Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Smågodt, chips og dipp, litt nøtter, og poteter til middag!! Om det var digg? hell yeah! og jeg gidder ikke å sitte igjen med dårlig samvittighet mer, dette her fortjener jeg! Litt små gleder med sukker gjør meg så glad, spesielt når jeg er så flink til å spise sunt og trene masse ellers :D god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Belgisk vaffel m/sjokolade (2500kcal i følge fyren i kassa på bensinstasjonen), biler m/sjokolade (ææh), pudding, rislunsj og yoghurtnøtter:p

kan vell ikke være mulig å få 2500kcal i en vaffel :p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i! Når jeg jobbet på bensinstasjon fant jeg ut at det var litt under 500kcal i en belgisk vaffel med sjokolade, husker ikke nøyaktige tall :p

høres mer rett ut det liksom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan vell ikke være mulig å få 2500kcal i en vaffel :p?

Ha ha er nok ikke det nei, han var bare rar, så når jeg tok posen med biler sa jeg "nå er jeg vel oppe i 8000 kcal eller?". Da holdt han kjeft:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha er nok ikke det nei, han var bare rar, så når jeg tok posen med biler sa jeg "nå er jeg vel oppe i 8000 kcal eller?". Da holdt han kjeft:p

haha, regner med han var en sånn typisk uvitende usunn fyr som gjerne skulle ønske han var fit, men som er litt for glad i pølsene på jobben :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, regner med han var en sånn typisk uvitende usunn fyr som gjerne skulle ønske han var fit, men som er litt for glad i pølsene på jobben :p

Ha ha true, true!:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, i dag har det gått ned på alt som finnes av mat :confused:

Det har gått ned både spaghettirester fra i går, kylling og ris, enda mer kylling med enda mer ris, også 2 pølser! Også to bananer. Og nå vil jeg ha en proteinshake fordi jeg har lyst på noe søtt.

Nytter ikke å slanke seg, hvertfall ikke dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, i dag har det gått ned på alt som finnes av mat :confused:

Det har gått ned både spaghettirester fra i går, kylling og ris, enda mer kylling med enda mer ris, også 2 pølser! Også to bananer. Og nå vil jeg ha en proteinshake fordi jeg har lyst på noe søtt.

Nytter ikke å slanke seg, hvertfall ikke dagen derpå.

Håper du kødder nå, er virkelig kylling og ris, spaghetti + to pølser en synd? Tror det er den sunneste dagen derpå maten jeg har hørt noen har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du kødder nå, er virkelig kylling og ris, spaghetti + to pølser en synd? Tror det er den sunneste dagen derpå maten jeg har hørt noen har spist.

Haha, hadde du sett porsjonene hadde du sikkert forstått det. :p Er ikke vandt til å spise ris og spaghetti ellers i hverdagen, så hele dagen ble et stort festmåltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...