Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Gikk helt bananas på tyrkisk peber i går. En halv boks for faen. :mad: Har fortsatt halve igjen, ettersom jeg har dårlig hukommelse gjemte jeg den i går på en lur plass. Håper jeg ikke i desperasjon greier å finne den igjen, for nå har jeg ikke peiling på hvor den er.... Det er jo så godt, herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk helt bananas på tyrkisk peber i går. En halv boks for faen. :mad: Har fortsatt halve igjen, ettersom jeg har dårlig hukommelse gjemte jeg den i går på en lur plass. Håper jeg ikke i desperasjon greier å finne den igjen, for nå har jeg ikke peiling på hvor den er.... Det er jo så godt, herregud.

Går en time så klarer du sikkert å lukte deg frem til den :p (Ihvertfall om du er sånn som meg:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en time så klarer du sikkert å lukte deg frem til den :p (Ihvertfall om du er sånn som meg:p)

Hahaha, vell, jeg har dessverre allerede luktet meg frem til den.. Nå står den rett ved siden av meg! Men for å teste viljestyrken min litt, skal jeg la den stå der til i morgen. Får se om jeg greier å holde fingrene unna. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, vell, jeg har dessverre allerede luktet meg frem til den.. Nå står den rett ved siden av meg! Men for å teste viljestyrken min litt, skal jeg la den stå der til i morgen. Får se om jeg greier å holde fingrene unna. :D

det der er jo bare å pine segselv! like greit å bare bli kvitt denn :p!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er jo bare å pine segselv! like greit å bare bli kvitt denn :p!!

Haha! Det er mer pining å spise dem opp eller kaste dem, for å si det slik. De får bare stå der til helgen. Og om de står der til helgen, uberørte, så viser det bare at jeg har vært SVÆRT så flink!! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en uke i Kroatia. Trente 4 styrkeøkter og gikk sikkert 1-2 mil om dagen med sekk i 37+ varmegrader. Ingen matlyst, så ble svært lite mat. Drakk mest bare vann men ble dehydrert. Sikkert aldri vært så deffa den uka.

Kom hjem, tomt kjøleskap og helt utsultet.

Så den dagen tok jeg å fyllte opp magen.

Frokost: 2brøskiver med masse kalkun og hvitost

Startet bra

SÅ!

2 brødskiver med sjokoladepålegg, tykt lag

1 boks med hjemmelaget spaggeti og kjøttsaus + 1 brødskive med tykt lag smør

1 liter krokanis

1 kroneis

1 sandwich is

1 snickers

5 stk anton berg små marsipangreier

1 pose M&M 200gram

100g freia melkesjokolade

litt salt potetgull

4 fulle kjefter med krem

Liten pause, trening og sandvolleyball. kun 2 shaker nitrofuel og litt proteinpulver

Runde 2:

5 stk tacolefser fyllt til randen med taco

4 stk hveteboller

1 stk 200g sjokoladeplate

100g M&M's

1 sandwich is

1 kroneis

Liten pause

Runde 3:

3 fulle never salte fisk

150g vingummi godteri

100g sjokolade

1/5 boks dreamis brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en uke i Kroatia. Trente 4 styrkeøkter og gikk sikkert 1-2 mil om dagen med sekk i 37+ varmegrader. Ingen matlyst, så ble svært lite mat. Drakk mest bare vann men ble dehydrert. Sikkert aldri vært så deffa den uka.

Kom hjem, tomt kjøleskap og helt utsultet.

Så den dagen tok jeg å fyllte opp magen.

Frokost: 2brøskiver med masse kalkun og hvitost

Startet bra

SÅ!

2 brødskiver med sjokoladepålegg, tykt lag

1 boks med hjemmelaget spaggeti og kjøttsaus + 1 brødskive med tykt lag smør

1 liter krokanis

1 kroneis

1 sandwich is

1 snickers

5 stk anton berg små marsipangreier

1 pose M&M 200gram

100g freia melkesjokolade

litt salt potetgull

4 fulle kjefter med krem

Liten pause, trening og sandvolleyball. kun 2 shaker nitrofuel og litt proteinpulver

Runde 2:

5 stk tacolefser fyllt til randen med taco

4 stk hveteboller

1 stk 200g sjokoladeplate

100g M&M's

1 sandwich is

1 kroneis

Liten pause

Runde 3:

3 fulle never salte fisk

150g vingummi godteri

100g sjokolade

1/5 boks dreamis brownie

WOW! Jeg er imponert over at du ORKET alt det godiset :D Jeg som skulle inn i tråden og tilstå at jeg har spist en punsjrull idag :whistling: Hehe.. *liste meg stille ut herfra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, det var det eneste jeg fant hjemme hos meg selv. Alt det andre ble stjelt fra Mor, Tante, Onkel og søskenbarn XD

haha helt syykt mye, skjønner ikke det er mulig :p stakkers de :p var det liksom en grunn til at du gjor det? eller hadde du virkelig lyst på alt det :p? bare lurer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vanligvis ganske høyt på kaloriene men den uka i Kroatia ble det som sagt svært lite mat. Var helt utsultet når jeg kom hjem. Å når jeg først skeier ut så tar jeg den bare helt ut og blir ferdig med det.

Vanligvis blir man gjerne oppblåst og pløsete etter en sånn dag men denne gangen var det akk som kroppen supte i seg alt. Like deffa om ikke mer dagen etter :p

Har du lyst, har du lov XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger vanligvis ganske høyt på kaloriene men den uka i Kroatia ble det som sagt svært lite mat. Var helt utsultet når jeg kom hjem. Å når jeg først skeier ut så tar jeg den bare helt ut og blir ferdig med det.

Vanligvis blir man gjerne oppblåst og pløsete etter en sånn dag men denne gangen var det akk som kroppen supte i seg alt. Like deffa om ikke mer dagen etter :p

Har du lyst, har du lov XD

hehe ojja, begynte nesten å lure på om du hadde spiseforstyrrelser eller noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag på Tusenfryd utviklet seg til en usunn spisedag midt i uka! Spiste middag på buffeeten der, tok kanskje ikke de aller verste valgene (sett bort fra spareribs), men det ble voldsomt mye. Så tok jeg meg en is. Hadde jeg stoppa der hadde jeg ikke brydd meg, men når jeg en gang fikk blod (sukker) på tann, så fikk jeg lyst til å skeie ut litt. Dro videre til mormora mi og der stjal jeg litt sjokolade av henne, og etter at jeg kom hjem ble det tres-is med sånn daimsaus som stivner (<3), after eight-sjokolade, og fire store hjemmelagde knekkebrød med Nugatti, brunost, syltetøy og jeg vet ikke hva! Satser på god driv på mølla i morra, og en sunnere helg i stedet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...