Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Synder i dag igjen, for ca tredje gang denne uka, i dag ble det litt godteri på kino (The Dark Knight Rises var veldig bra!), og kjøpte is, blåbærterte, sjokolade og litt nøtter på butikken etterpå, guri malla. Er jævlig lite beleilig at jeg skeier ut så mye om sommeren, for det er jo tross alt da jeg går lettkledd! Mallorca om en uke, blir ikke tidenes sommerform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vel.. tirsdag drar jeg 14 dager til Tyrkia, og standard før flight er en sånn halvkilos pose med M&M`s .. så da legges lista greit for resten av turen. I`ll keep this thread posted :cool:

Hvordan klarer du det uten å spy?

Har slukt nedpå en halv pose bamsemums i natt og er megamett og megakvalm :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagene ute på jobb offshore.

Går nattskift så middagen som serveres er frokost for oss som starter på nattskift.

Frokost: 300g biff, 200g sopp, bernesaus.

250g nidar sjokolade, 4 stk brownies, 5stk kakestykker (sjokolade på toppen, så et lag sjokoladekrem + nøttebunn)

2 rundstykker med hvitost og brunost.

Reparerte litt med å skippe mine 3 andre måltider på tilsammen ca 2250kcal. Gikk 12 timer uten mat uten problem :p.

Kaka må være den beste jeg noengange har spist <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm.. 1 pinneis med sjokoladetrekk.. 4(!!:confused:) donuts og 1l sjokomelk :roflmao::oops::blush:o_O

Har litt(masse) vondt i magen jeg nå :dry::roflmao:

hehe, pinneis og donuts er jo ikke godt engang :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens beste sjokolade, som jeg fikk av verdens beste venn. Alt til meg:love: Noen som vet om de selger den i Norge??

[ATTACH=full]47062[/ATTACH]

Mmmm, den er god! Kjøpte en plate sist jeg var i Sverige, men mener de skal endel å velge i på Meny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...