Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

is,gyros,pizza,pasta, brød everyday all day! og alkohol dagen lang.. på ferie i hellas, storkoser meg! men jeg får ikke trene, fordi det er for varmt for meg, siden jeg har lavt bl.sukker og trykk :( det suuger, får helt abstinenser, legger jo på meg til de grader! men får bare prøve å nyte ferien så mye som mulig uten dårlig samvittighet :D

nyt ferien, så har du heller litt å jobbe med når du kommer hjem :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sommerferie kombinert med bare 3 treningsdager i uka kan fort føre til at det oppstår visse fristelser på hviledagene...har klart å kontrollere meg, helt frem til nå da. MÅTTE bare ha meg en boks Cola og noen Ferrero Rocher:unsure:

Og viss du selv har hatt den nøtte-fylte himmelsjokoladen på tunga før så vet du sikkert hvor vanskelig det er å stoppe! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En cookie (ok, to, da.) i forbindelse med at jeg bakte vertskapsgave til i morgen (+ et par sjokoladeruter). Deigen er sukkerfri, men hjelper ikke så mye når den er fylt med litt for mye sjokkis og tørka bær :p Brunost har jeg også spist.

Men så har jeg trent to intensive økter idag, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Spørsmål; Når dere har gått amok i "feile" ting, føler dere dere slappe, engeriløse, feite etc etc da? Syns dere det er godt å spise "vanlig sunt" igjen?

Oppblåst, energiløs->sovner. Jeg tror det skjer fordi jeg har kuttet gluten og karbohydrater fra kostholdet, og når jeg da spiser ting som inneholder så blir jeg slapp, oppblåst og energiløs. Akkurat som jeg var før jeg skjønte at gluten er tabu for meg. Veldig godt å spise sunt igjen etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh savn! Lagde det HVER helg med en venninne før... Finnes ikke bedre :wub:

hehe jeg og..hver fredag var filmkveld med toro brownies, eller toro brownie coccies (og vi måtte jo seff ha to pakker, en holder jo ikke til to personer!), + superchips med dipp!! sykt å tenke på hvor mye jeg kunne trøkke i meg å bare tenke :det er jo fredag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål; Når dere har gått amok i "feile" ting, føler dere dere slappe, engeriløse, feite etc etc da? Syns dere det er godt å spise "vanlig sunt" igjen?

jeg hater følelsen av å trøkke i meg usunne ting, spiser heller litt, å koser meg med det, føler det blir så unødvendig å trøkke i seg så mye, vet jo man bare angrer etterpå :p spiser så sjeldent snop å sånt også, så når jeg gjør det, å får i meg masse sukker, får jeg faktisk kleint nokk sukkerkick å blir helt hyper å får ikke sove :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I´m on the carb-ride, and I can´t get off!!:eek:

Jeg har ikke vært på trening siden lørdag (og jeg mener IKKE i går..), og har spist alt jeg kommer over, siden tirsdag. (fikk det unevnelige :cautious:)

Nå har jeg akkurat spist 10(!) skiver Simpson-brød, med smør og sukkersyltetøy, til frokost.

Jeg sier at dette burde jeg ikke, etter nr.1 og 2 og 3 osv.. Skjønner ikke hva som skjer, aldri vært SÅ ute av kontroll!:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...