Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men visst du ikke har smakt den med mousse inni ..SÅ GJØR DET!

Du må ikke oppfordre til sånt, Natalieee! :devil: Men ja.. har smakt den og den er altfor god! Glad jeg en gang spiste meg så mett på den at jeg holdt på å spy, så jeg ikke orker å kjøpe den liiike ofte som før:X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke oppfordre til sånt, Natalieee! :devil: Men ja.. har smakt den og den er altfor god! Glad jeg en gang spiste meg så mett på den at jeg holdt på å spy, så jeg ikke orker å kjøpe den liiike ofte som før:X3:

Det som er skummelt godt, blir kvalmende i lengden ..kan ikke hugse sist jeg spiste Bueno (som engang var favoritt sjokoladen min). Det skal faktisk litt mer til en 1 pakke for å tilfredsstille behovet mitt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er skummelt godt, blir kvalmende i lengden ..kan ikke hugse sist jeg spiste Bueno (som engang var favoritt sjokoladen min). Det skal faktisk litt mer til en 1 pakke for å tilfredsstille behovet mitt:p

Jeg husker min siste gang!! I Gran Canaria desember 2009 (ikke spør hvorfor jeg husker det..):lol: og jeg savner faktisk ikke den sjokoladen der, åmmagad that's good:sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3
Nei, men visst du ikke har smakt den med mousse inni ..SÅ GJØR DET!

Neeeeeeiii, nå minte du meg på at jeg har en pakke med den i kjøleskapet!! Jeg som skulle ha én sjokkis-fri dag..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3
IKKE SI DET DA!:devil::(

ÅJO! payback!:devil:

OG jeg har den med pekan&havsalt, 70 % og mørk sjokolade og mandel (himmelsk) i tillegg! familien min er over gjennomsnittet glad i de sjokoladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i barndåp i går, som resulterte i dette:

3 store poteter, og to stappfulle dyptallerkener med sodd.

2 glass ingefærøl

3 plater skjenning

6 :eek: store kakestykker

Kom hjem, sugen på salt: en halv pose potetgull og 1 1/2 hafler med brunost.

Kvalm når jeg la meg sier du :sick:

Ååååh, sodd!:love: Ingefærøl:love: Skjenning:love: KAKE!:love::love:

Jeg blir sulten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

backer opp denne...det innlegget så veldig ehm..bekymringsfullt ut:oops:

Ja jeg mener det på ingen måte frekt eller slemt, gjør det heller ikke for p henge ut personen! Men må si det gjorde litt vondt inni meg når jeg leste det.. Og dersom det er sistnevnte som er tilfelle, at personen faktisk mener det og selv ikke ser det som vi andre opplever som bekymringsfullt i utsagnet så kanskje vi har et ansvar med å hjelpe personen litt i riktig retning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is,gyros,pizza,pasta, brød everyday all day! og alkohol dagen lang.. på ferie i hellas, storkoser meg! men jeg får ikke trene, fordi det er for varmt for meg, siden jeg har lavt bl.sukker og trykk :( det suuger, får helt abstinenser, legger jo på meg til de grader! men får bare prøve å nyte ferien så mye som mulig uten dårlig samvittighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is,gyros,pizza,pasta, brød everyday all day! og alkohol dagen lang.. på ferie i hellas, storkoser meg! men jeg får ikke trene, fordi det er for varmt for meg, siden jeg har lavt bl.sukker og trykk :( det suuger, får helt abstinenser, legger jo på meg til de grader! men får bare prøve å nyte ferien så mye som mulig uten dårlig samvittighet :D

Ferie er ferie!!! keep enjoying!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...