Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ble noen flak potetgull igår.. og en kokosbolle.. eller kanskje to :whistling:

På den gode siden spiste jeg ikke godteri i helgen i det hele tatt, eller forrige uke. Egentlig har jeg vært flink, men når jeg sprekker er det helt bonanza, liksom. What to do:/

Kokosboller kan du lage selv, nesten sukkerfritt og proteinrikt :D

(Og er du like (u?)heldig som meg mister du lysten på det for alltid, viste seg at jeg har seriøse problemer med rå eggehvite :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosboller kan du lage selv, nesten sukkerfritt og proteinrikt :D

(Og er du like (u?)heldig som meg mister du lysten på det for alltid, viste seg at jeg har seriøse problemer med rå eggehvite :p )

Hehe! Er nok ikke like uheldig som deg;o lagde meg sukkerfrie kokosboller på onsdagen (innså at kjøpekokosboller var game over!) og synes det var skikkelig mums:) Brukte litt vaniljestevia i, og det ble helt knall! Jeg hadde litt lite gelatin i, så de ble mer fluffete enn kokosbollete, men neste gang skal det bli saker! :D

Kan dog skjønne at du har problemer med rå eggehvite.. for meg er det tanken, ikke smaken som gjør at jeg sliter (før vaniljesmaken) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyttetur = FATCAMP!!

4 stk (jenter) på 24 timer:

  • 1 pose pops
  • 1 pose smash
  • 1 tacopai
  • Masse salat
  • 1 eplekake
  • 2 liter vaniljeis
  • 1 pose potetgull
  • 1 pakke tykke lefser
  • 1/2 plate toppris
  • Masse pannekaker med kremtopp og jordbær

HALLELUJAH. Tror jeg har lagt på meg en kilo eller to.

Slapp av, det går bra, du har jo spist salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spisedag i morgen. Ut på middag og kanskje et glass hvitvin (men dropper sikkert vinen. Får så dårlig samvittighet når jeg drikker alkohol...). Har Pringles Sour Cream and Onion og sukkerfri sjokolade some venter i skapet. Og så skal jeg lage appelsinriskrem med brun ris og stevia. Hva mer? Cola Light!!!! Come to me Precsious. :D Har savnet den denne uken. (prøver å unngå kunstig søtning og kullsyre) GLEDER MEG!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten en hel 200 g melkesjokolade..+ litt chips og nøtter...trøste spising for den dritt-beinhinnebetennelsen jeg har fått som gjør meg dødssur...kansje ikke så lurt med trøstespising heller, siden jeg nesten ikke kan trene -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyttetur = FATCAMP!!

4 stk (jenter) på 24 timer:

  • 1 pose pops
  • 1 pose smash
  • 1 tacopai
  • Masse salat
  • 1 eplekake
  • 2 liter vaniljeis
  • 1 pose potetgull
  • 1 pakke tykke lefser
  • 1/2 plate toppris
  • Masse pannekaker med kremtopp og jordbær

HALLELUJAH. Tror jeg har lagt på meg en kilo eller to.

Det hadde fint gått ned på 24 timer av natimor:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...