Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Candy king, finnes det noe bedre ?!

Igår: 2 kanelsnurrer,

Idag: 15stk potetgullflak, 2stk pavelova kakestykker, 1 litago sjokoladebolle

hehe, man vet man er liiiitt opptatt av kosthold når man teller potetgullflakene mens man spiser :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vært på diett en stund så vanskelig å la vær + det å legge alt på kjøkkenvekta.

Dagens: 5stk små toblerone sjokolader

hehe ja, kjenner meg igjen der egentlig :p Prøver å ikke telle kalorier å bare spise etter metthetsfølelsen å slappe av, men er ikke så lett når man vet hva alt inneholder :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hel porsjon med disse snickersbarene + 2 epler som jeg dyppet i peanøttsmør, og spiste selvfølgelig ;)

post-7051-14440871431693_thumb.jpg

post-7051-14440871431942_thumb.jpg

post-7051-14440871432156_thumb.jpg

Kan sikkert skrive innlegg her hver dag jeg. Trøster meg bittelitt med at det faktisk er næring i det jeg spiste, og at peanøttsmøret er økologisk så jeg slipper herdet fett.. Men uansett -->:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller det vel egentlig ikke som synd, siden har jeg lyst har jeg lov menmen..

Spaghetti (telles det? pleier aldri å spise det hvertfall)

Yogurtnøtter

Atkins Crispy Milk Chocolate bar

Please yoghurtis, med smak av bringebær og sjokolade

Sjokoladekjeks

:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller det vel egentlig ikke som synd, siden har jeg lyst har jeg lov menmen..

Spaghetti (telles det? pleier aldri å spise det hvertfall)

Yogurtnøtter

Atkins Crispy Milk Chocolate bar

Please yoghurtis, med smak av bringebær og sjokolade

Sjokoladekjeks

:whistling:

tehe liker det :D jeg har også spist tre atkins barer og youghurtnøtter i dag..Burde kansje vært synd, for var kunn kjedespising på jobb nå, men er ikke på diett, så har man lyst har man lov :D love it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, er selv heller ikke på noen diett - men spiser ikke slik til hverdags heller ;) Var også min først Atkins bar - enda noe nytt jeg sikkert kommer til å bli avhengig av, hehe :whistling:

hehe, de er dødsgode, venter på tre nye pakker i posten jeg ikke har smakt før :D neei jeg spiser stortsett baare sundt, spiser aldri snop, chips eller noe, men det er fordi jeg liker det sånn, å føler ikke noe behov eller sug for det..så siden jeg trener såpass mye og ikke er på noe diett spiser jeg egentlig hva faaen jeg vil av det jeg vil, uten å gidde å se på det som noe synd om jeg spiser f. eks en cc "ekstra" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for syndedagen !!!!

Skulle egentlig være en oppkarbingsdag. Fettprosenten er lav, glykogenlagrene tømt og energinivået labert. Men jeg ble lurt !

Frokost: halv boks kesam, 200g bær, 30g valnøtter, 30g proteinpulver, 1ss mct olje

SÅ:

1. Bestemor har bursdag: 4stk bløtkakestykker

2. Vente på middag, 100g lys kokesjokolade, 2 bounty, 1 pakke daim boller(5stk), 1 nidar marsipan sjokolade.

3. Middag: Hjemmelaget pizza, spiste 4/5 deler av den og delte resten med gjestene :p.

Eneste sunne på den må vel være karbonadedeigen.

4. liten pose candyking, 1 daim is, 2 snickers, 1 pose sjokoladeboller (5stk)

Skuffende mett, fikk ikke spist pakken med brownies som var kjøpt inn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(jeg har ikke noe fornuftig å skrive her, jeg har ikke syndet siste halvannen uken. Yay PSMF! (Vi ser selvsagt bort fra oppkrabingsdagen, hva?))

Hvis du er så sliten at du må bruke hele dagen på å krabbe deg opp, tror jeg dy gjor noe feil :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frexer, jeg bøyer meg i støvet. Ingen kan spise som du, det er jeg overbevist om!

(jeg har ikke noe fornuftig å skrive her, jeg har ikke syndet siste halvannen uken. Yay PSMF! (Vi ser selvsagt bort fra oppkrabingsdagen, hva?))

Hehehe :p. Det mest skremmende synes jeg er at denne dagen inkludert en oppkarbingsdag med 700g karb så droppet fettprosenten denne uka. Enten er forbrenninga på et insaine nivå om dagen eller så er det sandvolleyballen som krever svært mye energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...