jeg har hatt ett lengre opphold. Da jeg skulle starte igjen var treningsgleden borte og jeg slet med å komme meg på trening. Jeg prøvde ut litt ulike programmer men endte på dette http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-grunnstyrke-startingstrength/. (Begynte rett på next step). Valgte dette fordi 1) Jeg likte kombinasjonen av øvelsene 2) Det tar ikke fryktelig lang tid å gjennomføre i starten. 3) Man kan starte relativt lavt på vekt og jobbe seg "rask" oppover For meg har det vært viktig å ikke
  2. Det første du bør finne ut av er om du kler kalde eller varme farger (jeg ville tippet at du kler kalde farger etter beskrivelsen men dette er vanskelig å si uten å ha sett deg i ulike farger). Godt utganspunkt er å se på hvilke farger det er på de klærne du føler du ser fin ut i.
  3. Skriver under på erfaringene med MD formulations til lisemk over her. Serum og rens fra MD var løsningen for meg.
  4. Om det er mulig har jeg ikke nok kunskap om men jeg vet at dersom jeg har vært veldig "flink" med kosthold og trening over lengre tid kan jeg fort bli mye større/tyngre når jeg spiser mer, særlig ved høyere inntak av karbohydrater. Hos meg er det bare vann og det gir seg raskt, men det kan være frustrerende da jeg foreksempel kan få problemer med å få på meg sko og ringer fordi jeg "eser ut"
  5. Jeg gikk til fysioterapaut og fikk først massasje et par ganger (det gjorde vanvittig vondt) og så trykkbølgebehandling. Det tok en god del behandlinger å få det bort, men har vært bra i over to år.
  6. Jeg har hatt compartment syndrome i leggen (var i hvert fall det fysioen mente det var). Den beskrivelsen du har av smerten er veldig lik den jeg hadde. Men hos meg gjorde det ekstremt vondt i "pausene". Selve knebøy og løping gikk bra men når jeg stoppet hadde jeg problemer med å stå på det benet. Jeg merket også at leggen var veldig øm, fikk vondt når jeg klemte på leggen, samme følelse som ved scenebetennelse bare at smerten satt i muskelen på siden av leggen.
  7. Jeg er kronisk tett i nesen, tidligere avhengig av nasonex og har skjev nesevegg. Dette hjalp meg utrolig mye. Til dere med astma eller som kjenner noen med astma. | Side 2 | Fitnessbloggen Forum
  8. Estella

    Dagens Glade

    eller kanel i stedet for spisskummen i taco
  9. Hm var inne å kikket på dermalogica nå men de har endret designet litt siden jeg hadde min så er usikker på hvilken det var men det var ikke solar boosteren. Tipper de har nokså lik konsistens men du kan jo gå innom en hudpleie å prøve? Det gjør alltid jeg før jeg bestemmer meg.
  10. Har ingen dagkrem med SPF å anbefale desverre men Dermalogica har en solkrem faktor 30 for ansiktet som jeg liker veldig godt. (Heller ikke fan av klissete solkrem)
  11. Og dessuten refererer hun til forskerenes forskningsresultater. Kan ikke motsi henne da.
  12. forøvrig kan jeg anbefale overlakk fra bio sculpture. Den har reddet mang en flaske neglelakk med dårlig holdbarhet for meg, problemet er bare at jeg ikke aner hvor du får kjøpt den annet enn amazone. Bio Sculpture Clear Top Coat. 10ml: Amazon.co.uk: Beauty
  13. bytt til OPI, lettere å legge, holder lenge. Legg på topcoat før lakken er helt tørr, fyll på med topcoat annen hver dag (jeg bruker kun ett lag+topcoat, pleier å holde fem dager ca litt avhengig av farge)
  14. Om jeg trener før 8 og ikke fastende pleier jeg å spise en youghurt/kesam med litt kornblanding/havregryn.
  15. Syns det er litt pussig at du sidestiller det å ha rent tøy på trening med det å være der for å se pen ut. Jeg trener uten sminke og jeg svetter som en gal og jeg driter i om skoene matcher antrkket, men jeg kommer ikke i gårsdagens svette treningstøy fordi det kan være skjenerende for andre og jeg ser det som vanlig folkeskikk å ta såpass hesyn til at andre også skal kunne trene uten å bli fortyrret/distrahert av intens svettelukt fordi noen ikke gidder å vaske en ekstra t-skjorte.
×
×
  • Opprett ny...